Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd Tromsdalen-FFK 03 August 2014 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 aug 14, 22:24

Vi møter ett bunnlag som er desperate etter og ta 3 poeng. Dette blir ingen lett kamp, men ingen kamper er lette.

Vi må nok krige om vi skal ta seieren- meget viktig for oss om vi forsatt skal ha troa om og rykke opp uten kval.

Dommer: Bjørn Hansen, Kolbotn IL
Assistentdommer 1: Tom Egil Olsen, Tverrelvdalen IL
Assistentdommer 2: Morten Jensen, Fjellhamar
4. dommer: Jonny Anton Andreassen, Stakkevollan IF
Dommerveileder: Martin Laakso, Storfjord IL
Kampdelegat: Svein Erik Waters, Fredrikstad FK er ikke han innhabil Laughing

 

 

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 02 aug 14, 10:38

Resultater fra tidligere møter
22.06.2014     15. runde      1. divisjon 2014     Fredrikstad      2-2     Tromsdalen     
2010-07-25     15. runde     1. divisjon 2010     Tromsdalen     2-5     Fredrikstad
1992-08-16     15. runde     1. divisjon 1992     Tromsdalen     3-1     Fredrikstad
1991-04-28     1. runde       1. divisjon 1991     Tromsdalen     1-2     Fredrikstad

Lag                                                         V     U     T     +        -
Tromsdalen hjemme                           2     1     3     10     9
Fredrikstad borte                                  2     1     3     5       7

Betsson.no                                          H        U         B
18:00 Tromsdalen - Fredrikstad     2.80 - 3.35 - 2.28




Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 03 aug 14, 17:00

Da er laget klart.  Samme oppstilling som sist

Masalin

Rafn Grorud Martinsen Sansara

Holmvik Adaramola

Shaswari Stene Olsen

Momo

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 03 aug 14, 17:54

Noen som får Csports til å fungere eller er den nede over hele linja?

---------------------------

Svaberget for alltid!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 03 aug 14, 17:57

Funker her

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 03 aug 14, 18:11

Viste seg at det var min feil, abonnementet var ikke oppdatert med nytt visakort og ipaden viste da bare "innholdet kan ikke spilles". Funker nå

---------------------------

Svaberget for alltid!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 03 aug 14, 18:36
Endret: 03 aug 14, 18:38
Endret av: Rey

Delt skyld vil jeg si da. De burde ha kommet med en mer informativ melding.

Ellers 0-0. Kjedelig kamp så langt

Edit: 1-0 etter kjempeskudd fra TUIL

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 aug 14, 18:40

Håpløst av dommeren å ikke stoppe spillet, det var jo ganske opplagt at Olsen hadde fått en smell i hodet. Når det er sagt ... fint mål.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 03 aug 14, 18:41

OK første omgang spillemessig, men vi burde skapt mer.

Bittert å slippe inn på overtid på en situasjon der det er enighet om at dommer skal stanse spillet når en spiller ligger nede med smell i hodet.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 03 aug 14, 18:47

Sykt irriterende att vi nok en gang får et mål mot oss mot spillets gang. Får håpe vi går ut i 110 og tar bort overtaket dems med en gang i 2. , så de ikke parkerer bussen og rir inn dette


egkrist

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 64

Lagt til: 03 aug 14, 18:49

Samme dommer som dømte hjemmekampen mot dem. Snøt oss for et mål og ga Tuil et mål som skulle vært annullert for offside.  Har også dømt oss flere ganger i år og har hatt flere tvilsomme avgjørelser i vår disfavør.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 03 aug 14, 18:52
Endret: 03 aug 14, 18:52
Endret av: Rey

TUIL satser ihvertfall på at de skal angripe mye. Er kun banehalvdelen vår som ble vannet. Litt usportslig

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


egkrist

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 64

Lagt til: 03 aug 14, 18:56

Samme dommer som dømte hjemmekampen mot dem hvor han søt oss for seieren . Overså et mål som vi hadde inne og overså en klar offside som førte til TUIIL's mål. 


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 03 aug 14, 18:58

Opprinnelig postet av Rey

TUIL satser ihvertfall på at de skal angripe mye. Er kun banehalvdelen vår som ble vannet. Litt usportslig


Ikke bare litt usportslig. Lurer på hva UEFA ville sagt om noen feks prøvde seg på noe sånnt i Champions Leauge?

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 03 aug 14, 19:54
Endret: 03 aug 14, 20:08
Endret av: malurt

Ganske provoserende kamp, fikk i alle fall med oss poeng, men skulle hatt 3. Men er i alle fall nok av kamper igjen.

Hamkam hold på å ta seier i dag også, synd det ikke hold helt inn;P

Sarpinger tapet 0-2 og rosenborg tapte med 3 mot stabæk så vi får prøve å glede oss litt på andres veine i dag;P hehe

ops, de er visst ikke ferdig spillt. ;P


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 03 aug 14, 20:05

Kjedelig første omgang. Andre omgang aner jeg ikke åssen var. Mistet både 3G og vanlig nett og strøm og alt. Men bra vi klarte å få med oss ett poeng ihvertfall.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 03 aug 14, 20:07

Opprinnelig postet av Rey

Kjedelig første omgang. Andre omgang aner jeg ikke åssen var. Mistet både 3G og vanlig nett og strøm og alt. Men bra vi klarte å få med oss ett poeng ihvertfall.

 

tromsdalen tok over en liten stund i andre eller var det samme bilde i andre som i første. ffk som førte og ikke satt sjansene,


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 03 aug 14, 22:16

Gøy at gutta prøver å spille litt på bakken i dag. Roshat viser at han blir som en forsterkning å regne utover sesongen, han viser  mye bra offensivt. Julius gjør nok en god kamp som tilsier at han kan betraktes på sammel inje som Roshat ang. høstsesongen. I tillegg kommer faktisk Nystrøm inn å gjør en meget god opptreden når Momo ikke fikk det helt til å stemme. Bare vi får noen flere friske ben  tilbake fra skade nå så ser dette bra ut. Er igjen skuffet over Stene som får til svært lite, og som heller ikke viser den samme gløden som i starten av sesongen. Ellers er det gledelig å si at forsvaret igjen er meget solid, selvom Martinsen veldig ofte ødelegger ballovertaket med oppspill til ingenmannsland.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 03 aug 14, 23:03

Syntes alle gjør en bra jobb i dag egentlig. Men Martinsen hadde noen uheldige situvasjoner og en del feil passninger. Stene er stene og ikke noe vits å si mere der egentlig. Men de fleste kan lære noe av Shaswari når det gjelder å løpe etter ball, han får holdt ball i spill og skaper mange sjanser pga han ikke tenker "den rekker jeg ikke". Venstre backen våres syntes jeg gjør en god jobb i dag og, ikke en som utfordrer noe særlig men knall tøff i situvasjonene han går inn i. Holmvik virka også solid i dag.

 

Noen som vet hvordan det går med de skada gutta? Trur vi kunne trengt Alsami mot Mjøndalen hjemme til helgen og det er en kamp vi "må" vinne. De ligger rett over oss på tabellen og det er hjemme kamp. Så den kampen bør og skal vi vinne.

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 04 aug 14, 14:39

Synes vi hadde en hel del bra kombinasjonsspill i første omgang, i hvert fall første halvtimen. Jeg forstår det slik at vi skapte mye på slutten av kampen - det gikk jeg glipp av, for strømmen gikk i mesteparten av Tæsse da det gjensto en halvtime!

Med det været som var i går kveld tipper jeg spillerne er glade de spilte borte i går og ikke hjemme Cool

 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3