Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK- Hønefoss 01 juni 2014 - 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 01 jun 14, 19:52

Sterk seier!! Men Hønefoss er bortimot det svakeste laget i ligaen nå. Stor tro på mer poeng før VM pausen, Bærum borte og Tromsdalen og kamma hjemme. Jeg tipper 9 poeng. 

Olsen fikk sitt definitive gjennombrudd idag, har vi gjort et scoop? Holmvik vil jeg påstå at er vår viktigste spiller-limet i laget. Aleesami viste takter ala da han kom til oss i TL.

Stene sinker spillet og er ikke god nok. Gueye burde få flere sjanser fra start. Nystrøm mer positiv idag men ser for meg at westergaard kunne vært minst like bra-og da bør man satse ungt og lokalt.

Topp 3 i dagens match:

1) olsen

2) aleesami

3) holmvik

ellers bra over hele fjøla

 

 

 

 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 jun 14, 19:53
Endret: 01 jun 14, 19:54
Endret av: Plankekæll

Årsbeste uten tvil!

Spilleglede, trøkk og tempo.

Hønefoss var skrekkelige, men FFK gjorde dem fryktelig dårlige også.

Aleesami var 1.omgangs store spiller, men etter kampen må man jo si at Dag Alexander Olsen var banens beste. I dag fikk han til stort sett alt han prøvde på. Brukte farta si og fintene sine perfekt! Fortsett slik! Smile

Børs:

Masalin 5

Rafn 7
Grorud 6
Martinsen 7
Aleesami 8

Berg 6
Holmvik 7

Olsen 9
Stene 5
Begby 6

Nystrøm 4 


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 jun 14, 20:02

Er det endringene som er gjort nevnt her som er årsaken til at vi har 4-1-0 på de fem siste kampene? Vi scoret tross alt mer mål i dag enn de syv første kampene til sammen. Vi har sluppet inn ett mål på de samme fem kampene, men scoret 11.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 jun 14, 20:07

Opprinnelig postet av arte et labore

Er det endringene som er gjort nevnt her som er årsaken til at vi har 4-1-0 på de fem siste kampene?

Ja. Uten tvil.

Før rullet vi ball rundt og rundt uten å skape noe som helst. Nå vil vi opp og frem for å score mål. Stor forskjell.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 01 jun 14, 20:19

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Ja. Uten tvil.

Før rullet vi ball rundt og rundt uten å skape noe som helst. Nå vil vi opp og frem for å score mål. Stor forskjell.

HWL skal ha creds for å godta stilforandringen, og ikke minst til å bidra til at det går så bra som det gjør.


Nøtt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 mar 14
Innlegg: 23

Lagt til: 01 jun 14, 20:37

Opprinnelig postet av Plankekæll

Årsbeste uten tvil!

Spilleglede, trøkk og tempo.

Hønefoss var skrekkelige, men FFK gjorde dem fryktelig dårlige også.

Aleesami var 1.omgangs store spiller, men etter kampen må man jo si at Dag Alexander Olsen var banens beste. I dag fikk han til stort sett alt han prøvde på. Brukte farta si og fintene sine perfekt! Fortsett slik! Smile

Børs:

Masalin 5

Rafn 7
Grorud 6
Martinsen 7
Aleesami 8

Berg 6
Holmvik 7

Olsen 9
Stene 5
Begby 6

Nystrøm 4 

Enig i det meste men jeg ville gitt Stene 2 og Nystrøm 5. Fantastisk kamp og Olsen var rett og slett klasse i dag både offensivt og deffensivt i tillegg scorer han tre mål!!!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 01 jun 14, 20:57

Kjempekamp, mer er det vel egentlig ikke å si. Hønefoss var drittdårlig. Totalt uten selvtillit og gir fra seg ballen ved det minste press samtidig som alt spretter FFKs vei.

Det jeg er mest bekymret over nå er at DAO kun har kontrakt ut sesongen. Burde nesten jobbe for å forlenge denne allerede nå.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 01 jun 14, 21:24

Opprinnelig postet av Rey

 

Det jeg er mest bekymret over nå er at DAO kun har kontrakt ut sesongen. Burde nesten jobbe for å forlenge denne allerede nå.

Svaret finner du her

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 01 jun 14, 21:25

Jeg er mest bekymret for Alesaami. Hvor dyrt kan vi selge han egentlig? Når han er i form og spiller for er lag som er i form dominerer han siden sin fullstendig, enda godt han ikke har full klaff på innleggene for da hadde det vært langt over TLklasse.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jun 14, 21:52

Dette smakte veldig bra.... FFK

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe. ikke driv og plag meg med meldinger.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 01 jun 14, 22:00

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Rey

 

Det jeg er mest bekymret over nå er at DAO kun har kontrakt ut sesongen. Burde nesten jobbe for å forlenge denne allerede nå.

Svaret finner du her

Får håpe at begge parter holder på den lovnaden :)

BTW: Kan noen spandere en mikrofon på intervjuer slik at vi faktisk kan høre hva de som svarer sier? Har en han kan få jeg! :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 jun 14, 22:03

Opprinnelig postet av arte et labore

Er det endringene som er gjort nevnt her som er årsaken til at vi har 4-1-0 på de fem siste kampene? Vi scoret tross alt mer mål i dag enn de syv første kampene til sammen. Vi har sluppet inn ett mål på de samme fem kampene, men scoret 11.

 

 

Det er nødt til å være det. Vi spiller nå et system som vi har spillere til. (forøvrig har vi scoret 12, ett i feil mål riktignok)


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 01 jun 14, 22:04

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Rey

 

Det jeg er mest bekymret over nå er at DAO kun har kontrakt ut sesongen. Burde nesten jobbe for å forlenge denne allerede nå.

Svaret finner du her

Bare jeg som ikke fant svaret ?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 jun 14, 22:06

Opprinnelig postet av malurt

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Rey

 

Det jeg er mest bekymret over nå er at DAO kun har kontrakt ut sesongen. Burde nesten jobbe for å forlenge denne allerede nå.

Svaret finner du her

Bare jeg som ikke fant svaret ?

Han mente sikkert intervjuet med DAO, selv om han ikke direkte svarer på spørsmålet. Wink

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 01 jun 14, 22:09
Han svarer jo på at han vil spille med FFK i TL (hvis jeg ikke hørte feil, grunnet meget dårlig lyd)

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 01 jun 14, 22:19

Dårlig lyd? Syns det var tydelig jeg. Til tider litt mye bakgrunnsstøy men greit å høre likevel.

Rafn spilte forresten sin hundrede obligatoriske kamp for FFK i dag. Noe statistikk har han notert ned med 99, men da har de ikke tatt med kampen mot Lyn som ble strøket. Men kampen ble spilt så han har 100. Så mye skader han har slitt med ble jeg egentlig veldig overrasket over at han har fått så mange. God kamp var det også av han. Synd vi ikke teller assist som de gjør i hockey. Han hadde fortjent det på 4-0 målet.

Grorud og Stene hadde også jubileum i dag, med 50 seriekamper hver.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 jun 14, 22:22
Endret: 01 jun 14, 22:22
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av hasse33
Han svarer jo på at han vil spille med FFK i TL (hvis jeg ikke hørte feil, grunnet meget dårlig lyd)

Første gangen fikk jeg ikke med meg at han svarte "ja" - bare at målsettingen var å rykke opp. Trodde det var et elegant svar for å unngå å svare på spørsmålet. Wink

Rafn: - Du har vel i utgangspunktet ut året, men du blir hvis Fredrikstad rykker opp?

DAO: Ja, det er jo det som er målsettingen for min egen del og klubben sin del, så ingenting hadde vært mer gøy enn å rykke opp med Fredrikstad. 

 

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 01 jun 14, 22:23

Veldig bra idag. Gooooood Smile

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 01 jun 14, 22:31

Dette var kjempeflott, årsbeste og bedre enn noen av kampene forrige sesong også. 5-0 mot Hønefoss som spilte i Tippeligaen forrige sesong. Jeg mener mange var gode i dag, men Olsen var kongen, hvis jeg forstår det rett har han kontrakt kun for denne sesongen, dermed bør vel noen begynne arbeidet med å sikre oss hans tjenester framover også.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 jun 14, 09:30

En god kamp av ett FFK med selvtillit mot et Hønefoss som sliter i motbakke. Bortsett fra sesongåpningen mot Tromsø, der vi rett og slett hadde uflaks, synes jeg sesongen så langt er godkjent.

Vi vil nok fortsette å slite i bortekamper som innebærer lange reiser på kampdagen, og vi har noen slike igjen.

Synes det er morro å se hvordan Begby vokser for hver kamp, og håper han kan fylle venstreback plassen i høst, da Alesami mest sansynlig forsvinner i sommervinduet.

Slik DAO leverer nå vil han trolig å is i magen angående ny kontrakt, men det går jo an å prøve.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24