Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Hødd-FFK Søndag 04.08 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 jul 13, 21:54
Endret: 06 aug 13, 20:03
Endret av: Rey

Vi tapte over lille Follo så jeg blir vel overrasket om vi vinner... Hødd er ett lag i fremgang og vi er ett lag i mogang med spillere som ikke vil yte maks.

 

Dommer: Kai Erik Steen, Gneist, IL
Assistentdommer 1: Christian Falbach, Gjøvik-Lyn, SK
Assistentdommer 2: Frode Ølmheim, Syril IL
4. dommer: Tor Ove Myrseth, FK Sykkylven
Dommerveileder: Arild Sundet, Astor Fotballklubb
Kampdelegat: Kjell Johan Hansen, Ullensaker/Kisa

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 03 aug 13, 00:23


Hødd-FFK, 0-2....

Momo erstatter Ole Jørgen på kant og vi får endelig litt driv på høyresiden igjen - Momo foran Simen eller Ola Lønn er suksess!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 aug 13, 01:27
Endret: 03 aug 13, 01:28
Endret av: keiko99

tror Hødd vinner...

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 aug 13, 08:51

Vi kan ikke tape så mye framover, for nedrykkesspøkelset kommer fortere en man skulle ane, vi har sju poeng å gå på og det er jo b are to tap og ett uagjort, tap mot Hødd og så har vi bare en drøy seier og gå på. Gruer meg framover, kanskje styret kvitter seg flere spillere også, lisensen er tydeligvis ikke sikkert enda, ellers hadde de vel ikke krisesolgt slik de gjorde nå. Når vi taper for bunnlaget hjemme, da kan vi tape resten også. Det er det er vel ingen som kan nekte for. Er det noen som kan roe meg ned og få meg til tro at dette vil gå bra


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 03 aug 13, 09:25

For å si det på en helt annen måte: det er mindre poeng opp til kvalik enn det er til nedrykk. Så jeg hadde venta med å grave meg helt ned. Selv om man taper mot bunnlaget, så er det ikke dermed sagt at man skal tape alle kampene. Molde tapte mot Sarpsborg når de vant serien de og!

Skjønner ikke hvorfor du skal svartmale absolutt alt? Vi er halvveis i sesongen. Er ganske mange kamper og poeng som skal  kjempes for.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 03 aug 13, 14:13

F-B spekulerer i følgende lag:

Masalin

Martinsen - Grorud - Dure - Aleesami

Rafn - Jabbie - Adaramola

Solberg - Stene - Shaswari

Litt overraskende at Ramberg er ute og enda mer overraskende at Rafn er flyttet opp på midtbanen. Skjønner ikke helt hva dem tenker om han. Først sier dem at han skal omskoleres til back og etter en kamp der så flyttes han opp på midten igjen. Kan ikke bli noen god back så lenge han ikke får prøve seg der.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3482

Lagt til: 03 aug 13, 14:59

Jeg synes det er rart ikke Ramberg spiller istedenfor Rafn, videre synes jeg Stranderholen burde fått starte også.

Vedr "luksusproblemet" blandt stopperne er jeg enig i at det kan være en god ide å bruke Marthibsen som back siden vi i denne kampen må forvente at Hødd vil presse oss.

Ellers tror jeg vi skal slite veldig med å få poeng i denne kampen.


Pera

Knøttespiller
Ble medlem: 05 mai 13
Innlegg: 26

Lagt til: 03 aug 13, 18:39

Det både Shaswari og Solberg presterte mot Follo burde ikke henvise Standerholen til benken. Det var først etter at Simen og Jabbie kom på banen det ble fart i spillet fremover. Da kom sjansjene på løpende bånd, selv om det ikke ble mål.                                                                                                            De kunne prøvd å sette Rafn frem på ene siden og Standerholen på den andre, så hadde kansje vært plass til en Ramberg eller Jabbie på midten. Da hadde vi hatt fart og teknikk foran på sidene som kan fore Stene i midten med innlegg.

Jeg synes også det er rart at Stene skal slå hjørnespark, han er jo en av svært få som kan gå i hodedueller inne i feltet.

Men får håpe trenerteamet ser mer på treningene enn oss som stort sett får med oss gutta i kamp. Det må uansett bli en helt annen innstilling og innsats enn hva som var tilfelle mot Follo, spesiet i første omgang. 

---------------------------

Rød/hvit til jeg dør


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 04 aug 13, 09:00

Shaswari spilte seg vel totalt ut av start 11en og opp på tribunen sist kamp vel. Herregud. Standerholen må være 1. Valget.

---------------------------

Heia FFK


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 04 aug 13, 17:27

F-b.no:

Jon Masalin - Vidar Martinsen, Kevin Duré, Lars Grorud, Haitam Aleesami - Julius Adaramola, Khalifa Jabbie, Hans Erik Ramberg - Simen Rafn, Robert Stene, Rozhat Shaswari.

Rart at ikke Standerholen starter. Kan ikke være positivt med tanke på ny kontrakt og lysten hans til å spille for FFK hvis andre klubber er interessert...

---------------------------

Jeg tror FFK kommer til å vinne seriegull i 2021.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3482

Lagt til: 04 aug 13, 17:34

Jeg er enig med deg i at han burde startet i dag.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 04 aug 13, 17:34

Jeg fatter det ikke, men det må være noe så dumt at han ikke holder en hel kamp. De kampene han har startet har han vel blitt litt borte i 2. Omg. Men Shaswari, det er helt utrolig. Lei for å si det, men han er vel den dårligste spilleren vi har hatt. 

---------------------------

Heia FFK


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 04 aug 13, 17:49


Går kampen på nett for eksempel?

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 04 aug 13, 17:51
Endret: 04 aug 13, 17:54
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Lex

Men Shaswari, det er helt utrolig. Lei for å si det, men han er vel den dårligste spilleren vi har hatt. 

Du har ikke fulgt med noe særlig de siste åra skjønner jeg Wink. Maaaaange som har vært mye dårligere enn han og mange som har fått merkelappen som dårligste spiller vi har hatt. Skapte da også sjanser mot Follo så jeg avskriver han ikke helt enda.

Men enig i at det er litt rart at Standerholen ikke starter.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 04 aug 13, 17:54

Opprinnelig postet av Willy René


Går kampen på nett for eksempel?

For eksempel på csports.no :)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 04 aug 13, 17:56

Bedre med Standerholen mot trette bein tenker nå jeg...


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 04 aug 13, 18:51

Bra førsteomgang fram til målet. Vi styrer det aller meste og Hødd sliter med å komme seg ut av forsvar. Etter 0-1 målet syns jeg vi faller en del sammen og Hødd får flere sjanser og det er litt flaks som gjør at vi ikke slipper inn. Masalin har hatt et par gode redninger bak der, men har også hatt noen utboksinger som ikke har vært helt patente. Bør også passe seg slik at han ikke får gult kort for drøying av tiden. Allerede fått tilsnakk av dommer og har to gule fra før av.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 04 aug 13, 18:57

Får ikke sett kampen, men er det ikke det samme som gjentar seg at vi leder og så legger vi oss tilbake el ??


Pera

Knøttespiller
Ble medlem: 05 mai 13
Innlegg: 26

Lagt til: 04 aug 13, 19:00

Enig i at det er flere som ikke har lykkes de siste åra. Men det forsvarer ikke trenerteamet som velger Shaswari fremfor Standerholen idag. Men mulig det spekuleres i at de kan tilby Standerholen en dårligere kontrakt dersom han ikke er i start elveren? Håper de ikke venter til 80 minutt (igjen) med å sette Simen inn, han bør få muligheten å vise seg frem.

Men fortsetter Masalin slik han har gjort i første blir det tre poeng. (og det trenger vi)

---------------------------

Rød/hvit til jeg dør


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 04 aug 13, 19:05
Endret: 04 aug 13, 19:07
Endret av: Knuty

"No signal" på Csports.no for meg nå, antar det gjelder alle. Øvrige kamper fungerer fint...



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24