Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Kristiansund - FFK, søndag 29. september kl. 16:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 21 sep 13, 19:50
Endret: 06 okt 13, 22:15
Endret av: Rey

Ny kamp, nye muligheter.

Julius Adaramola og Robert Stene er suspenderte.

 

Jeg håper på følgende lag:

Haraldur Björnsson

Vidar Martinsen      Ole Strømsborg       Kevin Duré         Haitam Aleesami

Khalifa Jabbie
Hans Erik Ramberg                              Filip Westgaard

Simen Rafn                             Rozhat Shaswari                 Simen Standerholen

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 21 sep 13, 20:20

Kjekt med en spiller som Rafn som kan gjøre en jobb overalt. Kan ikke si meg annet enn enig i laget.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 22 sep 13, 08:57

Syntes også dette lag uttaket ser bra ut, men er solberg ..... noen som vet hva som skjer med han? er han virkelig så dårlig att han ikke bør få sjansen på laget snart?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 22 sep 13, 09:08

Jeg trodde Solberg var skadet, er det noen som vet status på de skadde spillerne våre?

Er også enig i laguttaket, spesielt enig i at Strømsborg bør få muligheten før Grorud som ikke har vært helt heldig i det siste.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 22 sep 13, 10:46

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ny kamp, nye muligheter.

Julius Adaramola og Robert Stene er suspenderte.

 

Jeg håper på følgende lag:

Haraldur Björnsson

Vidar Martinsen      Ole Strømsborg       Kevin Duré         Haitam Aleesami

Khalifa Jabbie
Hans Erik Ramberg                              Filip Westgaard

Simen Rafn                             Rozhat Shaswari                 Simen Standerholen

 

Støttes.

Dette var motstanderen som endte vår gode periode før ferien. De vil overta Ranheims tredjeplass dersom de slår Vard Haugesund på bortebane i dag. De har vunnet én av de siste fem kampene, hjemme mot Follo, og de fikk storstryk av Kongsvinger med 5-1. I de to siste kampene har de spilt uavgjort mot Strømmen (hjemme) og Ranheim (borte). Sånn sett er det vel rimelig å anse at vi er noenlunde jevngode for tiden.

Jeg tipper at denne også ender uavgjort. Og så håper jeg den kødden Mahmoud El Haj får rødt kort.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 23 sep 13, 01:36
Endret: 23 sep 13, 01:37
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #78

Syns Shaswari er meget god til å bevege seg uten ball fra ving plass, i kombinasjon med høy fart er det en giftig kombinasjon. Dessverre blir han utrolig ubesluttsom og puslete når han får ballen. Trenerteamet bør terpe to ting med han. Det første er å bli mer direkte med ball, la han studere spillere som Walcott, Pedro etc, når han får ballen i bakrom eller 1 mot 1 så må han ikke nøle, bare gå rett på. Det andre er selvfølgelig avslutninger, og da helst avslutninger mens han er i stor fart. Men jeg mener han bør spille ving, som midtspiss i 4-3-3 får man ikke brukt hans gode bevegelser uten ball, er bare å se kampen mot Ranheim. Jeg mener det var en stor feil av trenerteamet å flytte Shaswari fram, da gikk han fra å være et stort problem for deres venstreback til å bli en tam møtende midtspiss. Dessuten kom Westergård overhode ikke til sin rett på vinga. 

Derfor ville jeg endt opp med de samme 11 som Plankekæll, men med Westergård som spiss, Shaswari på ving og Rafn som indreløper. Men kun dersom Momo er skadet, hvis ikke syns jeg han bør starte resten av sesongen som spiss. Om det gir han noen gode opplevelser og gleder på fotballbanen så tror jeg vi vil få se Momo blomstre. Momo har kvaliteter i seg som vi overhode ikke har klart å få frem, litt pga skaden i 2 serierunde som ødela en del, men her syns jeg også trenerteamet har gjort en dårlig jobb med få han tilbake på banen igjen, noe som topper seg med at han blir sendt skadet på banen mot Kongsvinger(tror jeg det var).

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 25 sep 13, 13:29

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Syns Shaswari er meget god til å bevege seg uten ball fra ving plass, i kombinasjon med høy fart er det en giftig kombinasjon. Dessverre blir han utrolig ubesluttsom og puslete når han får ballen. Trenerteamet bør terpe to ting med han. Det første er å bli mer direkte med ball, la han studere spillere som Walcott, Pedro etc, når han får ballen i bakrom eller 1 mot 1 så må han ikke nøle, bare gå rett på. Det andre er selvfølgelig avslutninger, og da helst avslutninger mens han er i stor fart. Men jeg mener han bør spille ving, som midtspiss i 4-3-3 får man ikke brukt hans gode bevegelser uten ball, er bare å se kampen mot Ranheim. Jeg mener det var en stor feil av trenerteamet å flytte Shaswari fram, da gikk han fra å være et stort problem for deres venstreback til å bli en tam møtende midtspiss. Dessuten kom Westergård overhode ikke til sin rett på vinga. 

Derfor ville jeg endt opp med de samme 11 som Plankekæll, men med Westergård som spiss, Shaswari på ving og Rafn som indreløper. Men kun dersom Momo er skadet, hvis ikke syns jeg han bør starte resten av sesongen som spiss. Om det gir han noen gode opplevelser og gleder på fotballbanen så tror jeg vi vil få se Momo blomstre. Momo har kvaliteter i seg som vi overhode ikke har klart å få frem, litt pga skaden i 2 serierunde som ødela en del, men her syns jeg også trenerteamet har gjort en dårlig jobb med få han tilbake på banen igjen, noe som topper seg med at han blir sendt skadet på banen mot Kongsvinger(tror jeg det var).

Leste litt igjennom dine refleksjoner Snæbbus-aristokrat. Synes det er synd at vi ikke har bedre alternativer på topp enn det vi har. Synes ikke Mommo har tatt steget som man kunne forvente, han er en spennende type, men sliter ofte litt som mange andre afrikanske spillere med posisjonering og det å følge riktige taktiske valg. Rafn synes jeg faktisk fungerer bedre på back plass enn som ving. Faktisk overrasket der litt positivt. Stene er utvilsomt en target man. Han har et tregt løpesett, litt som Ringberg og har ikke levert i det siste, men han er vel den eneste på topp som har ro og selvtillit inne i boksen. At han brukes på cornere og frispark er bare helt utolig, han skal jo være inne i boksen. Må da være noe annen som kan slå disse nogenlunde presist.

Når det gjelder Shaswari, så har han vært en ubetinget skuffelse. En ting er det å terpe og studere andre, men han har helt klart store mangler teknisk. Hjelper ikke å ha mye fart når man sjelden eller aldri får med seg ballen. Hadde litt forventninger til han etter målene han scoret for Bærum, får bare ikke det helt til å stemme når jeg har sett han med ballen. Men ingen tvil om at selvtillit spiller inn og at ting kan bedre seg.

Standerholen har dessverre en lei tendes til bare å drible, ingen tvil om at han er en teknisk spennende spiller, men er faktisk lov å slå fra seg ballen noen ganger. Man mister endel overganger over at man dribler seg fast hver gang, men de få gangene man lykkes er det flott å se på. Men man skal ha lov til å prøve. Men det bedrer seg sikkert også med mer rutine i adecco/tippeliga.

Har savnet Ramberg sin ro og kløkt fra start i de siste kampene. Synes ikke det er så mange FFK spillere som med hånden på hjertet kan si de har prestert i år, men mener definitivt 37 årige Ramberg kan gjøre det. Håper han tar et år til.  

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 13, 16:22


Dommer: Anders Gjermshus, Hamar IL
Assistentdommer 1: Mads Hagerup-Lyngvær, Nardo Fotballklubb
Assistentdommer 2: Øystein Simon Ytterland, Valder IL - Fotball
4. dommer: Eirik Hyldbakk Furu, Clausenengen FK
Dommerveileder: Øyvind Kringstad, Valder IL - Fotball
Kampdelegat: Audhild Skare, Fotlandsvåg IL

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 sep 13, 10:42


Hvor  får man kjøpt kampen


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 29 sep 13, 10:48

Opprinnelig postet av Patrioten


Hvor  får man kjøpt kampen

Gratis på Csport.no ut året var det ikke det?

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 sep 13, 11:18

Ser ut som det er gratis i dag også ihvertfall

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 29 sep 13, 14:53

Noen av dere som faktisk kommer inn på csports.no i det hele tatt?

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk, dyslektikere er unnskyldt ;]


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 29 sep 13, 14:58

Får ikke logget meg inn via cmore.no heller ^^

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk, dyslektikere er unnskyldt ;]


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 sep 13, 15:24

De jobber med saken

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 29 sep 13, 15:27

Ser ut som hele csports.no er ute å kjøre?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 29 sep 13, 15:32
Endret: 29 sep 13, 15:35
Endret av: Rey

Bekreftet på Facebooksidene dems ja.

Mens vi venter kan vi jo ta lagoppstillingen

Haraldur Bjørnson

Vidar Martinsen - Lars Grorud - Kevin Dure - Haitam Aleesami

Hans Erik Ramberg - Khalifa Jabbie - Simen Rafn

Simen Standerholen - Filip Westgaard - Roshat Shaswari

Tynn benk i dag. Tre utespillere: Håvar Jensen, Momo Gueye, Ole Strømsborg, Håvar Åsheim.

Greit at Westgaard har spilt spiss når han har kommet inn, men har han egentlig vist noen spissegenskaper annet enn arbeidsinnsats? Sier ikke at han ikke skal spille, men mer usikker på om han burde vært spiss.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 sep 13, 15:40

Stene skadet?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 29 sep 13, 15:42

Stene er suspendert pga gule kort


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 29 sep 13, 15:42

Ah, ikke fått med meg.... Kun det så fikk han på sidelinjen og tydeligvis....

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 sep 13, 16:06

Må si CSPORTS har forbedringspotensiale når det gjelder oppe-tiden sin...Oh lord.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24