Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK-Ham-kam 15 juni kl:18.00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 16 jun 14, 09:15

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Var dette det førtse målet til Momo på A-laget i seriekamp?

Nei. Har ikke helt oversikt over hvor mange han har, men har friskt i minnet om et mål han scorte i tippeligaen.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 16 jun 14, 10:05

Skulle ikke tro det, men han har faktisk fire mål. Scora to i 2012 og ett i fjor.

Jeg kunne ikke huske de to fra 2012, men det fra i fjor husker jeg. Han ble skadet i samme kamp, noe som satt han ut veldig lenge.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 16 jun 14, 12:52


Siden jeg gikk glipp av Hønefoss-kampen er jeg glad for at denne kampen også ble en komfortabel seier Cool 

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 16 jun 14, 20:47

En ting jeg la merke til etter kampen var at Christian Berg tok turen bort til Gjensidetribunen for å takke for støtten etter at de hadde vært hos Plankehaugen. Det på tross av at tribunen nesten var tom allerede. Det syns jeg var en fin gest.

Håper på flere over neste gang og at publikum blir stående igjen litt lengre også. Så kanskje vi får samme stemning som på gamle stadion. Det at spillere har kommet bort og takket for kampen har jeg savnet lenge. Ikke en gang i sølvsesongen gjorde de det etter seire.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3