Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor vises årets kamper?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 06 apr 14, 10:19

For oss som bor langt unna og dessverre ikke kommer oss til stadion så ofte vi har lyst, hvilke muligheter finnes for å se årets FFK-kamper på nettet?


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 06 apr 14, 10:35

Csports på nettet. Mandagskampane på TV2 Zebra


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 06 apr 14, 11:07

I dag vises vi på Cmore Live også. Er en kamp per runde som sendes der.

Csports.no har forøvrig en pakke med kun 1. divisjon til 99 kroner i måneden. Det er ikke så ille. Jeg er ikke interessert i noe annet er likevel

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 06 apr 14, 11:35

Opprinnelig postet av Rey

I dag vises vi på Cmore Live også. Er en kamp per runde som sendes der.

Csports.no har forøvrig en pakke med kun 1. divisjon til 99 kroner i måneden. Det er ikke så ille. Jeg er ikke interessert i noe annet er likevel

Hvis det fungerer like "bra" som i fjor så vil jeg si at 99,- er et ran...

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 apr 14, 11:36

Opprinnelig postet av rasle

Hvis det fungerer like "bra" som i fjor så vil jeg si at 99,- er et ran...

Haha, true story. Smile

Har prøvd meg på 99 kr pr mnd jeg også, så får vi se hvordan det går.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 06 apr 14, 12:18

Opprinnelig postet av aavdst

Csports på nettet. Mandagskampane på TV2 Zebra

Klarer ikke å logge meg inn på csports hverken med Chrome eller Opera, til tross for at jeg lastet ned siste versjoner av nettleserne og silverlight. Dette gjør meg veldig skeptisk til hvor godt tjenesten vil fungere.

Noen som har erfaring med csports-appen? Er den stabil og kan den vise innhold på en TV-skjerm via f.eks chromecast?

Kampen begynner heldigvis ikke før om to og en halv time...  ;)

 


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 apr 14, 12:47

Opprinnelig postet av ketoyo

 

Klarer ikke å logge meg inn på csports hverken med Chrome eller Opera, til tross for at jeg lastet ned siste versjoner av nettleserne og silverlight. Dette gjør meg veldig skeptisk til hvor godt tjenesten vil fungere.

Noen som har erfaring med csports-appen? Er den stabil og kan den vise innhold på en TV-skjerm via f.eks chromecast?

Kampen begynner heldigvis ikke før om to og en halv time...  ;)

 

CSports var vel mest aktuelt for folket her inne under sesongen i fjor, og da var kvaliteten og tjenesten ikke vært en krone engang. Masse nedetid, mye dårlig streaming etc. Så du får nesten bare teste ut - personlig er jeg storfornøyd hvis jeg kan se en hel kamp uten å få feilmelding..

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 06 apr 14, 13:10

Opprinnelig postet av Welhaven

CSports var vel mest aktuelt for folket her inne under sesongen i fjor, og da var kvaliteten og tjenesten ikke vært en krone engang. Masse nedetid, mye dårlig streaming etc. Så du får nesten bare teste ut - personlig er jeg storfornøyd hvis jeg kan se en hel kamp uten å få feilmelding..

Dersom csports er eneste alternativ har jeg vel ikke noe valg. Får finne frem en gammel PC med Internet Explorer og forsøke å logge meg inn derfra. Appen fungerte heller ikke dessverre. 

Trist at det ikke stilles tekniske krav når det deles ut fotballrettigheter 

Frown


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 06 apr 14, 13:40
Endret: 06 apr 14, 13:42
Endret av: Rey

Syns ikke det var ikke så ille som Welhaven skal ha det til. Nå så jeg riktignok bare på bortekampene som ikke gikk på andre TV-kanaler, men det var da helt greit. Det er billigproduksjon med et kamera uten repriser, så du bør ikke forvente så mye i forhold til kvalitet på sendingene. Selve streamingplattformen funka i fjor bortsett fra ved et tilfelle hvor ingenting funka.

Det var enda et par ganger hvor det ikke ble noen sending på grunn av fiberbrudd til stadion som de skulle sende fra og strømbrudd, men det har jo ikke noe med selve plattformen å gjøre.

Jeg får forøvrig logget på uten problemer med Firefox

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 apr 14, 14:09

Vel, nå skal vi ikke glorifisere tjenesten heller, Rey. Det var så mye teknisk tull i fjor at tjenesten var gratis så å si hele sesongen. Faktisk var det så mye tull, og gratis sendinger, at jeg fikk refundert samtlige kr 1999,- jeg hadde betalt for ett år. Når det er sagt, så har vi jo ingen alternativer til csports.no.

 

 

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 apr 14, 14:46

Opprinnelig postet av Rey

Syns ikke det var ikke så ille som Welhaven skal ha det til. Nå så jeg riktignok bare på bortekampene som ikke gikk på andre TV-kanaler, men det var da helt greit. Det er billigproduksjon med et kamera uten repriser, så du bør ikke forvente så mye i forhold til kvalitet på sendingene. Selve streamingplattformen funka i fjor bortsett fra ved et tilfelle hvor ingenting funka.

Det var enda et par ganger hvor det ikke ble noen sending på grunn av fiberbrudd til stadion som de skulle sende fra og strømbrudd, men det har jo ikke noe med selve plattformen å gjøre.

Jeg får forøvrig logget på uten problemer med Firefox

Som Holters sier.. De gjorde tjenesten gratis. Stor overgang fra et opprinnelig tilbud på nesten 2000 kroner. Men - nå er det match!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 06 apr 14, 15:28

http://www.bliner.tv/cmorelive.html


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 06 apr 14, 17:13

Jeg synes at kampen på csports.no var bra i dag, bortsett fra at kommentatoren hadde en litt irriterende måte å prate på. Men ellers var det grei kvalitet og noen repriser også.

At det koster 99,- pr mnd, er bare bra. Hvis csports.no får problemer som de hadde i fjor, er det bare å avslutte abonnementet.

---------------------------

Jeg tror FFK kommer til å vinne seriegull i 2021.


ketoyo

Juniorspiller

Ble medlem: 22 jan 04
Innlegg: 157

Lagt til: 06 apr 14, 17:21

Opprinnelig postet av RuneT

Jeg synes at kampen på csports.no var bra i dag, bortsett fra at kommentatoren hadde en litt irriterende måte å prate på. Men ellers var det grei kvalitet og noen repriser også.

At det koster 99,- pr mnd, er bare bra. Hvis csports.no får problemer som de hadde i fjor, er det bare å avslutte abonnementet.

Ja, det fungerte heldigvis helt greit i Firefox idag. Jeg fortsetter abonnementet så lenge det fungerer


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 06 apr 14, 17:27

Vil tro at grunnen til at det var kommentatorer og repriser i dag var fordi den også ble sendt på Cmore Live som TV-kamp. Noen som trykker seg innom de andre kampene og sjekker de?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24