Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Fredrikstad FK - Elverum Fotball , mandag 9/9 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 09 sep 13, 20:48
Endret: 09 sep 13, 20:52
Endret av: Knuty


Mållinjeteknologi kan vi se langt etter i Adeccoliagen, gode repriser like så. Seieren er i alle fall i boks, men den scoringen var vel i beste fall tvilsom?


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 09 sep 13, 20:51

Glad for at det blir dømt feil hvertfall. Men skjønner ikke hvorfor vi stadig går fra full kontroll til komplett kaos.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 09 sep 13, 20:52

Og hvorfor i huleste banker Rafn til i den situasjonen i det hele tatt?


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 sep 13, 20:52

Opprinnelig postet av Knuty


Mållinjeteknologi kan vi se langt etter i Adeccoliagen, gode repriser like så. Seieren er i alle fall i boks, men den scoringen var vel i beste fall tvilsom?

I mine øyne så det ikke ut som om den var inne, men men. At dømming går i vår favør en sjelden gang synes jeg er helt greit.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 09 sep 13, 20:52

Kan noen vær så snill å koste på trenerene våre en ekstra genser eller noe? Sett noe så harry med de gule markeringsvestene a Tongue out


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 09 sep 13, 21:45
Endret: 09 sep 13, 21:49
Endret av: Rey

Kjempefornøyd med at Simen Rafn fikk det målet selv om det ser ut som om ballen ikke var inne. Det er den beste kampen han har spilt på veldig lenge. Han har virkelig hevet seg etter sommerferien. Fantastisk innsats og er med på å skape mye farligheter offensiv.

Ellers må jeg igjen nevne huet til Shaswari. Alene med keeper to ganger i dag, men score klarer han ikke. På nummer to ser de ut som han trekker seg. Det må jo være huet det er noe galt med. Litt selvtillit foran mål så sitter dem.

Også var det morro at Åsheim fikk debuten sin og Westgaard hadde velknapt en feil.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 09 sep 13, 22:40

Om ballen ikke var inne på 2-0 så var det en grei kompensasjon for den straffen vi ikke fikk i første omgang. Den så soleklar ut fra min posisjon på tribunen.

Det er sjelden jeg føler for å uttrykke skuffelse etter en seier, men det laget vi møtte i dag var virkelig svakt. Det var unødvendig av oss å gjøre dette spennende. Hadde man holdt oppe intensiteten fra starten av kampen, ville den vært avgjort før timen var spilt. I stedet lot vi Elverum få være med i kampen helt til slutten av kampen.

Jeg så igjen akkurat den samme trenden som i hjemmekampen mot Kongsvinger, og som i andre kamper hvor vi har rotet bort ledelsen. Når ledelsen var sikret, virket de fleste spillerne mer engstelige for å gi bort ledelsen, enn lystne på å øke den. Heldigvis var dagens motstander for dårlig til å straffe oss. Med en slik andreomgang som i dag, ville seieren ha røket mot de fleste lagene i Adeccodassen.

Når det er sagt - det at vi endelig fikk en seier igjen kan forhåpentligvis få litt selvtillit inn i denne gjengen, sånn at de kan yte sitt beste i de kommende kampene. Og dagens seier kombinert med gårsdagens resultater betyr at nedrykk er svært usannsynlig.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 10 sep 13, 09:41

I første omgang skapte vi mye, men ballen ville ikke inn før den litt rare situasjonen vi scorte på oppsto. I andre omgang fortsatt vi å kjøre uten at vi fikk mål i mesteparten av omgangen. Når vi "ga oss" på slutten følte jeg meg helt sikker på at vi ville slippe Elverum inn i kampen, og jubelen sto i taket over Rafn (og Westergaard) på 2-0.

Jeg synes Rafn, Stranderholen og Martinsen var våre beste og er veldig glad for en viktig seier som kanskje har reddet plassen vår i Adeccoen.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 10 sep 13, 12:19
Endret: 10 sep 13, 12:20
Endret av: Plankekæll

Vi har full kontroll igjennom hele kampen.

Elverum har vel to målsjanser - begge skapt av vår "eminente" kaptein Lars Grorud. Den første kommer etter en forferdelig tversoverpasning i eget forsvar som Elverum får snappet opp. Det blir en halvsjanse ut av det fordi vi heldigvis har Kevin Duré bak der. Den andre er Elverums mål. Da spiller rett og slett Grorud ballen rett ut i føttene til målscoreren, som enkelt vipper inn 2-1. Den andre scoringen må også sprellemannen i mål ta en stor del av skylda for. Han skal aldri ut i den situasjonen.

Jeg fant mange plusser i dagens kamp, men også noen minuser.

Vidar Martinsen var god, Kevin Duré var solid, Haitam Aleesami var offensiv og bra. Jabbie var solid, Adaramola var stort sett bra, Simen Rafn var bra synes jeg. Forover på banen var det verre. Robert Stene er sammen med Lars Grorud de to svakeste på FFK. Omtrent som det pleier å gjøre. Løper Stene mer enn 2 km iløpet av en kamp? Helt forferdelig å se på. Filip Westgaard var mye bedre de 25 minuttene han fikk på banen. Shaswari gjør en del riktig, men er evneveik foran mål. Irriterende spiller. Standerholen var opp og ned, mest ned. Men signér ny kontrakt med han så fort som mulig.

Moro var det også med debuten til Håvard Åsheim. Alle disse ungguttene må tas godt vare på.

Børs:

Bjørnsson 4 - Martinsen 5, Grorud 3, Duré 6, Aleesami 5 - Adaramola 5, Jabbie 6, Rafn 5 - Shaswari 4, Stene 3, Standerholen 4.

Nå er det 10 poeng ned til nedrykk, og det skal være umulig å rykke ned nå. Håper de åtte siste kampene går unna i en fei, for nå er både jeg og mange andre allerede dritt lei sesongen 2013. Vi venter på avklaring i alle ledd i klubben. Sesongen 2014 kan ikke komme fort nok. Håper på bedring i alle ledd, selv om det kanskje er litt naivt.

Deilig med seier!!


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 11 sep 13, 23:05

Noen som vet om det er et sted man kan se kampen i reprise på nett?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 13, 14:43

kansje her

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3