Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugenfeltet 2014

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 20 mar 14, 14:31
Endret: 20 mar 14, 14:38
Endret av: Lars 29

Kjære FFK supportere og fotballvenner. 

Etter en miserabel sportslig fjorårs sesong og et til tider labert besøkt Plankehaugenfelt og Stadion generelt,  så håper ihvertfall jeg på bedre tider i år. Både sportslig og interessemessig. Men vi må sammen bidra til dette.

Interessen også her på forumet er direkte laber. Hva skjer? Vi trenger å få igang igjen forumet og gleden rundt vårt kjære FFK. Derfor så tenkte jeg å starte en liten diskusjon nå frem mot seriestart og vil gjerne ha med Linda Gulbrandsen, øvrige Plankehaugen, Supras og andre. Spørsmålene er som følger: 

- Hvilke tiltak er gjort fra PH for å fylle feltet i større grad? Er det noe eventer/annet som kan gjøres for å få flere til å stå i PH? Om feltet ikke er fullt, burde ikke det organiseres slik at flest mulig står samlet mot midten slik at vi høres bedre? Vi blir ikke flyttet til motsatt side i år heller og får heller gjøre det beste ut av der vi er.

- Hørt fra mange at de savner mer tifo og liv rundt kampene som det var tidligere. Er det noen i PH/Supras som har engasjert seg i større grad for å bedret dette i år? Er det gjort noe rundt dette? 

- Er det gjort noen tiltak med sponsorer/annet for å få til billigere reiser på borteturer slik at flere blir med? I fjor var det vel flere kamper hvor det nærmest ikke var en FFK supporter til stede. FFK trenger definitivt mere støtte også på bortebane.

- Hvordan er samarbeidet mellom Plankehaugen og Supras? Er det Plankehaugen eller Supras som "styrer" PH tribunen. Begge? Hvordan er samarbeidet forøvrig? Fint om også Supras redegjør litt om status. Hvor mange dere er. Forventninger for sesongen?

- Er det noe vi supportere kan gjøre for å få inn en ny spiller etc grunnet klubben sin situasjon, selv om den nå har bedret seg litt. Pengeinnsamling?

Vil bare ha igang en debatt her. Håper mange engasjerer seg.

Håper på en god sportslig sesong.

FFK - hilsen fra Lars

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 26 mar 14, 11:59

Opprinnelig postet av Lars 29

Om feltet ikke er fullt, burde ikke det organiseres slik at flest mulig står samlet mot midten slik at vi høres bedre?

Vi har prøvd flere ganger tidligere, spesielt forrige sesong, å sperre av feltet slik at man står mer samlet. Det vi har gjort for å få til dette er å bruke vanlige sperrebånd for å sperre alle inngangene nedenfor der Supras står. Effekten av det har ihvertfall jeg følt at har vært god, når folk faktisk har tatt hensyn til sperrebåndene. Det er dessverre noen gamle grinebittere som nekter å flytte seg, og som slenger kommentarer som snørrunge, jeg har alltid stått her og jeg skal alltid stå her, når man spør pent om de kan flytte seg bak sperrebåndene. Personlig kommer jeg til å pushe på om at Plankehaugen skal fortsette å sperre av feltet også i år, om de kommer til å gjøre det er derimot uvisst.

Opprinnelig postet av Lars 29

- Hørt fra mange at de savner mer tifo og liv rundt kampene som det var tidligere. Er det noen i PH/Supras som har engasjert seg i større grad for å bedret dette i år? Er det gjort noe rundt dette?
 
Når Café 1903 forsvant så forsvant også tifo-rommet som lå i kjelleren under der. Det har vært snakket om nye steder å lage tifo på, men jeg vet ikke om Plankehaugen sitt styre har kommet frem til noe. Jeg har prøvd i flere år å pushe på PH for mer tifo, og jeg kommer nok til å fortsette i år også, men om vi ender opp uten lokaler så blir det vanskelig. Thomas Bruun er forøvrig tifoansvarlig så han er den rette å snakke med om noen har noen spørsmål.

Både vi i Supras og Plankehaugen sitt styre stiller seg positive til pyro-mulighetene NFF har åpnet for med det nye reglementet, et resultat av dette så man blant annet på siste kampen i fjor hvor det ble blusset lovlig på tribunen rett etter kampslutt. Man skal absolutt ikke se bort i fra at det blir både bluss og andre pyro-artikler på tribunen i år, og vi håper på at dette kommer i tillegg til alt av bannere og flagg som skulle vært på plass også de forrige årene.


Opprinnelig postet av Lars 29

- Hvordan er samarbeidet mellom Plankehaugen og Supras? Er det Plankehaugen eller Supras som "styrer" PH tribunen. Begge? Hvordan er samarbeidet forøvrig? Fint om også Supras redegjør litt om status. Hvor mange dere er. Forventninger for sesongen?
 
Samarbeidet her er fint. Så klart er det uenigheter da gruppene er tilhengre av ulike ''ideologier'' på tribunen, men det er absolutt ingen krigs-tilstander slik som de kjente ryktene ofte skal ha det til. Mens Supras før har hatt forsanger stilte vi i fjor uten en klar forsanger, og jeg tror ikke at vi i år heller kommer med noen spesiell forsanger. Enkelte ganger starter vi sanger og enkelte ganger starter personer i Plankehaugen sanger, så hvem som ''styrer'' er vell litt delt.

Hvor mange vi er er ikke noe jeg skal gå eksakt ut med, men det varierer fra kamp til kamp. Mange av oss er studenter, så det er ikke alltid at det passer med kamp for alle. Vi har ingen spesielle forventninger for sesongen, men vi håper på å få gjennomført flere pyroshow på tribunen, og å få lagd mer tifo enn tidligere. Vi har gode erfaringer fra 1. divisjon, blant annet fra 2010. Til tross for at Plankehaugen-feltet mest sannsynlig kommer til å bli lite besøkt i år, så håper vi at stemnigen kan bli godkjent og at Fredrikstad som by får vist at vi hører hjemme i Tippeligaen også på tribunen.

 

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24