Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Strømmen-FFK 29 mai 2014 kl: 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 30 mai 14, 14:36

Fantastisk med seier, sjøl med sola midt i fleisen! Det var moro å stå med Plankehaugen i går:-)

Noen som vet hvordan det går med Rafn? Han har utviklet seg til å bli en viktig spiller for FFK!

Usikker på om jeg syntes det fungerer med Momo. Han løper, river og sliter mye, men har også veldig mye balltap, roter seg nesten alltid bort med ballen i beina, men det skal iallefall ikke stå på innsats og vilje hos den gutten. Har trua på at det kommer til å løsne for han faktisk. Det meste slår iallefall Nystrøm om dagen. 

Grorud står frem. Det samme gjør Begby og Masalin. Aleesami er et angrep alene til tider, men gjør mye rart bakover. 


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 mai 14, 15:40

Opprinnelig postet av Erikk

Da ble det tur til Strømmen og mye sol i øynene. Jeg veldig happy med innsats som ble vist og dette var en sterk borteseier. Laget blir ikke dårligere av å gi de unge spillerne tillit, og det neste jeg håper skjer er at Rafn blir ving hvor han er best og at Lønn-Jenssen blir back. For å få dette til må Nystrøm hviles noe jeg mener er fornuftig.

 

Spillere som scorer mål bør hviles kun hvis det går på det fysiske, dvs om han er sliten/skadet etc. Så lenge Nystrøm scorer syns jeg han skal ha en plass i startoppstillingen. Sett heller inn Westgård for Stene hvis målet er å matche ung gutter..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 mai 14, 20:58

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Plankekæll

Begby som 10'er?

Fryktelig skeptisk nå kjenner jeg. Uansett blir det spennende.

Benken: Jensen, Lønn Jenssen, Lally, Westgaard, Blystad, Chaib, Lopez (alle juniorer)

 

Tror du kan ete i deg de orda igjen..

Heldigvis! 

Jeg var ikke skeptisk til Begby. Han fortjente absolutt å starte. Jeg lurte bare på om han skulle spille i 10'er-rollen, altså bak spissen.

Jeg var skeptisk til om vi skulle få med oss noe godt resultat fra kampen, men etter en godt gjennomført bortekamp synes jeg vi vinner fortjent. 



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3