Husk meg
Brukernavn
Passord

Pressekonferanse kl 12:00 (09.10.13)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 09 okt 13, 10:40
Endret: 09 okt 13, 10:41
Endret av: FFKgutt1

Tema: Trenersituasjonen, tror nok Bakkerud er ferdig og at Wibe Lund blir fast hovedtrener..

Link

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 09 okt 13, 10:52

Jeg må si jeg håper de ansetter Wibe-Lund som fast hovetrener. Jeg tror han er rett mann og jeg liker ungdomsatsingen hans.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 okt 13, 11:12

Det kan jo væ9re at Cristian Berg har fått lovnader om en

ny kjent trener, som har lokket han hit?


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 09 okt 13, 11:57

Hvis utfallet blir noe annet enn Wibe Lund ville dette vært et svært merkelig tidspunkt å annonsere det på i mine øyne.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 09 okt 13, 12:08

Bakkerud ferdig i klubben, refset klubben og fortalte om elementer som hadde motarbeidet han + press innad i klubben. Utenfor klubben gjorde ingenting. Ryktene som har gått er feil, mange rykter visst, og noen av dem er startet innad i klubben!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 09 okt 13, 12:10

Wibe Lund ny hovedtrener i 2014 - 2015

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 09 okt 13, 12:11

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Wibe Lund ny hovedtrener i 2014 - 2015

Jeg er fornøyd! La han nå for guds skyld få ro!!!

---------------------------

Fredd


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 09 okt 13, 12:16

Nulltolleranse for lekasjer og omdømmesvekkende kommentarer i klubben nå. Elsker egentlig inside om laget, men dette var allikevel deilig å høre!


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 09 okt 13, 12:17

Det er så synd at folk blir mobbet ut av klubben. Lykke til Lars Bakkerud


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 09 okt 13, 13:00

Gladmelding at Wibe-Lund tar treneransvaret for de neste årene Cool

Når det gjelder rykter og slikt - hvem kan bekrefte at det har vært satt ut ondsinnede rykter om Bakkerud ?

For meg så synes det som at FFK hele tiden har vært dønn lojale til sin arbeidsgiverplikt - nemlig det å ikke uttale seg offentlig om Bakkeruds langtidsfravær da det er en personalsak.

At folk lurer når hovedtreneren forsvinner i mai/juni uten et ord og uten at han selv gir intervju om hvorfor er  jo helt naturlig- faktisk et prakteksempel på hvorfor folk lurer og spekulerer. Har du vært lur her Bakkerud ? Hvorfor har du ikke orientert om grunnen selv - du har jo hatt lov !


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 09 okt 13, 13:16

At FFK er en klubb full av sladrekjerringer og ryktemakere er vel rimelig godt dokumentert jfr de siste årene, b-tribunesliter. Synes det er skikkelig usmakelig å antyde at Bakkerud finner på ting, og spørre etter flere rykter for å få bekreftet det Bakkerud sier. Det viser i grunn hele problemet. Jeg er veldig glad for at FFK nå tar et oppgjør med ukulturen og konstaterer at det er nulltolleranse for slikt.

Skjønner heller ikke hva som er så spennende med å få nys på innsiderykter og fjas, har dessverre hverken journalistgenet eller syklubbgenet. Latterlig at det skal være gjevt å være muldvarp. For meg er illojale folk det verste jeg vet.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 09 okt 13, 13:23

Greit å få avklart detta. Lykke til videre Bakkerud, Nå håper jeg at Wibe-Lund og Ophaug får tid til å bygge et sterkt lag igjen. Grattis med jobben Wibe-Lund: Håper du lykkes og er FFK trener i mange år fremover, for jeg er lei av trener bytter!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 09 okt 13, 14:01


Spør overhodet ikke om noen rykter om dette - hvor får du det fra ? Ber om bekreftelse på om at dette medfører riktighet, altså at representanter fra FFK som klubb har spredd rykter om Bakkerud. Det er jo flere her som tydeligvis svelger dette rått og ukritisk. Selv synes jeg altså at FFK ledelsen har vært profesjonelle og ikke sagt noe ut om dette. Alle vi i gata har jo lurt på akkurat dette!

At FFK hadde en muldvarp i systemet for noen år siden (som Svein "kosten" løste opp i på en proff måte) er en kjent sak. Jeg har stor respekt for lederne i FFK systemet som har villet seg så vondt å ta verv de siste årene. At avtroppende og eksisterende styre skal få denne her i fleisen synes jeg er usselt, spesielt hvis dette er rykter som kommer fra andre kanaler som f.eks.mannen i gata. Og der er det rykteflom, helt sjuk  rykteflom faktisk.

Du må skille snørr og barter, det ser ut til å være et problem i denne byen. Har du en plankehaugjakke på deg og sier noe dumt så skal FFK ledelsen måtte ta kostnaden for dette - herlig !!!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 09 okt 13, 14:16

De personene er ute av klubben nå, det sa Geir Bakken også, eller han sa at det var fortid og historie.. Bakkerud fortalte også at han var blitt motarbeidet også og at han var blitt lovet ting som klubben ikke kunne holde. Det har gått mange rykter blant mannen i gata de siste månedene har jeg hørt.. 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


jinky

Knøttespiller

Ble medlem: 08 jan 13
Innlegg: 30

Lagt til: 09 okt 13, 14:19

Lurer på om ikke disse "elementene" innad i klubben er vår gamle sjefsspeider og hans kumphaner.

---------------------------

Lord of the Wing


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 okt 13, 15:26

Opprinnelig postet av Supreme NTM

At FFK er en klubb full av sladrekjerringer og ryktemakere er vel rimelig godt dokumentert jfr de siste årene, b-tribunesliter. Synes det er skikkelig usmakelig å antyde at Bakkerud finner på ting, og spørre etter flere rykter for å få bekreftet det Bakkerud sier. Det viser i grunn hele problemet. Jeg er veldig glad for at FFK nå tar et oppgjør med ukulturen og konstaterer at det er nulltolleranse for slikt.

Skjønner heller ikke hva som er så spennende med å få nys på innsiderykter og fjas, har dessverre hverken journalistgenet eller syklubbgenet. Latterlig at det skal være gjevt å være muldvarp. For meg er illojale folk det verste jeg vet.

Må bare slutte meg til alt du sier Supreme!

 

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 09 okt 13, 15:51

Det er vel ingen som er uenig i at muldvarper ikke er spesielt godt for en organisasjons kultur. Og jeg leser heller ikke tribunesliterns kommentar dithen. Men, når det er sagt, synes jeg Bakkerud har blitt behandlet med silkehansker. Som hovedtrener i Fredrikstad fotballklubb er du en offentlig person som selvsagt ikke kan fordufte fra jordens overflate - uten at folk begynner å spekulere i hva som er skjedd og hva som er årsaken til forsvinningsnummeret. Jeg er faktisk overrasket over at det ikke har vært mer spekulasjoner og ikke minst at ingen har ytret seg kritisk til jobben som ble gjort i ansettelsesprosessen. Det som overrasker meg enda mer er at han helt uten ironi sier seg være 100% fornøyd med egen innsats for klubben og at han er holdt for narr. Det vitner om en kritisk mangel på innsikt både i seg selv og i oppgaven han tok på seg.

---------------------------

havarikommisjonen


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 09 okt 13, 15:55
Endret: 09 okt 13, 15:56
Endret av: endre

Opprinnelig postet av jinky

Lurer på om ikke disse "elementene" innad i klubben er vår gamle sjefsspeider og hans kumphaner.

Litt rart med tanke på at det var Jocke som ville ha Bakkerud.... (Såvidt jeg har forstått)

Edit: er vel større sjanser for at det har noe med de som ikke har styreverv lenger spør du meg...

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


jinky

Knøttespiller

Ble medlem: 08 jan 13
Innlegg: 30

Lagt til: 09 okt 13, 16:45

Opprinnelig postet av endre

Opprinnelig postet av jinky

Lurer på om ikke disse "elementene" innad i klubben er vår gamle sjefsspeider og hans kumphaner.

Litt rart med tanke på at det var Jocke som ville ha Bakkerud.... (Såvidt jeg har forstått)

Edit: er vel større sjanser for at det har noe med de som ikke har styreverv lenger spør du meg...

Ryktene sier at det var murring i støtteapparatet, ikke i styrerommet. Men rykter er som kjent rykter.

---------------------------

Lord of the Wing


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 09 okt 13, 18:00

Vel. Det som synes åpenbart, er at personkonflikter er grunnen til i hvert fall Bakkeruds sykmelding. Det i seg selv er faktisk ikke noe særlig godt tegn. Noe annet er det Bakkerud sa om at han møtte en annen situasjon enn han ble forespeilet. DEt kjøper jeg sånn delvis. Man har jo gjentatte ganger de siste årene kommunisert at nå - NÅ - skal det bli orden i økonomien og slutt på støyen. Så har ikke skjedd, og senest i sommer var altså konkurs en reell mulighet. Når det er sagt, FFK har i denne omgang vært en kaosklubb helt siden tidlig 2009, og det visste nok også Bakkerud da han tok over.

Når nå ledelsen, ved daglig leder, sier at sladrekulturen hører fortiden til, så håper jeg at det stemmer denne gangen. Jeg håper at han selv, styret og det sportslige apparatet mener det når han sier at "Nye FFK står samla". Den enkelte ansatte i klubben skal slippe å frykte at han en dag får en kniv i ryggen. Trygghet for at det utenomsportslige er i orden, er en forutsetning for sportslige prestasjoner!

Jeg håper Wibe Lund får ro til å jobbe med det sportslige nå, uten noe tull. Videre at de som jobber med økonomien ikke overraskes av nye skjeletter i skapet.

Og til slutt - dersom noen møter meg i det virkelige liv og tar meg på fersken i negativ ryktespredning om FFK, så må vedkommende gjerne gi meg en på trynet.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24