Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter vinteren 2013/2014

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 01 apr 14, 13:18

Syns det virker som dårlig planlegging hele veien. Virker som om de tenker at han der er god så vi henter han. De burde vel egentlig tenke at han der er god, men vi har allerede god dekning på den plassen, så da burde vi vel heller finne en som spiller på en plass vi har dårlig dekning.I tillegg er planen å sette han på en plass som han vanligvis ikke spiller. Klarer desverre ikke helt å se tankegangen her.

Mest sannsynlig har vi fått inn en spiller som kan hjelpe oss mye med gode dødballer, det kan gjøre at vi får stene inn i boksen og forhåpentligvis skorer mer på kornere og frispark.

Det skal sies at jeg er fornøyd med kvaliteten på de vi har hentet inn, men jeg mener at vi hadde god dekning på de plassene fra før. Disse signeringene kommer til å gå utover store talenter som Simen Standerholen, Håvard Åsheim og Roshat Sashwari, Ludvig Begby som jeg hadde håpet på at skulle få et skikkelig gjennombrudd i år.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 01 apr 14, 13:36

Holmvik kan spille indreløper, venstre kant og venstre back. Han har også en rutine stallen har bruk for.

Enten kan man være kynisk resultatorientert, og sette sammen et lag av erfarne spillere(da blir det ikke så lett med lokale), eller satse  idealistisk på unge talenter. Om man velger det siste er sjansen liten for at alle når nivået samtidig slik at det blir et slagkraftig lag av det, men heller at de forsvinner etterhvert. Blir fort litt sånn farmerklubb aktig av det(ref Skeid).

Eller så velger man en kombinasjon, og det er vel litt der vi er nå. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 01 apr 14, 14:05

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

Eller så velger man en kombinasjon, og det er vel litt der vi er nå. 

Og på sikt så er hvertfall ikke jeg i tvil om at det er den beste løsningen. Våre rutinerte spillere har vært for dårlig og det har blitt for mye ansvar på de unge. Ingen har godt av det. Jeg applauderer denne overgangen.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 01 apr 14, 15:36

Fornuftig med flere venstrebeinte spillere i stallen. Om Det blir skader eller salg på Alesami så er det godt med roteringsalternativer der. 


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 01 apr 14, 17:44

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Fornuftig med flere venstrebeinte spillere i stallen. Om Det blir skader eller salg på Alesami så er det godt med roteringsalternativer der. 

Enig.

Man kan lese denne signeringen på flere måter - én måte er at det åpner for salg av Aleesami ved neste korsvei. Dessverre.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 02 apr 14, 00:06

Jeg håpet på en midtspiss med pondus og målteft, men når det ikke blir en ny spiss så kan jeg ikke forstå at man skal være misfornøyd med Holmvik. Han er tiltenkt en plass i 3'ern sentralt på midten, og skal vi være helt ærlig så er det en forsterkning for den lagdelen. Ja vi har Westergaard og Åsheim i den posisjonen i tillegg til Julius og Berg, de to siste holder godt 1 div nivå, mens Westergaard og Åsheim ikke helt er der ennå. Tror begge to kan ta nye steg denne sesongen og på sikt bli etablerte TL-spillere for FFK(om vi kommer opp da), men skal vi ha en sjanse til å rykke opp i år og samtidig ikke legge for mye ansvar på unge skuldre, så syns jeg dette er en god signering. Det betyr ikke at Holmvik er noe hinder for utviklinga til de gutta, tvert i mot kan de sikkert lære noe av han og samtidig få en fornuftig mengde kamptid som innbyttere eller som backup ved skader og suspensjoner, noe det alltid vil bli litt av. Dersom Holmvik ikke har blitt en vesentlig dårligere spiller de siste par åra, så er jeg sikker på at han vil være en veldig god signering for oss. Ser for meg at vi vil bli farligere på offensive dødballer, det kan bli helt avgjørende i kamper som står å vipper. Forventer også at Holmvik vil passe inn i et ballspillende lag som vi ønsker å være, at han vil få en del assist og sikkert også noen mål. Gleder meg til søndag nå, 2 omgang mot Ham-Kam gjorde meg absolutt styrket i trua på en opptur i år.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Blåmandag

Knøttespiller
Ble medlem: 13 nov 12
Innlegg: 41

Lagt til: 12 apr 14, 16:50

Opprinnelig postet av Rey

Er vel heller ingen juniorer som har fått A-kontrakt enda annet enn de som fikk i fjor. Oskar Hansen var vel en av de som var i nærheten i følge media, men han står ikke engang på B-listen..

Når det gjelder Oskar Hansen, har han stille og rolig tatt turen til Sarpsborg 08

http://www.sarpsborg08.no/news/article/vfylydn9uxfl1vegbtd7f3mth/title/fra-ffk-til-sarpsborg-08


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 12 apr 14, 17:23

Liker ikke utviklinga med unggutter som drar til Sarp fra Fredrikstad

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 apr 14, 17:45

Opprinnelig postet av Blåmandag

Opprinnelig postet av Rey

Er vel heller ingen juniorer som har fått A-kontrakt enda annet enn de som fikk i fjor. Oskar Hansen var vel en av de som var i nærheten i følge media, men han står ikke engang på B-listen..

Når det gjelder Oskar Hansen, har han stille og rolig tatt turen til Sarpsborg 08

http://www.sarpsborg08.no/news/article/vfylydn9uxfl1vegbtd7f3mth/title/fra-ffk-til-sarpsborg-08

Der ser vi nok et eksempel på hvor viktig det er å ha A-laget sitt i Tippeligaen.

Dette blir ikke den siste spilleren som velger Sarpsborg 08 foran FFK hvis FFK skal fortsette å rote rundt i 1. divisjon.



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24