Husk meg
Brukernavn
Passord

"Nye" FFK spillere

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 10 sep 13, 22:31


Gratulerer til Filip Westgaard og Åsheim for meget gode innhopp igår - merket at hele tribunedelen vi satt på frydet seg over innsats-ønske om å prestere og selve leveransen. Moro !


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 10 sep 13, 22:54

Utrolig morro å se att han virkelig tør sattse på de nye og unge spillerene. Vet ikke hvor du satt men merket samme effekten på G-feltet


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 11 sep 13, 00:44

En annen tanke som streifet meg, nå har vi akkurat singert nye spillere, men fårtsatt ikke fått noen kontrakt på bordet for simen standerholen eller masalin. Noen som har hørt eller mener noe her? Er litt redd for att simen kanskje aventer litt med å skrive under for å se hva som skjer med klubben? 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 11 sep 13, 08:08

De skal sette seg ned med de i måneden som kommer. Ifølge Geir Bakken på twitter :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 11 sep 13, 10:08

Så bra Cool


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 11 sep 13, 16:43

God nyheter!  Har venta på en av klaring på dette en stund så godt å se det skjer noe;)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 sep 13, 08:46

Opprinnelig postet av malurt

God nyheter!  Har venta på en av klaring på dette en stund så godt å se det skjer noe;)

Sandertolen også


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 sep 13, 22:44

Drømmer litt: 

Hva om Per-Morten Kristiansen i Haugesund, Simen Brenne i Strømsgodset og Anders Østli i Lillestrøm kommer hjem?
Hva om Gashi vender 'hjem'?
Jeg sitter med en følelse at også Tarik kommer hjem,kanskje allerede i 2015 sesongen.

Jeg liker den tankegangen Pål Andre Czwartek har, om at vi MÅ ha en blanding av ungt og gammelt.........noe jeg og mange har ment i mange år. Se åssen Godset har bygget klubb...de startet med mange erfarne, 'gamle' spillere,blandet med unge talenter.
Drømmer og håper at vi får gode opplevelser,og ikke minst at vi får PROFILER i stallen for 2014


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 13 sep 13, 23:42

Både lov og viktig å drømme litt, men tviler på att vi kommer til å se noe særlig med profiler til neste sessong. Jeg håper denne sessongen er sessongen hvor det økonomiske snudde og veien mot en sunn og fornuftig drift ble etablert. (sier håper pga mye som ikke er avklart enda)

Og neste sessong kan da bli sessongen hvor det sportslige blir sattset på igjen og prestasjonene begynner å komme. Og da kanskje vi kommer til å nærme oss 4500-5000 på kampene. kanskje også en kvalik plass ligger i lufta?

Så får vi 2015 sessongen hvor vi kommer oss tilbake dit vi hører hjemme, tippeligaen. og da for vi til og med kanskje noen profiler og oppturen er godt i gang;)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24