Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK-Kristiansund BK 28 juli 2014 kl 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 24 jul 14, 22:09

Vises på: TV 2 Zebra

Betsson:
Fredrikstad - Kristiansund 1.93 - 3.40 - 3.60
 
Forige oppgjør:
27.04.2014     4. runde     1. divisjon     Kristiansund BK     1 - 0     Fredrikstad
29.09.2013     25. runde   1. divisjon     Kristiansund BK     2 - 2     Fredrikstad
07.01.2013     14. runde   1. divisjon     Fredrikstad             1 - 4     Kristiansund
 

malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 24 jul 14, 22:36

Med seier her har intatt 4. plassen.Kan Bli en god runde for oss detta hvis gutta gjør jobben sin;)

Noe jeg trur dem kommer til å gjøre. Trur dem er ganske sugne på revansje etter de svake resultatene i de tidligere oppgjørene.

 


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 24 jul 14, 22:50

Blir deilig med kamp igjen. Tror på seier med bra med folk på tribunen.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 25 jul 14, 14:55

Dommer:
Anders Gjermshus, Hamar IL

Assistentdommere:
Ole Johnny Løfald, Tiller IL
Morten Jensen, Fjellhamar IL

4. dommer:
Henrik Ingwardo, Lillestrøm SK

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 14, 19:38
Endret: 25 jul 14, 19:39
Endret av: keiko99


Dommer: Anders Gjermshus, Hamar IL
Assistentdommer 1: Ole Johnny Løfald, Tiller IL
Assistentdommer 2: Morten Jensen, Fjellhamar
4. dommer: Henrik Ingwardo, Lillestrøm
Dommerveileder: Johnny Westby, Berg IL
Kampdelegat: Knut Westly, Haslum IL

 

å ja ikke ta fra meg min hobby Cool

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 26 jul 14, 18:40

Opprinnelig postet av keiko99


Dommer: Anders Gjermshus, Hamar IL
Assistentdommer 1: Ole Johnny Løfald, Tiller IL
Assistentdommer 2: Morten Jensen, Fjellhamar
4. dommer: Henrik Ingwardo, Lillestrøm
Dommerveileder: Johnny Westby, Berg IL
Kampdelegat: Knut Westly, Haslum IL

 

å ja ikke ta fra meg min hobby Cool

Hehe, beklager så meget Innocent


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 jul 14, 02:52

skal aldri tilgi deg Tongue out

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 27 jul 14, 19:49
Endret: 27 jul 14, 19:53
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av malurt

Vises på: TV 2 Zebra

Betsson:
Fredrikstad - Kristiansund 1.93 - 3.40 - 3.60
 
Forige oppgjør:
27.04.2014     4. runde     1. divisjon     Kristiansund BK     1 - 0     Fredrikstad
 

Syns det var veldig høy odds på både uavgjort og seier til Kristiansund. Det er tross alt et lag som vi tapte mot i vårsesongen, ligger på plassen over oss og er ubeseiret på de siste fem kampene. Helt åpen kamp slik jeg ser det.

Vi må ihvertfall stanse Mendy som har ti mål så langt i sesongen. Statistisk har han scoret i serierunde 10, 12, 14 og 16 så det er ikke hans tur denne gangen :-)

Håper på dette laget. Burde være en realistisk startoppstilling

Masalin

Rafn - Grorud - Martinsen - Sansara

Holmvik - Adaramola

Olsen - Stene - Shaswari

Momo

Begby er touch and go til kampen i følge intervju med medisinsk ansvarlig på Fredrikstadfk.no. Han bør med andre ord ikke starte :)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 27 jul 14, 19:54
Endret: 27 jul 14, 20:04
Endret av: malurt

Er usikker på om dem kommer til å la momo starte, men hadde likt å sett det laguttaket der;)

Statestikk messig kan det virker som vi har et lite overtak, men trur dette kommer til å bli en hard kamp. Dessuten er det en viktig kamp for begge, så vil tru denne kampen er mere 50/50.

Hjemme statestikk for FFK og borte statestikk for Kristiansund BK:

Lag                  k      v     u     t       +       -       +/-

Fredrikstad     8     5     2     1     16     6     +10

Kristiansund   8     2     3     3     10     13     -3


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 28 jul 14, 14:57

Kjenner det skal bli godt med en ny tur på stadion. Litt for mange uker siden sist nå.

I fjor endte den første kampen etter ferien med tap (0-1 mot Follo). I år ble det altså 2-1 på bortebane mot Bryne - bra! Det bør forhåpentligvis lokke en solbrun og feriefornøyd Fredrikstad-befolkning på kamp. Kristiansund har vi en høne å plukke med, da vi ikke har slått dem etter at vi rykket ned sist. Har trua på at i dag er dagen hvor det skal skje.

Gi døm inn, guttær!

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 28 jul 14, 17:47

Lagoppstillingen er bekreftet til følgende

Masalin

Rafn - Grorud - Martinsen - Sansara

Holmvik - Adaramola

Olsen - Stene - Shaswari

Momo

Morro at Momo får starte igjen

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 jul 14, 18:37

Det er bra men er bare "halveis" fornøyd. Nystrøm må spille svakt i over 10 kamper før han blir satt på benken...og hvor lenge har stene og holmvik underprestert? Vanvittig trist for Åsheim og westergaard og ikke ha tillitt hos trenern-tross i talentet-tross i at de er bedre enn nevnte spillere. 

Jaja, nok oppgulp. Lykke til herlige ffk-3 poeng behøves!!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 jul 14, 18:58
Endret: 28 jul 14, 18:59
Endret av: bateman

Vi har også enorm bredde til å spille i 1 div. Disse er ikke i dagens tropp: aleesami,berg,standerholen,begby og Solberg. I tillegg til unggutta blystad og singh lally som også er en del av A-stallen

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 28 jul 14, 20:11

Nå har ikke jeg sett hele kampen, men kom inn nå i andre omgang. Av det lille jeg har sett har Momo vært vår beste offensive spiller, så hvorfor tas han av? Ser han scorte i første omgang, men var han dårlig ellers?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 28 jul 14, 20:58

Hva skjer med FFK i andre omgang ? Jeg tror ikke Kristiansund var så mye bedre, men det virket som det (igjen) kom en usikkerhet over oss (slik vi har sett mange ganger før). Det var ikke ofte at vi fikk til noe spill fremover, men kun lange baller uten mål og mening, men seier er seier og det smaker meget godt !!!!! Cool 


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 28 jul 14, 21:01

Av det jeg så så det ut som om Julius viste prov av gammel klasse. Godt å se =)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 28 jul 14, 21:17
Endret: 28 jul 14, 21:18
Endret av: hasse33

Synes Julius, Rafn, Martinsen, Grorud og Masalin var gode !!

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 28 jul 14, 21:23

Spillerne var ordentlig slitne og det er ikke så rart etter den jobben de la ned i dag i den varmen. HWL tok på seg en del av skylden og forklarte det med at dem kanskje hadde trent litt for hardt i uken som var. Mulig dem ikke klarte å fylle på norsk væske også? Holmvik fortalte jo etter kampen at det hadde flimra for øya på han på slutten. Han så ordentlig ferdig ut.

Knallgod førsteomgang og nydelig angrep til 1-0 målet. Andre omgang ikke fullt så bra, men vi jobber kjempegodt. Målet til Sansara skjønte jeg egentlig ikke noe av. Så ut som keeper dukka under ballen eller hva var det som skjedde?

Også enig med matsinho i at Julius var god. Beste kampen hans så langt i år tror jeg?

Hva syns dere egentlig om Sansara bortsett fra målet? Personlig syns jeg ikke han var så god i dag, men Breivik skrøt av han på Radio Fredrikstad, så jeg lurer på hva jeg har missa?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 jul 14, 21:27

Det smakte naturligvis veldig godt med tre poeng, men i dag var vi mer heldig enn vi fortjente. Et sleivspark fra Sansara gav oss seieren i en spillemessig svak kamp, hvor Kristiansund skapte mest og kanskje også ble snytt for straffespark i 2. omgang da Rafn var klønete i egen 16-meter. Spillemessig lugget pasningsspillet og bevegelsene offensivt. Når det er sagt er det oppløftende å se Shaswari tilbake i aksjon, og han blir en klar forsterkning utover høsten når han gradvis spilles i kampform. I tillegg positivt med Momo som lukter mål, mens Julis er på gang på midten. Rafn er også energisk på høyreback i dag, både offensivt og defensivt. Sansara derimot mer ujevn. Svakest er Robert Stene som burde vært byttet ut med Westgaard på et langt tidligere tidspunkt. Litt merkelige bytter av Wibe Lund i dag, et steg tilbake fra sist kamp også fra sidelinjen.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 jul 14, 22:00

Opprinnelig postet av Costanza

Det smakte naturligvis veldig godt med tre poeng, men i dag var vi mer heldig enn vi fortjente. Et sleivspark fra Sansara gav oss seieren i en spillemessig svak kamp, hvor Kristiansund skapte mest og kanskje også ble snytt for straffespark i 2. omgang da Rafn var klønete i egen 16-meter. Spillemessig lugget pasningsspillet og bevegelsene offensivt. Når det er sagt er det oppløftende å se Shaswari tilbake i aksjon, og han blir en klar forsterkning utover høsten når han gradvis spilles i kampform. I tillegg positivt med Momo som lukter mål, mens Julis er på gang på midten. Rafn er også energisk på høyreback i dag, både offensivt og defensivt. Sansara derimot mer ujevn. Svakest er Robert Stene som burde vært byttet ut med Westgaard på et langt tidligere tidspunkt. Litt merkelige bytter av Wibe Lund i dag, et steg tilbake fra sist kamp også fra sidelinjen.

Kristiansund burde hatt gult kort ved begge straffespark-situasjonene du snakker om. Der var ks-spillerne som kastet seg begge gangene..



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24