Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Hønefoss - Fredrikstad, søndag 17. august 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 16 aug 14, 10:31
Endret: 16 aug 14, 10:31
Endret av: Tøfflus

Hønefoss ja. I 2010 hadde vi en kjempeopptur mot dem, men da vi møttes igjen i 2012 slo vi dem ikke én gang på tre forsøk.Uavgjort i bortekampen i serien var det beste mot dem den sesongen.

I år tildelte vi dem real smekk på pung i hjemmekampen, og de ligger per dags dato an til nedrykk. Imidlertid har de gjort det bra på hjemmebane i sommer, så vi skal ikke tro dette blir enkelt. De har fire strake hjemmeseire, 8-1 i målforskjell på disse, og det inkluderer kamper mot Ranheim og Kristiansund, to lag som om vi skal tro tabellen er jevngode med FFK.

Jeg graver meg ikke ned om denne skulle ende med uavgjort. Seier vil imidlertid bety at vi vil henge med i toppen, for etter denne kommer tre kamper vi absolutt bør vinne.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 16 aug 14, 11:24

Positivt er at Riski igjen er suspendert mot oss. Det samme var han i hjemmekampen. Ellers enig med deg i at det blir en vanskelig kamp.

For FFK er vel alle spillere, bortsett fra Solberg og Standerholen, klare for kamp.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 16 aug 14, 12:18

Opprinnelig postet av Rey

Positivt er at Riski igjen er suspendert mot oss. Det samme var han i hjemmekampen. Ellers enig med deg i at det blir en vanskelig kamp.

For FFK er vel alle spillere, bortsett fra Solberg og Standerholen, klare for kamp.

Grorud også? Hvis han tråkket over mot Mjøndalen er det kanskje best å fortsette med Sansara som stopper og Aleesami som back, og la Grorud få en uke til på å få helt skikk på foten. Sansara har vært såpass bra som midtstopper at jeg føler ikke det er å ta noen risiko.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 17 aug 14, 16:49
Endret: 17 aug 14, 16:58
Endret av: Rey

Viste seg at han ikke var det.

Masalin
Rafn, Martinsen, Sansara, Aleesami
Berg, Adaramola
Åsheim. Nystrøm, Holmvik
Westgaard

Holmvik erstatter Olsen. Ikke helt sikker på at jeg liker det. Vi mister en del fart framover uten Olsen eller Shaswari

Registrerer også at hverken Shaswari eller Olsen er på benken i følge fredrikstadfk.no. Vi stiller også bare med seks spillere. Mulig det er en feil på nettsidene, men syns det er rart vi bare stiller med seks spillere i tilfelle. Både Shaswari og Olsen må da også være skadet?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 17 aug 14, 17:04

Hvem er Thun på benken til FFK?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 17 aug 14, 17:11
Endret: 17 aug 14, 17:13
Endret av: Rey

Håvard Segtnan Thun. En juniorspiller som er tatt opp på B-listen for høstsesongen. Vet ikke noe mer enn at han er forsvarsspiller og 17 år

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 17 aug 14, 18:07

0-1, Sansara!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 17 aug 14, 18:11
Endret: 17 aug 14, 18:43
Endret av: Rey

Så langt har dødballene våre vært gode. Ser bra ut

EDIT: 0-1 til pause og etter en god start på omgangen så har vi falt en del. Hadde ikke vært noe å si på om det stod 1-1. Vi må heve oss noen hakk nå.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 17 aug 14, 19:53
Endret: 17 aug 14, 20:03
Endret av: Tøfflus

Tre poeng i boks, takket være oppofrende spill foran begge mål. Bra!

Det var en del slurv og en rotete kamp, men de periodene hvor vi holdt ballen i en del sammenhengende trekk var såpass hyppige at Hønefoss aldri klarte å sette et sterkt, vedvarende press. Det ble med korte perioder med ryggen mot veggen. Synes vi viste at vi er bedre enn Hønefoss.

Jeg sa før denne uka at sju poeng ville være bra, og det fikk vi. På de neste tre bør vi ta sikte på ni poeng. Takket være de andre resultatene er vi nå på tredjeplass, og det er vel ingen grunn til å sikte noe lavere enn å beholde den?

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 17 aug 14, 20:11

Jeg synes vi gjør en glimrende kamp og vinner borte mot Hønefoss. Dette er en av de vanskeligste kampene vi har i år så dette er meget sterkt. Vi ser spillere som jobber hardt og vinner fortjent.

Åsheim, Westgaard, Martinsen med flere var veldig gode. 3. plass på tabellen er topp.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 aug 14, 00:02

Netan Sansara håper og bli lenge

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24