Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Mjøndalen - FFK Tirs 20. Mai 20:05

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 20 mai 14, 21:53

Opprinnelig postet av malurt

Dem var kanskje tidvis bedre enn oss, men var ikke skremmende bra de heller.

Skremmende bra var de absolutt ikke, men de trykte oss bra bakover i andre omgang. Vi skaper vel egentlig ingenting med unntak av et vådeskudd fra DAO. Er litt tilbake til tidligere takter i det offensive spillet

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 20 mai 14, 22:07

Det er bare tragisk syns jeg. Resultatet er greit men spillet er elendig.

Mjøndalen er dårlige, men FFK er enda dårligere. 

 

---------------------------

Heia FFK


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 20 mai 14, 22:19

Bra med 1 poeng borte.  Men jeg synes fortsatt at Nystrøm og Holmvik bør benkes noen kamper og heller la noen av våres ung gutter få spilletid! Men fornøyd med poeng på bortebane.

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 mai 14, 22:26

Nå må Holmvik stå over mot Bryne, men dessverre har han fått (ufortjent) klippekort på laget. Enten er utfordrerne hans dårlige, eller så har han fått lovnader om fast plass på laget uansett prestasjoner.

Nystrøm har vært sesongens desiderte skuffelse. Fullstendig sjanseløs spiller.

Jeg vil ha tilbake Shaswari, Standerholen (i form) og Solberg. Nå er konkurransen om plassene dessverre fryktelig dårlig offensivt.


Raymond

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 des 12
Innlegg: 25

Lagt til: 20 mai 14, 22:41

Nå synes jeg at vi må se på den siste tids prestasjoner. Ut fra det er dette en godkjent bortematch. Vi må ikke glemme at dette er et lag som med rette er tippet i toppen av divisjonen. Kritikken mot enkeltspillere synes jeg også kan holdes litt tilbake. Vi har hatt en tung periode og det sier seg da selv at ikke alle har topp selvtillit! Vi er på bedringens vei med seier hjemme og uavgjort borte. Hadde alle kamper gitt det utfallet, hadde vi med stor sannsynlighet rykket opp! 

Jeg må også si at jeg er imponert over Wibe Lund som ikke er for stolt til å legge om spillestilen. Han ønsker det beste for laget og gjør de endringene som må til for at resultatene skal komme.

Til slutt vil jeg si at jeg har trua. Om ikke i år, så kommer vi sterkt tilbake i norsk fotball....... Vi trenger bare litt tid.

RØD/HVIT til jæ dør! 

---------------------------

Med og motgangsupporter


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 20 mai 14, 23:21

Tilbake fra Mjøndalen. Var en nokså frustrerende kamp å se på. Offensivt var det lite som stemte for FFK i dag, og defensivt ble vi gjentatte ganger reddet av oppofrende innsats av enkeltspillere - Mjøndalen spilte seg til veldig mange nesten-sjanser i dag.

Dommeren var dårlig, men det er i grunnen ikke særlig viktig. Uavgjort var det beste vi kunne få ut av slikt spill som ble vist i dag, dårlig dommer eller ikke. Men jeg er spent på hva Wibe Lund sa til nissen da han ble bortvist ... det var en rimelig håpløs avgjørelse å gi frispark mot Julius i den situasjonen, så jeg tipper det ble sagt noe nokså grovt.

Mjøndalen hadde bra spill i perioder, og framsto omtrent slik jeg forventet.

Enig med de som nevner Masalin som FFKs beste

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


Nøtt

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 mar 14
Innlegg: 23

Lagt til: 20 mai 14, 23:42


Jeg synes Olsen bør få prøve seg som spiss i det nye systemet. Nystrøm er fullstendig ufarlig og jeg synes Olsen er vår klart beste offansivt i dag. Det er jo spiss han har vært hele karrieren så hvorfor ikke gi han en sjanse nå som vi også har Stene der inne som kan slåss med midstopperne. Slik jeg ser det er han den spilleren vi har med størst potensiale offansivt å da burde han få prøve seg i den possisjonen han har spilt siden han var liten. I allefall når de som spiller der ikke gjør jobben sin.


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 21 mai 14, 09:04

Opprinnelig postet av Raymond

Nå synes jeg at vi må se på den siste tids prestasjoner. Ut fra det er dette en godkjent bortematch. Vi må ikke glemme at dette er et lag som med rette er tippet i toppen av divisjonen. Kritikken mot enkeltspillere synes jeg også kan holdes litt tilbake. Vi har hatt en tung periode og det sier seg da selv at ikke alle har topp selvtillit! Vi er på bedringens vei med seier hjemme og uavgjort borte. Hadde alle kamper gitt det utfallet, hadde vi med stor sannsynlighet rykket opp! 

Jeg må også si at jeg er imponert over Wibe Lund som ikke er for stolt til å legge om spillestilen. Han ønsker det beste for laget og gjør de endringene som må til for at resultatene skal komme.

Til slutt vil jeg si at jeg har trua. Om ikke i år, så kommer vi sterkt tilbake i norsk fotball....... Vi trenger bare litt tid.

RØD/HVIT til jæ dør! 

BRA!


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 21 mai 14, 09:23

1)Bra defensiv kamp med Lars Grorud som bautaen i forsvaret.

2)Dårlig spill fremover - her må det være muligheter for å få til mer, bortebaner har også de samme målene som gressbaner. I realiteten ingen 50 til100 % sjanser i løpet av en hel kamp.


Igår ble Belgias landslag presentert på NRK, landslaget som er spådd å være et wildcard når det gjelder en av topplasseringene i VM 2014. Marc Wilmots sier: Jeg taper heller 2-0 med visshet om at vi har skapt minst 5-6 sjanser i kampen, fotball skal også være gøy.

Igår er ikke motstanderen Lillestrøm, Rosenborg eller Ålesund for den saks skyld, det er Mjøndalen fra Nedre Eiker. Javisst er de gode, men det må være mulig å utfordre de noe mer enn det som skjedde igår. For det er greit å ikke være naiv offensiv på bortebane, men noen lysglimt bør det være forover på banen.

I en av kampens siste minutter kjemper Westgaard til seg et frispark 15 meter inn på Mjøndalens høyre side, en unik mulighet til å sende de høyreiste spillerne inn i feltet på. Med et knallhardt venstrebens innlegg/skudd rett mot mål kan et hårstrås stuss skape det ene målet vi ønsket og ikke minst trengte for å hale innpå teten. Istedet legges ballen ned på høyre side der Nystrøm legger en ball over hele feltet (som det som oftest skjer) og det var det. 1 peng er et faktum og ingen sjanser skapt. Hvor ble spillet av fra 16. mai ?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 mai 14, 09:28

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

I en av kampens siste minutter kjemper Westgaard til seg et frispark 15 meter inn på Mjøndalens høyre side, en unik mulighet til å sende de høyreiste spillerne inn i feltet på. Med et knallhardt venstrebens innlegg/skudd rett mot mål kan et hårstrås stuss skape det ene målet vi ønsket og ikke minst trengte for å hale innpå teten. Istedet legges ballen ned på høyre side der Nystrøm legger en ball over hele feltet (som det som oftest skjer) og det var det. 

Fordi at Bjørnar "Maradona" Holmvik nok en gang skulle bedrive fiksfakseri istedet for å bare pumpe ballen inn i feltet.

Tidligere i omgangen skulle jo Nystrøm klinke til fra 18-20 meter på et frispark, men også her ødelegger Holmvik hele situasjonen med å touche ballen helt unødvendig slik at Nystrøm ikke fikk skutt.

For ikke å snakke om alle de håpløse innleggene.

Klippekort. Klippekort. Klippekort.

Karantene neste.

Like greit.


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 21 mai 14, 10:10

Etter de begredelige kampene den siste tiden er jeg godt fornøyd med ett poeng mot serielederen på bortebane. Guttane forsvarte seg godt. Og hadde noen sjanser. Selvfølgelig har jeg et håp om at de etterhvert skal klare å herje på bortebane også. Men akkurat nå er jeg tilfreds med seier hjemme og uavgjort borte. Kommer seg, se.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24