Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Konsvinger lørdag 24.08 kl 1530

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 aug 13, 11:43
Endret: 30 aug 13, 18:33
Endret av: Rey

Det står ikke hvem som skal være dommer.

Dette blir nok ikke en lett kamp. kongsvinger er ett sterkt lag og vi sliter. Vi bør vinne, men jeg er veldig redd vi taper

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 aug 13, 12:20

Blir uten solberg i troppen.  

 leddbåndet er strukket.

http://www.fredrikstadfk.no/news/article/1w0j8a5gm14a81qc6d2xk9k380/title/nicolay-solberg-til-mr-i-dag

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 aug 13, 07:28

Grrr, hvis vi skulle tape denne, da er det kun to poeng som skiller oss. Enda næ9rmere bunnen, jeg føler meg i hvertfall ikke sikker på sikker plass


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5383

Lagt til: 23 aug 13, 18:30

Eventuelt så er det fortsatt fem poeng. De bak må vinne også :-)

Lønn Jensen er også ute med skade, så da er det ikke så mange alternativer bak der. Dure og Grorud blir stoppere og Aleesami blir venstreback som vanlig. Eneste plassen der er usikkert med er høyreback. Strømsborg eller Rafn? Rafn har spilt på den plassen tidligere i år og har da vært prioritert foran Strømsborg, men haldenseren er heller ikke uten erfaring på den plassen. Har mange kamper der for junior og rekruttlag men også noen kamper for A-laget.

Personlig vil jeg ha Strømsborg som jeg ser på som bedre defensivt. Rafn har forrøvrig tre assist på tre kamper nå så det hadde kanskje ikke skadet å ha med han på en av kantene heller. Likevel tror jeg at jeg vil starte kampen med Standerholen og Shaswari på hver sin kant.

Sentral midtbane og midtspiss gir seg vel egentlig selv: Ramberg, Jabbie, Adaramola og Stene

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 23 aug 13, 18:51

Håvard Åsheim er vel også et alternativ på backen?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5383

Lagt til: 23 aug 13, 19:15

Tenkte ikke på han, men han er jo i A-troppen. Tror likevel ikke han får sjansen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 aug 13, 11:46

Går kampen på tv


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 24 aug 13, 11:51

Opprinnelig postet av Patrioten

Går kampen på tv

Ja, det er derfor den går lørdag. Den vises på Cmore, slik lørdagskampene i Adeccodassen har blitt vist hele sesongen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 aug 13, 11:52


Har du adressen ditt


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 24 aug 13, 11:58
Endret: 24 aug 13, 11:58
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Patrioten


Har du adressen ditt

Adressen? Det er en TV-kanal. Her har du adressen til nettsiden hvor du kan se kampen på nett.

http://www.csports.no/cmore/?progId=2421960

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 645

Lagt til: 24 aug 13, 14:00

I dag har jeg faktisk trua på at vi kan få en ganske bra opplevelse på stadion. Så er det noen som ikke har kjøpt billett enda så løp og kjøp. 


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 24 aug 13, 15:25

FFK (4-4-3): Haraldur Björnsson - Simen Rafn, Lars Grorud, Kevin Dure, Haitam Aleesami - Julius Adaramola, Khalifa Jabbie, Hans Erik Ramberg - Simen Standerholen, Robert Stene, Rozhat Shaswari.

Benken: Håvar G. Jenssen, Ole Strømsborg, Momo Gueye, Fillip Westgaard, Håvard Åsheim.


Kongsvinger (4-3-3): Kim Deinoff - Edward Owusu, Emile Noe Dadjo, Petter Tiller Larsen, Magnus Myklebust - Espen Nystuen, Morten Hæstad, Mats Skårdal - Kai Olav Ryen, Magnus Solum, Emil Skogh

Benken: Jonas Jansberg, Adrian Ovlien, Fredrik Pålerud, Karamoko Bamba, Olav Tuelo Johannessen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 aug 13, 15:51

Bra avslutning av Shaswari, bra redning, og bra fulgt opp av Standerholen på returen! :)

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 24 aug 13, 15:55

Synes ikke kommentatoren bør legge ut for mye om fotballfeberen. Meget glissent på tribunen, dette kan da ikke være så  langt unna sesongens laveste tilskuertall?


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 24 aug 13, 16:24

Huff sett dette så mange ganger før. Ekstremt aggressivt i starten og gjerne et mål i den perioden. Viser også at laget er bedre enn KIL gjennom hele omgangen, men er for dårlige i boksen(e) til å trygge dette. Er ekstremt redd for at andre omgang blir som så mange andre andreomganger, hvor gnisten går ut og måle(ne) imot kommer. For å være positiv oppi dette så er det trossalt mye underholdende fotball (inntil 5 meter) når de er på! Bilr nesten litt for lekent når keeperen kommer ut og snapper ballen fra stopperne for å dra en dragning på nærmeste angrepspiller. Aleesami blir også litt overmodig noen ganger, mens Aderamola, Stander og Shaswari kan få holde på så mye de vil for min del. Virker som problemet litt litt i at Stene blir for lett der oppe. En mer bevegelig siss som Momo kan rive litt mer i stopperne og skape mer rom for våre eminente kantspillere. 


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 24 aug 13, 16:38
Endret: 24 aug 13, 16:40
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Knuty

Meget glissent på tribunen, dette kan da ikke være så  langt unna sesongens laveste tilskuertall?

Som jeg tenkte ja, 3955 tilskuere oppgitt. Marginalt ny bunnotering i serien i år (laveste før dette var 3993 mot Kamma i slutten av mai).

Hvor mange solgte sesongkort er det i år?


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 24 aug 13, 16:52

Noen som vet hvordan det går med Dure? Skulle også sett Momo få prøve seg i denne kampen!

---------------------------

Jeg tror FFK kommer til å vinne seriegull i 2021.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 aug 13, 16:55

Liker ikke kamputviklingen nå...

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 24 aug 13, 17:00

Var som forventet dessverre. Kun en engel på skuldern min som gjør at jeg ikke setter lapper på KILseier nå...


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 24 aug 13, 17:02

Så venter vi bare på kalddusjen....

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3