Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Alta, søndag 24. august 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 aug 14, 10:32

Jeg for starte tråden sånn at det blir riktig denne gang (Ett lite stikk til den som sist prøvde seg Laughing)

 

Enda ett bunnlag som vil kjempe med nebb og klør for og ta ett eller alle 3 poenga, men skal vi være ett topp lag så må vi ta 3 poeng. Hjemme skal vi eie Stadion Laughing

Det har ikke kommet opp enda hvem som skal være dommer så jeg kommer tilbake med det, men vi kan jo begynne og prate om denne kampen. hvem tror dere starter...

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 19 aug 14, 12:32

Opprinnelig postet av keiko99

Jeg for starte tråden sånn at det blir riktig denne gang (Ett lite stikk til den som sist prøvde seg Laughing)

 

Kremt, host. Nest sist. Det var vel ingenting gæli med kamptråden for Hønefoss-kampen? Cool

Hjemme mot Alta må vi som publikummere ha lov til å forvente seier. Men om det skal bli seier, er vi avhengige av at ikke spillerne forventer at det blir lett. Full gass er det som gjelder. Forhåpentligvis er tabellsituasjonen inspirerende.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 19 aug 14, 14:01

Aner ikke hva dere snakker om Cool

Selvfølgelig skal vi forvente seier mot Alta, men det er et lag vi tidvis har slitt litt med. Syns heller ikke vi har hatt noe overbevisende spill etter ferien, bortsett fra i enkelte perioder i kampene. Det oser ikke mål og sjanser av oss for tiden.

Laget har jeg ikke peiling på. Vet ikke hva jeg ønsker å se selv engang

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 19 aug 14, 15:02

Er Momo på sidelinjen igjen? Stene har jo ikke bevist noen ting, Momo har jo scoret de siste matchene han vært med i.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 19 aug 14, 15:11

Skadesituasjonen blir nok avgjørende. Selv om de fleste er "klare" så er det ikke sikkert alle holder 90 minutter. Vi hadde jo en ganske tynn tropp mot Hønefoss.

Synes vi har stilt med ganske forskjellige startoppstillinger i det siste, uten at jeg skal påstå det har betydd all verden.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 aug 14, 19:52

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av keiko99

Jeg for starte tråden sånn at det blir riktig denne gang (Ett lite stikk til den som sist prøvde seg Laughing)

 

Kremt, host. Nest sist. Det var vel ingenting gæli med kamptråden for Hønefoss-kampen? Cool

Sant det, men det ser ut som den skyldige reagerte på dette... kanskje han fikk en lære penge hehe

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 aug 14, 20:39

Dommer: Espen Eskås, Haslum IL
Assistentdommer 1: Ole Andreas Skogsrud Haukåsen, Løten FK
Assistentdommer 2: Magnus Tranholt, KFUM-Kam. Oslo
4. dommer: Magnus Koløy, Bjørndal IF
Dommerveileder: Tore Hollung, Østsiden IL
Kampdelegat: Rune Nordby, Tveita IL

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 22 aug 14, 10:36

Nystrøm er uaktuell i hvert fall.

De skadene han har hatt tidligere, har ikke det vært kneet også? Litt tidlig å konkludere, men frykter han er blitt den kjeksen som vi fryktet når han ble hentet

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 22 aug 14, 14:04

Opprinnelig postet av Rey

Nystrøm er uaktuell i hvert fall.

De skadene han har hatt tidligere, har ikke det vært kneet også? Litt tidlig å konkludere, men frykter han er blitt den kjeksen som vi fryktet når han ble hentet

Mye mulig han viser seg som det, men det er vel overdrevent å hinte til det allerede? Han har vel egentlig spilt alt av kamper så langt, og dette er såvidt jeg husker første kampen han er uaktuell grunnet skade bortsett fra åpningskampen (?).


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 24 aug 14, 08:44

Nystrøm har spillt allt kampene så langt denne sessongen, og spillt i 1456 min av disse (dvs 4,8 kamper på benken). Syntes ikke det er noe å si på, Att han får en skade nå kan like så greit være en tilfelldighet.  Men att prestasjonene ikke har stått helt til forventningene er vel ikke noe å si på. Men der igjen så har han vel vært mye skadet før og under oppkjøringen til 2014 sessongen. Skal man prestere bra må man jo få trene stabilt og spillt stabilt over tid. Nystrøm ligger vel akuratt der man kan forvente egentlig? 


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 24 aug 14, 18:30

Hvordan har starten vært?

Kom hjem nå, 0-0 etter snart 40 min iallefall. Ser ut som vi styrer spillet.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 24 aug 14, 18:50

Kampen har vært akkurat som forventet. Alta ligger bak og vi presser. Tosifret antall cornere. Jensen i mål har ikke vært nær ballen i spill, kun utspark fra mål

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 24 aug 14, 20:22

Tja, hva skal en si. Alta kommer og spiller som forventet. Legger seg bak og satser på et poeng eller et flaksemål. Dem kommer vel ikke til en eneste sjanse i dag. Forsvarsjobben i dag var knallgod i alle ledd.

Offensivt derimot er det veldig tannløst på tross av ørten cornere og masse innlegg fra sidene. Det oser ikke mål av FFK og vi har et ordentlig problem framover. 29 mål totalt er dårligere enn 11 andre i serien. Da hjelper det ikke at vi ikke slipper inn mål. Christian Berg har helt rett i intervjuet med Radio Fredrikstad etter kampen. Vi er ikke nok og vil ikke nok i motstanders boks.

Frustrert nå!

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


vifboy93

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 aug 14
Innlegg: 1

Lagt til: 24 aug 14, 20:35

Trist, burde blitt tre poeng utifra spillet. Kamp- og tribunebilder finner dere her, del mer enn gjerne: 

 

FOTO FFK - ALTA: http://torbenjohansen.smugmug.com/Fotball/Adeccoligaen/Fredrikstad-Alta-24082014-/i-MfpdXPw

---------------------------

Brur.no - musikk- og sportsfoto


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 24 aug 14, 22:33

Frustrerende kamp. Backene til Alta ble jo regelrett herjet med, og vi kom til ørten innlegg. Problemet var at enten hadde vi ikke folk inne i feltet da innleggene kom, eller så hadde alle løpt inn for tidlig og innlegget kom bak dem.

Stor kaktus til de som buet etter kampslutt i dag. Synes virkelig ikke dette var en kamp hvor spillerne fortjente det. Det manglet ikke på innsatsen, det manglet egentlig ikke på tempoet heller. Timingen satt ikke, men det skyldtes ikke mangel på vilje.

Takket være at alle lagene rundt oss vant, datt vi tre plasser. Mot Ull/Kisa må vi vinne for å fortsatt ha grep om kvalikplassen, for det er ikke langt ned til 7. plassen.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 24 aug 14, 23:20

det kommer desverre tilbake til samme som det har vært ropt om tidligere, vi trenger en onklig spiss. Klart vi har noen som kan skåre mål i ny og ne, men vi trenger en som er en "mål garantist" som de klarte å kalle stene da han kom til fredrikstad. Ser vi på de andre lagene i 1.div så ser vi att de fleste alle lagene rundt oss har målskårere som leverer  pluss/minus 10 mål. Jeg skjønner heller ikke helt måten vi bruker stene på, han blir spilt til når han er som mest alene, så han bare kan sende en støtte passning bakover. Dette syntes jeg skjer stort sett hver gang han får ballen, klart det er litt med stene i ffk også. Men begynner å lurer på om vi rett og slett bruker stene på helt feil måte? 

Ellers syntes jeg både westgård og åsheim kjemper veldig bra. Simen er klart banens beste i dag, han ble vel også kåret til det av publikum?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 aug 14, 05:58

Stusset litt over laguttaket. Når vi vet det sannsynligvis blir et kampbilde der vi vil stange mot et lag som legger seg bakpå, trenger vi offensive spillere med kreative og tekniske egenskaper på banen. Spillere med kapasitet til å dra av en motstander på egenhånd for å løse opp. Heldigvis hadde vi Aleesami som tidvis fungerte som ving som gjorde nettopp det. Men det var også påfallende at vi startet med våre tre mest kreative, tempo- og driblesterke offensive spillere på benken (Shaswari, Olsen, Momo). Minst én av dem burde ihvertfall ha startet for å ha gitt oss flere dimensjoner i angrepsspillet fra start.

Robert Stene må være utrolig god på trening.


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 25 aug 14, 08:07

Opprinnelig postet av Tøfflus

Frustrerende kamp. Backene til Alta ble jo regelrett herjet med, og vi kom til ørten innlegg. Problemet var at enten hadde vi ikke folk inne i feltet da innleggene kom, eller så hadde alle løpt inn for tidlig og innlegget kom bak dem.

Stor kaktus til de som buet etter kampslutt i dag. Synes virkelig ikke dette var en kamp hvor spillerne fortjente det. Det manglet ikke på innsatsen, det manglet egentlig ikke på tempoet heller. Timingen satt ikke, men det skyldtes ikke mangel på vilje.

Takket være at alle lagene rundt oss vant, datt vi tre plasser. Mot Ull/Kisa må vi vinne for å fortsatt ha grep om kvalikplassen, for det er ikke langt ned til 7. plassen.

Flott å se at noen så samme kamp som meg. På Facebook og her så virker det som alle andre så FFK som kjempedårlige. Mangler kun scoringene. Men enig at en målgarantist hadde vært fint. Men synes ikke Filip funker som midtspiss foran hengende spiss Stene. Synes Dag Alexander Olsen (Alec) skal settes som midtspiss og ta nedfallfrukten som Stene/Filip tilkjemper seg, og være i boks når vingene/backene kommer med innlegg. Synes også at Ludvig kunne vært på kant istedet for Aasheim.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 25 aug 14, 10:20

Alta hadde mange spillere bak ballen og det er desverre en veldig effektiv taktikk mot oss. Jeg ventet på at de skulle score noe som hadde gjort dette enda mer frustrerende. Vi får en rekke hjørnespark og flere frispark i offensiv sone, men vi burde fått mer ut av disse situasjonene. Spillere til å slå frispark og hjørnespark har vi, men vi mangler han som er god i boksen på dødball. At han velger Stene er jo veldig forståelig siden han er høy og god i slike situasjoner, men desverre stemmer det ikke for han for tiden. På slutten av kampen fikk vi jo flere muligheter langs bakken også, men samspillet var ikke bra. Jeg sitter igjen med det samme spørsmålet som har vært stillt en rekke ganger før:

Hvordan skal vi møte lag som har mange spillere bak ballen?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 25 aug 14, 12:01

Opprinnelig postet av summarius

Flott å se at noen så samme kamp som meg. På Facebook og her så virker det som alle andre så FFK som kjempedårlige. Mangler kun scoringene. Men enig at en målgarantist hadde vært fint. Men synes ikke Filip funker som midtspiss foran hengende spiss Stene. Synes Dag Alexander Olsen (Alec) skal settes som midtspiss og ta nedfallfrukten som Stene/Filip tilkjemper seg, og være i boks når vingene/backene kommer med innlegg. Synes også at Ludvig kunne vært på kant istedet for Aasheim.

Vi var slettes ikke dårlige. Vi var knallgode bortsett fra inne i boksen. Er det som var så ekstremt frustrerende

Eneste spillerne jeg hadde noe å utsette på i går var egentlig Stene og til dels Åsheim som misset på litt for mange lette passninger. Ser mange klager på Holmvik, men han var vel god i går? Bra samarbeid med Rafn når han ble flyttet over på den siden også.

Syns egentlig ikke det var så feil å starte med Shaswari og Olsen på benken heller. Jeg hadde ikke forventet at de kom til å få noe særlig rom å løpe i, så for meg så var det egentlig helt riktig valg. Eneste jeg savnet var en annen type helt på topp. Der synes jeg Momo burde spilt

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3