Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter sommeren 2013

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 29 jul 13, 10:20

Opprinnelig postet av Rey

Fra Sarpsborg Arbeiderblad:

Opprinnelig postet av SA

Sarpsborg 08 og Fredrikstad Fotballklubb har snakket sammen om å låne spillere av hverandre. Det bekrefter sportslig leder i Sarpsborg 08, Bjørge Øiestad, til Sarpsborg Arbeiderblad. Øiestad nevner Ole Jørgen Halvorsen som en interessant spiller. Samtalene har foreløpig ikke ført til noen formelle henvendelser.

Ehhh... nei? Ser ikke på det som noe fornuftig å gjøre i det hele tatt. Hvorfor skal vi låne bort våre beste spillere til Sarpsborg mens de låner bort de som ikke får spilletid? Eneste det gagner er S08 slik jeg ser det.

Vi svekker laget mens de får gitt ung spillere spilletid. Da er det bedre å satse på egne spillere.

Jeg har søkt flere steder men finner ikke kontraktslengden til OJH. Hvordan har han egentlig prestert i Adecco i år?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 29 jul 13, 10:34

Kontrakten hans går ut 31.12 2015.

Han vært veldig god i år, og forbedret seg spesielt defensivt

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 29 jul 13, 10:39
Endret: 29 jul 13, 10:40
Endret av: Plankekæll

Nja, det kan vel diskuteres.

Han har vært bedre i år enn i fjor, men jeg er generellt skuffa over hva han (ikke) presterer. Han bruker sjeldent farta si, han utfordrer lite, skyter dårlig, og gjemmer seg bort i perioder under kampene. Han tar heller ikke noe særlig ansvar når det butter for laget. Som en av de mest rutinerte spillerne skuffer det meg.

Vi må faktisk ha lov til å forvente mer av en spiller som har godt Tippeligapotensiale. 

Han er nok topp 3-4 på FFK, men det sier mer om FFK enn om Halvorsen.

FFKs kontrakter.


Mki

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jul 13
Innlegg: 3

Lagt til: 29 jul 13, 22:24

Simen Standerholen har fler klubber som er ute etter han. Blandt annet S08 og en Svensk toppklubb!

Dumt om han forsvinner som Bosman!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jul 13, 07:39

Opprinnelig postet av Mki

Simen Standerholen har fler klubber som er ute etter han. Blandt annet S08 og en Svensk toppklubb!

Dumt om han forsvinner som Bosman!

 

Hvilke svenske klubber er det


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 30 jul 13, 11:39

Jeg må si det hadde vært litt av en nedtur om han forsvinner som bosman, og spesiellt hvis han går som bosman til Særp.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 jul 13, 11:53

Sånn går det når man sparker sportssjefen.....

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 30 jul 13, 12:08

Opprinnelig postet av endre

Sånn går det når man sparker sportssjefen.....

Burde vel i så fall signert ny kontrakt før han ble Bosman spiller. Vi har vel ikke vært så lenge uten sportssjef?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 30 jul 13, 18:10

Dette er noe dem har vært klar over lenge, og har utalt att det har vært jobbet med også. Men kanskje han vil til en mere stabil og sattsende klubb? og derfor ikke har signert? 


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jul 13, 21:29

Stranderholen er p.t innbytter på et middels Adecco lag.... hvilke muigheter vil han få til spilletid på et TL lag... Se på Etzat ... tiltross for at han var en av de beste for oss, ble det mye benk når han gikk over til MFK.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 30 jul 13, 21:39

Etter at Wolff Eikrem dro til Nederland har Etzaz Hussain spilt fast for Molde. Han er fortsatt ung, og er en fremtidig landslagsspiller hvis ikke utviklingen stopper helt opp. Han gjør det bra for Molde for tiden.

Standerholen har alle muligheter til å bli en god Tippeligaspiller med tid og stunder. Potensialet er ihvertfall mye høyere enn hos Roshat Shaswari som spilte venstrekant i siste kamp. Forsvinner Halvorsen også blir det mye mer spilletid på Standerholen. Forsvinner han (altså Standerholen) har FFK "dreti seg loddrett ut" som det så fint heter.


Pera

Knøttespiller
Ble medlem: 05 mai 13
Innlegg: 26

Lagt til: 30 jul 13, 23:05

Standerholen er ikke innbytter på laget pr dags dato. Han startet riktig nok på benken sist kamp da det skulle prøves 4-3-3.

Men alle så hva som skjedde når Simen kom inn. Han gjore et meget godt innhopp, og la flere gode passninger og innlegg som dessverre medspillerne ikke klarte å ekspedere i mål. Han var et klart lyspunkt og en stadig trussel mot Follos høyre side.

Simen har variert i sine prestasjoner, men det mener jeg må sette på konto for hans unge alder og mangel på erfaring.Han er en leken spiller som klarer å underholde. Selv om han presterer ujevnt så er han etter mitt syn blandt de tre fire beste spillerne klubben har tilrådighet nå. Det vil være veldig trist om Simen blir å finne i en annen klubb allerede nå, han bør utvikle seg hos oss. Da vil klubben kunne tjene endel kroner etterhvert, for han vil lykkes og bli attraktiv for andre klubber.

Men du har rett i en ting, og det er at vi pr dags dato er et middels adecco lag (Vi er gode når vi lykkes, men bunn nivået er skremmende lavt når det butter imot)

Gi gutten en kontrakt nå, så vil vi se spektakulære finter og driblinger på stadion fremover. Det er iallefall god underholdning.

---------------------------

Rød/hvit til jeg dør


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 jul 13, 23:18

Forstå meg rett, jeg ønsker at Stranderholen blir og det samme med de andre unggutta Lønn Jensen osv... der har vi muligens noe å bygge videre på. 


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 01 aug 13, 11:19

Halvorsen snart Odd-klar

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 01 aug 13, 11:31

Bare å ønske lykke til. Hva får vi for han mon tro? Selv om lønnsnivået i klubben er betydelig redusert siden "the glory days" så vil jeg tro han er blant de som tjener mest.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 aug 13, 14:10

problemet er at skule vi kvitta oss med alle som ikke viser innsats mot follo hadde det nesten vært hele laget, men halvorsen har ikke levd opp til dem forventingene jeg hadde....

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 01 aug 13, 14:50

Er han gitt bort gratis?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 01 aug 13, 16:20

Tror jeg neppe all den tid FFK skriver på sine sider at FSI ved Terje Høili har godtatt betingelsene.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 01 aug 13, 16:21

Forøvrig ny junior tatt opp i A-stallen: Venstrebacken Ludvig Begby

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 01 aug 13, 16:36

Opprinnelig postet av Rey

Forøvrig ny junior tatt opp i A-stallen: Venstrebacken Ludvig Begby

Var det ikke Oskar Hansen som det var snakk om at skulle tas opp i A-troppen?

Moro med Begby. Jeg har aldri sett han spille, så jeg vet ingen ting om han.

At Halvorsen går til Odd for knapper og glansbilder kommer ikke som noe sjokk. Vi får bare satse på at de andre spillerne bretter opp ermene slik at det ikke blir nedrykk. Nå er stallen skral og dårlig.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24