Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Glimt, mandag 7. oktober kl. 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 sep 13, 11:57
Endret: 10 okt 13, 17:59
Endret av: Rey

Ny hjemmekamp. Denne vinner vi. Glimt er slitne etter å ha sikret opprykket mot Vard Haugesund i kveld. Neida, slitne er de nok ikke. De kommer seg nok på bena på ei ukes tid. Men denne kampen vil ikke være viktig for dem.

Jeg håper på dette laget:

1. Haraldur Björnsson

21. Simen Rafn           4. Vidar Martinsen         15. Kevin Duré         2. Haitam Aleesami

14. Khalifa Jabbie
6. Hans Erik Ramberg                        11. Julius Adaramola 

7. Rozhat Shaswari                                                                         19. Simen Standerholen
29. Filip Johansen Westgaard 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 30 sep 13, 13:26

Er redd Stene kommer til å starte denne etter ferdigsonet karantene. Han har hatt klippekort lenge etter at formen forsvant. Tar dog gjerne feil. Er han ikke motivert, så bør han ikke spille fra start.

Tror også vi tar denne. Glimt har sannsynligvis sikret opprykket, og vi har ting å revansjere fra i sommer. Revansjelyst bør være en bedre forutsetning for innsats enn bløtkakespising Cool

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 30 sep 13, 13:45

Håper på mye av det samme laget, men en bitte liten endring

 

                                                               1. Haraldur Björnsson

 4. Vidar Martinsen             24.  Ole Strømsborg              15. Kevin Duré         2. Haitam Aleesami

                                             21. Simen Rafn        14. Khalifa Jabbie
                                                        

                                                      11. Julius Adaramola 

7. Rozhat Shaswari                                                                         19. Simen Standerholen
                                                   

                                                   29. Filip Johansen Westgaard

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 30 sep 13, 13:49

Bra lag det også.

Nå spiller vi (dessverre) 4-3-3 med én dyp midtbanespiller i FFK. Jeg er mye mer fan av 4-2-3-1 - altså med to dype midtbanespillere. Vi får også inn en offensiv midtbanespiller i en litt mer fri rolle. Spørsmålet er om vi har typene til å bekle en slik rolle i klubben. Det nærmeste vi kommer er kanskje Julius Adaramola, men jeg er usikker.

Lars Grorud har dessverre fått klippekort på laget. Uansett hvor mye dumt han gjør blir han ikke tatt ut. Jeg håper ikke det samme vil gjelde Robert Stene. Han kunne vært sendt på første fly til Værnes hadde det ikke vært for at vi ikke har alternativer.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 30 sep 13, 14:04

Opprinnelig postet av Plankekæll

Bra lag det også.

Nå spiller vi (dessverre) 4-3-3 med én dyp midtbanespiller i FFK. Jeg er mye mer fan av 4-2-3-1 - altså med to dype midtbanespillere. Vi får også inn en offensiv midtbanespiller i en litt mer fri rolle. Spørsmålet er om vi har typene til å bekle en slik rolle i klubben. Det nærmeste vi kommer er kanskje Julius Adaramola, men jeg er usikker.

Lars Grorud har dessverre fått klippekort på laget. Uansett hvor mye dumt han gjør blir han ikke tatt ut. Jeg håper ikke det samme vil gjelde Robert Stene. Han kunne vært sendt på første fly til Værnes hadde det ikke vært for at vi ikke har alternativer.

Vet at det blir 4-3-3, men samme startoppstilling kan brukes i 4-3-3 men som du sier så har dessverre Grorud klippekort sammen med Stene, så blir nok bare en drøm dessverre

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 okt 13, 16:26

Westgaard starter mot Glimt

Skulle du sett. Klippekortet til Stene har gått ut, og Westgaard får fornyet tillit fra start. Han presterte mot Kristiansund i Stenes karantenefravær, sånn sett skulle det bare mangle.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 okt 13, 16:29

litt skrekk og gru over hvem som er dommer i kampen:


Dommer: Svein-Erik Edvartsen, Hamar IL
Assistentdommer 1: Reidar M. Gundersen, Frisk-Asker, IF
Assistentdommer 2: Magnus Lundberg, Ringsaker IF
4. dommer: Ola Skjørli Oterhals, Hamar IL
Dommerveileder: Johnny Westby, Berg IL
Kampdelegat: Espen Eriksen, Sande Sportsklubb

 

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 06 okt 13, 16:34

Opprinnelig postet av keiko99

litt skrekk og gru over hvem som er dommer i kampen:


Dommer: Svein-Erik Edvartsen, Hamar IL
Assistentdommer 1: Reidar M. Gundersen, Frisk-Asker, IF
Assistentdommer 2: Magnus Lundberg, Ringsaker IF
4. dommer: Ola Skjørli Oterhals, Hamar IL
Dommerveileder: Johnny Westby, Berg IL
Kampdelegat: Espen Eriksen, Sande Sportsklubb

 

Jø, så fyse.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 okt 13, 16:35

Huffda det var for å si det pent ikke noen favorittdommer.

Vedr laget har jeg veldig sansen for at Wibe-Lund beholder Westgaard på topp etter den gode kampen han hadde i Kristiansund. Han fortjener skryt for å gi de unge muligheter og vi har jo alle sett hvordan de tar utfordringen.

Imidlertid skulle jeg ønske han "tok den helt ut" og satt Strømsborg inn i midtforsvar istdenfor Grorud noe som hadde vært på sin plass når vi ser på sistenvtes prestasjoner de siste kampene.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 06 okt 13, 17:27

Opprinnelig postet av Tøfflus

Er redd Stene kommer til å starte denne etter ferdigsonet karantene. Han har hatt klippekort lenge etter at formen forsvant. Tar dog gjerne feil. Er han ikke motivert, så bør han ikke spille fra start.

Ingen grunn til bekymring. Westgaard starter. Eneste endring ser ut til å være Ramberg ut og Adaramola inn og det var vel helt som forventet

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 06 okt 13, 21:43


Ingen grunn til bekymring........... Fredrikstad pleier faktisk å vinne når Edvartsen dømmer på Stadion!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 07 okt 13, 12:53

Hørtw noen rykter om at Dure ikke spiller i dag. Er på vei til landslagssamling. Så da blir det noen omrokkeringer. Ramberg inn på midten, Rafn ned på back og Martinsen inn som stopper.

Merkelig avreisetidpunkt for Dure og enda merkligere at Strømsborg ikke blir prioritert på stopperplass.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 okt 13, 14:33

vi blir ikke trodd på i oddsen heller:  Fredrikstad – Bodø/Glimt    2.90 – 3.25 – 2.05 B

 

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 07 okt 13, 16:56

Vi får nok ikke oppleve et fullsatt Stadion i dag men dette er likevel utrolig vakkert å høre på! Kanskje det trigger noen ekstra til å ta turen også? Smile

For Fredrikstad, står vi en for alle og alle for en! (Fra ca 2 min)

Tipper 3-0 i dag Smile

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 okt 13, 19:05

Nydelig gjennombruddspasning av Standerholen. Sikkert straffe av Adaramola. Herlig start på kampen.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 okt 13, 20:41

Hyggelig for Lars Grorud. Fått mye (velfortjent?) pes i det siste. Herlig revansje.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 07 okt 13, 20:46

Grorud har i det hele tatt hatt en god kamp syns jeg. Voldsom innsats til tider og får utelling for det når han scorer målet!

---------------------------

Svaberget for alltid!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 07 okt 13, 20:53

Liker holdningen til trenerteamet med å la unggutta få noe spilletid !!

 


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 07 okt 13, 21:05

Enig. Kommer til å ha troa på Wibe Lund uansett resultater. Kampen i dag var et stort steg i riktig retning tatt motstander i betraktning. Glimt har vært ligaens soleklart beste spiller og er TLnivå. Det er et poeng at de allerede har rykket opp, men synes allikevel at spillerne våre i denne kampen var indivuelt bedre. Det var deilig å se =)


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 07 okt 13, 21:19

Signer Stranderholen !!!!! Den gutten kan bli stor !! Jobber som en helt i 92 minutter !



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3