Husk meg
Brukernavn
Passord

Geir Bakken (40) ny daglig leder i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 19 aug 13, 10:25

Tidligere Fredriksstad Blad-redaktør og Amedia-leder Geir Bakken (40) ble i dag presentert som ny daglig leder i FFK.

Twitter: @GeirBakken

Dette må vel være godt nytt for FFK? Jeg er positiv til dette. 

Hva mener folket?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 19 aug 13, 10:29

Aldri hørt om fyren, men det behøver jo ikke bety noe som helst.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 19 aug 13, 11:12

Jeg hørte intervjuet på f-b.no og slik jeg ser det sier han mye riktig. Jeg håper dette betyr (som han nesten også lover) at det blir gjort mye mer på markedssiden som igjen kan føre til større sponsorinntekter.


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 19 aug 13, 11:16
Endret: 19 aug 13, 11:17
Endret av: Lars 29


Geir Bakken, kan være et bra valg. Kjenner bare til han fra det han skrev i Fredrikstad Blad, spesielt i saker i og rundt FFK. Synes han da virket støddig og uredd i sin skrivemåte. Og en støddig kar er vel det klubben nå trenger.

Selv om koblingen til Fredrikstad Blad er nær (selv om han ikke lenger har hatt noen stilling der), så er byen såpass liten at det vanskelig å finne noen som ikke har en kopling den ene eller den andre veien.

Men klubben trenger fortsatt frisk kapital, får håpe nå at Spillerinvest/Høili og andre vil tilføre penger og det blir en avklaring rundt stadion så raskt som mulig.

Alle snakker om kommunen skal overta, en mulighet kunne også vært at Terje Høili kjøper stadion og at FFK, kan leie denne for si 1 mill i året. Få en leieavtale som si strekker seg over 100 år. Da får vi som i Molde en egen Høili stadion i Fredrikstad :-). Om det så blir hetende Europris stadion (gud forby) så er det i verste fall en levelig løsning. Skjer vel ikke,  men er mer for det enn at det blir kunstgress og en kommunal "felles" bane. Ikke det at jeg tror det vil bli mange brukere som melder seg uansett.

Lov å drømme litt da. Geir Bakken, ta en telefon til Høili ihvertfall :-)

 

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 19 aug 13, 11:38

Opprinnelig postet av Lars 29



Alle snakker om kommunen skal overta, en mulighet kunne også vært at Terje Høili kjøper stadion og at FFK, kan leie denne for si 1 mill i året. Få en leieavtale som si strekker seg over 100 år. Da får vi som i Molde en egen Høili stadion i Fredrikstad :-). Om det så blir hetende Europris stadion (gud forby) så er det i verste fall en levelig løsning. Skjer vel ikke,  men er mer for det enn at det blir kunstgress og en kommunal "felles" bane. Ikke det at jeg tror det vil bli mange brukere som melder seg uansett.

 

For det første, hva skal Terje Høili med en fotballstadion? Og for det andre så har han vel solgt Europris?

Når kommunen tar over stadion så blir det en vinn, vinn, vinn, vinn, vinn.............situasjon

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 19 aug 13, 12:18

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

Når kommunen tar over stadion så blir det en vinn, vinn, vinn, vinn, vinn.............situasjon

Bitte liten tapsituasjon siden det blir plast da hehe

---------------------------

Innerst inne er vi røde alle mannn

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 19 aug 13, 13:39
Endret: 19 aug 13, 13:39
Endret av: Lars 29

Kanogvetalt

For det første, hva skal Terje Høili med en fotballstadion? Og for det andre så har han vel solgt Europris?

Når kommunen tar over stadion så blir det en vinn, vinn, vinn, vinn, vinn.............situasjon

Lars 29 

Var et eksempel med Europris stadion om du ikke fikk det med deg og var ikke veldig seriøst ment, skrev vel også gud forby med det navnet, ( ala komplett.no stadion) men Høili stadion kunne vært noe :-) eller la det hete Fredrikstad stadion, som er det mest reelle.

Tja, hva han skal med en stadion. Hva skal Røkke og Gjelsten med en stadion? Hva skal Color Line Sunde i Ålesund med en stadion? De har alle et stort hjerte for byen og fotballaget sitt. Høili har et stort hjerte i FFK, samt at han gjennom et slikt "billig oppkjøp" som det nok blir, tar "litt innersvingen" på sin ikke akkurat bestevenn Jon Brynildsen. En slags takk for sist fra Holmen og flyttingen til Værste. Men mest av alt hjelpe FFK på rett spor og få Værste ut av lokalene :-)

Er veldig motstander av kunstgress, er ikke enig at kommunen er en 5 x vinn situasjon med alt et kommunalt eierskap innebærer, men kommunen er uansett en bedre løsning enn hva dem har pr i dag. Men er lov å håpe og drømme litt kanogvetalt... 

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 19 aug 13, 14:12

Røkke, Gjeldsten og Sunde er alle 3 aktive i næringslivet og også etablert i hjemmekommunen. Dette har noen effekter med tanke på goodwill og identitet for ansatte i deres bedrifter. På samme måte som dette var en viktig faktor for Høili så lange han var eier av Europris. Det er han ikke lenger.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 19 aug 13, 14:25

Ikke noen hemmlighet at Geir Bakken er venn av ordfører Nygård, selbakkingær på samme alder se.
Så det skal neppe stå på dialogen mellom  dem for å få en kommunal avtale. Desverre for oss som fortsatt sørger over plastikken. 
Sånn er det i en lite by, og personlig gleder jeg meg til å se hva Geir vil få til.
Jeg er sikker på at han vil jobbe hardt, og jeg vet at han har gjort en god karriere i Amedia etter f-b.
Bør kanskje legge til  at jeg gikk på samme ungdomsskole og kjenner de fra da.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 20 aug 13, 13:40


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3