Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter vinteren 2013/2014

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 11 1

FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 25 nov 13, 14:58

Lager en tråd der man kan poste rykter og spekulasjoner om nye signeringer før 2014 sesongen.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 25 nov 13, 15:04

Fredrikstad:

Spillere inn:
Christian Berg - Bodø/Glimt 

Spillere ut:
Hans Erik Ramberg - lagt opp
Ole Strømsborg - Kvik Halden

Én ting er sikkert - her må det skje ting hvis FFK skal ha forhåpninger om opprykk neste sesong. Hvem skal finne de riktige spillerne nå som Jocke Jonsson er borte? Jeg håper FFK har god oversikt, selv om jeg tviler voldsomt på det. 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 25 nov 13, 15:44

Tja det har jo blitt sagt at det ikke finnes penger til å kjøpe/lønne nye spillere med mindre noen forsvinner.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 25 nov 13, 15:51

Opprinnelig postet av Erikk

Tja det har jo blitt sagt at det ikke finnes penger til å kjøpe/lønne nye spillere med mindre noen forsvinner.

Syns det blir sagt konstant jeg, men det dukker altids opp noen :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 25 nov 13, 21:02

Blir ikke overrasket hvis Stene forsvinner, og penger går til ny spiller. pluss att vi kommer til å få et par ny fjes med vår kjære onkel i ryggen. (han snakket jo om å fri gi pengene vi fikk for Ole jørgen halvorsen når kommunen tok over statioen)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 nov 13, 07:21

Dette kunne vel være noe for FFK?

Kent Håvard Eriksen toppsorer for Elverum


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 27 nov 13, 08:18

Bortsett fra at han akkurat har skrevet under for Sandnes Ulf

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 27 nov 13, 19:20

Finnes det en side hvor man kan se bosmann spillere i norge?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 nov 13, 08:33

Fant noe her

her fant jeg noe

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 28 nov 13, 11:44
Endret: 28 nov 13, 11:47
Endret av: matsinho

Det er jo mye aktuelt snask her og det meste avgjøres av lønn.

* Avhengig av keepersituasjonen er vel Braathen fort en mulighet for retur. Godsets Stubhaug leter også etter ny klubb og ville vært en våt drøm for et par år siden. Usikker på utviklingen, og dagens nivå.

* Skal man ha e stortt navn hadde jeg gjerne tatt Torstein Helstad som nok ikke får samme lønn som i LSK uansett hvor han går. Ham/ Kam eller å legge opp er nok de mest fornuftige alternativene.

* Bojan Zajic har jeg alltid hatt sansen for. Han har lyst til å bli i Norge så vidt jeg har forstått.

* Aalesunds Lars Fuhre er en spennende kant, men kanskje ganske lik de to vi har.

 * Tromsøs Steffen Nystrøm har tidligere vært linket til oss og har allerede flyttet til Oslo med familien. Kanskje mitt største tips til å erstattet Stene dersom vi mirakuløst får midler, men Stabæk er også ansett som en mulig klubb.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 28 nov 13, 12:14

Vi har nettopp redusert administrasjonen med 2,5 årsverk noe som sier sitt om den økonomiske situasjonen. Vedr keeper har vi jo Masalin som var vår beste spiller fram til han ble skadd. Jeg mener det er hinsides å bruke store penger på å lønne en keeper til.

Helstad ble tilbudt ny kontrakt av Lilletrøm med halv lønn som han ikke aksepterte. Hva han hadde i lønn vet jeg ikke, men en skrev under artikkelen at han hadde 2 mill og nå altså ble tilbudt 1 mill som han takket nei til.

Vi må snu hver krone og da må det jo være helt feil å signere noen av disse spillerne siden de vil kreve en lønn langt over hva vi kan betale.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 01 des 13, 16:04

Noen som har noe oversikt over lokal spillere eller de spillerene vi kan hente opp fra egen stall? 


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 02 des 13, 15:36

Fant en oversikt over Bosmann spillere: 

Aalesund: Edvard Skagestad, Andreas Nordvik, Lars Fuhre, Tor Hogne Aarøy, Mathias Rasmussen

Brann: Jørgen Mohus

Haugesund: Umaru Bangura, Trygve Nygaard

Hønefoss: Erik Midtgarden, Steve Clark, Magnus Hjulstad, Arnor Adalsteinsson, Tor-Øyvind Hovda, Alexander Mathisen, Remond Mendy, Kenneth Di Vita Jenssen, Kevin Larsen

Lillestrøm: Thorstein Helstad, Fredrik Stoor, Thomas Piermayer, Jon Knudsen

Molde: Ingen

Odd: Morten Fevang, Snorre Krogsgård

Rosenborg: Erik M. Bråthen, Jon Inge Høiland

Sandnes Ulf: Aslak Falch, Milos Mihajlov, Fredrik Thorsteinbø, Nemanja Jovanovic, Steffen Haugland, Nils Petter Andersen

Sarpsborg 08: Magnus Sylling Olsen, Berat Jusufi, Alvaro Baigorri

Sogndal: Eivind Daniel Røed, Thomas Ness, Hannu Patronen, Espen Næss Lund, Anders Hella, Azar Karadas

Start: Christian Tveit, Alain Delgado, Henrik Dahlum, Sondre Tronstad, Birger Madsen, Markus Heikinnen

Strømsgodset: Lars Stubhaug

Tromsø: Steffen Nystrøm, Benny Lekström

Viking: Rune A. Jarstein, King Osei Gyan, Joan Edmundsson, Christoffer M. Lunde, Richard Ekunde, Benjamin Sulimani

Vålerenga: Morten Berre, Bojan Zajic


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 des 13, 16:07
Endret: 02 des 13, 16:47
Endret av: keiko99

tror du finner akkurat dem samme navna om du ser linken jeg la inn

Tor Hogne Aarøy skrev under for 1 år i Aalesund

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 des 13, 21:19

Høiland er klar for Stabæk

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 des 13, 13:03

Brenne Takket nei til FFK! 

http://www.f-b.no/ffk/brenne-takket-nei-1.8215207

 

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 17 des 13, 19:22

Ikke noe kjempe krise det, selv om han fint kunne vært en bra mann for oss. Men kunne også vært en katastrofe hvis skadene fortsetter å balle seg på. Blir spennende å se hva vi ender opp med, men det som er possitivt uansett utfall er att det er nå håkon har mulighet til å "velge" sine spillere. Så kanskje han får valg noen som passer for hans måte å spille på og det er det jo en stund siden vi har hatt en trener som har hatt mulighet til nå. 

Det som skremte meg mest var att han tydlig la vekt på sattsningen til ffk som ikke var god nok. Det er jo ikke noe pluss, og kan nok kanskje være et problem for andre eventuelle spillere også. 


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 17 des 13, 20:13

Bare hans måte å si at FFK ikke la penger nok på bordet.

Kall meg gjerne rar, men det skremmer meg virkelig ikke. Faktisk så gleder det meg at ledelsen er tøff nok til å stå på prioritet 1, nemlig gå i pluss. Flott at man ikke bruker penger man ikke har, og at man ikke er villig til å kaste penger etter spillere de gjerne vil ha. For Brenne VAR ønsket. Men ikke for enhver pris.

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 des 13, 12:23

Blir vel litt for lavt nivå for Gashi å komme hit.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 11 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24