Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Bodø/Glimt - Fredrikstad, søndag 7. juli 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 jul 13, 23:07
Endret: 10 jul 13, 08:18
Endret av: arte et labore

Mye mulig årets vanskeligste kamp, motstanderens form og tabellposisjon tatt i betraktning. Glimt har fem strake seire, har ikke tapt siden april og topper 1. divisjon - noe de vil gjøre selv om vi slår dem på søndag.

FFK har hatt sportslig medgang en stund. Den varte ca halvveis ut i første omgang av kampen mot Kristiansund ... Jeg er i utgangspunktet fornøyd med uavgjort i denne kampen, men det er noen punkter som taler til vår fordel:

  • Glimt spilte cupkamp i dag, borte mot Haugesund, og måtte ut i ekstraomganger
  • Førstekeeper Pavel Londak ble skadet i denne cupkampen og er usikker til søndagens kamp
  • De rødhvite mangler garantert ikke revansjelyst etter at alt gikk galt på mandag.

I tillegg (men dette er mer ønsketenkning) så må jo Glimt snart se til å tape igjen for at Adeccoligaen skal opprettholde sitt rykte som ligaen hvor alle slår alle Cool

Vi har i grunnen en ganske pen statistikk mot Glimt i nyere tid. I 2004 slo vi dem 3-0 borte og 1-0 hjemme, i 2005 3-2 hjemme og 2-1 borte. I 2008 måtte vi se oss slått med 2-1 på Aspmyra men vant 2-0 hjemme. I 2009 endte begge oppgjørene uavgjort, og i 2010 tok vi 4 poeng. Totalt altså bare ett tap på 10 seriekamper i den moderne æraen, men oddsen for et nytt er ikke all verdens høy denne gangen ...

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 04 jul 13, 09:15

Håper på dette laget:

Jon Masalin

Ola Lønn Jenssen - Vidar Martinsen - Kevin Duré - Haitam Aleesami

Ole Jørgen Halvorsen - Hans Erik Ramberg - Julius Adaramola - Simen Standerholen

Nicolay Solberg - Robert Stene


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jul 13, 12:48

seier eller ett poeng er bra, men bodø er ett knall bra hjemmelag og bodø er i toppen. Vinner dem så overrasker det meg ikke

Dommer: Christian Moen, Løvenstad
Assistentdommer 1: Runar Langseth, Levanger FK
Assistentdommer 2: Philip Askjer, Eik IF Tønsberg
4. dommer: Fredrik Olsson, Grand Bodø IK
Dommerveileder: Jonny Ditlefsen, Mo IL - Fotball Ungdom
Kampdelegat: Kjetil Ekeli, Stabæk Fotball

 

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 04 jul 13, 15:43

Dette blir nok sesongens vanskeligste bortekamp.

Jeg forventer ikke seier, eller nødvendigvis poeng, men jeg forventer max innsats, og en fandenivoldsk innstilling.
Guttane er nok lystne på å vise seg fram igjen, og reise kjerringa, etter å ha blitt ydmyket på eget gress.

Det har aldri skadet noen å håpe! :-)

---------------------------

Om det så blir seier over Rosenborg, eller tap for Juristforeningen Studentidrettslag. Flammen Dør Aldri!


Tea

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 jul 13
Innlegg: 2

Lagt til: 07 jul 13, 13:24


Jeg håper og tror på dette laget:

                                                 Jon Masalin

          Vidar Martinsen - Ole Strømsborg - Lars Grorud - Haitam Aleesami

Ole Jørgen Halvorsen - Hans Erik Ramberg - Julius Adaramola - Simen Standerholen

                                Nicolay Solberg - Robert Stene

---------------------------

Tea


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 07 jul 13, 13:33

Noen spesiell grunn til at du ikke har med Lønn?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tea

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 jul 13
Innlegg: 2

Lagt til: 07 jul 13, 13:46


Han har ikke gjort det noe bra de siste kampene. Og tror han trenger en pause. Mot B/D så må nok bekken være litt raskere og bedre i dueller. Men når det er sagt så tror jeg han kommer sterkere tilbake

---------------------------

Tea


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 07 jul 13, 16:48

Solberg gleder seg i hvert fall

Opprinnelig postet av Nicolay Solberg på Twitter

Nicolay T Solberg@NicTveSol 24m

Kun gode minner fra Bodø. Gled deg Londak! http://m.youtube.com/watch?v=0TjQdyo6ar4 …. Satser på ny seier og ny chip;)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 07 jul 13, 17:08

Laget: Masalin, Martinsen, Grorud, Strømsborg, Aleesani; Halvorsen, Ramberg, Adaramola, Rafn, Shaswari og Stene.

Strømsborg og Rafn


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 07 jul 13, 17:18

Et bra lag.

Det er nok greit å hvile unggutten Lønn litt nå. Han har spilt mye i det siste og gjort det helt ok. Kan være greit å få inn litt muskler med Strømsborg, og da får vi også mer fart på backen i Martinsen.

Rafn inn istedet for Standerholen er helt greit. Standerholen har ikke vært helt på høyden i det siste. Rafn er en spiller med god arbeidskapasitet og god fart, så det kan bli bra. Teknisk og taktisk er det en del å gå på dog.

Shaswari istedet for Anier er veldig greit. Ingen av dem har imponert meg i år, men Anier synes jeg rett og slett er dårlig. Hadde håpet på en Nicolay Solberg ved siden av Stene, men da mangler vi tempo igjen. Momo får tydeligvis aldri sjansen. Det skal ikke være enkelt med afrikanske spillere i FFK. Den beste har vel vært Jabbie, men han er jo helt på tur for tiden. Det har han forøvrig vært et par sesonger nå.

Jobber vi som slaver og kjemper om hver ball kan vi fort finne på å vinne denne kampen.

Kom igjen FFK!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 jul 13, 17:27

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det skal ikke være enkelt med afrikanske spillere i FFK. Den beste har vel vært Jabbie, men han er jo helt på tur for tiden.

 

Host - julius - host Wink

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 07 jul 13, 17:32
Endret: 07 jul 13, 17:33
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av solano2

Laget: Masalin, Martinsen, Grorud, Strømsborg, Aleesani; Halvorsen, Ramberg, Adaramola, Rafn, Shaswari og Stene.

Strømsborg og Rafn

Skjønner ikke helt hva du har i mot Strømsborg?

Ellers er det helt greit at Standerholen får hvile en kamp. Var ikke god forrige kamp. Rafn er ikke like teknisk, men taktisk syns jeg han er klart bedre.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 07 jul 13, 17:35

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det skal ikke være enkelt med afrikanske spillere i FFK. Den beste har vel vært Jabbie, men han er jo helt på tur for tiden.

Host - julius - host Wink

Host - flaut - flaut - hark Undecided


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 07 jul 13, 17:39

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av solano2

Laget: Masalin, Martinsen, Grorud, Strømsborg, Aleesani; Halvorsen, Ramberg, Adaramola, Rafn, Shaswari og Stene.

Strømsborg og Rafn

Skjønner ikke helt hva du har i mot Strømsborg?

Ellers er det helt greit at Standerholen får hvile en kamp. Var ikke god forrige kamp. Rafn er ikke like teknisk, men taktisk syns jeg han er klart bedre.

I mine øyne er ikke Strømsborg i nærheten av å være god nok, og i tillegg betyr det at Vidar-Cowboy blir flytta ut på backen, og det er ihvertfall en svekkelse. Greit han kanskje er raskere enn Lønn, men det hjelper vel lite når han spiller med en mursteiner i skoa.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 07 jul 13, 17:46

Jeg har ingenting imot Ole Strømsborg forsåvidt, selv om jeg mener han er rimelig begrenset som fotballspiller. Det hadde vært moro med Kevin Duré fra start når man først velger å kjøre Vidar ut på høyrebacken. Men bortekamp mot Bodø/Glimt er kanskje ikke kampen å gjøre comeback i for Duré?

Mursten i skoa er det flere i forsvarsfireren som har. Lars Grorud er vel ikke noe bedre enn Vidar Martinsen der. Smile


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 07 jul 13, 17:49

Opprinnelig postet av Plankekæll

Mursten i skoa er det flere i forsvarsfireren som har. Lars Grorud er vel ikke noe bedre enn Vidar Martinsen der. Smile

Helt enig, men hold de for guds skyld unna backplassene! Er ikke mange ukene siden en eller annen i trenerteamet uttalte at en av tinga de jobber med er å komme med backene høyt i banen og til innlegg, også velger man å sette Vidar Martinsen der? Logikk = 0.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 07 jul 13, 17:57

Deilig med lyd på kun høyre øret.

Heia csports.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 jul 13, 18:30

Jævla drittdommer. Glimt-spilleren som dyttes av Grorud kaster seg. Synes virkelig ikke den dytten kvalifiserte for mer enn gult kort.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 07 jul 13, 18:30

Den jævern ga Lars Grorud rødt kort :-(

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 07 jul 13, 18:31

Jævla usportslige møkkalag. Tre forsøk på å få straffe samt at dem klarer å filme på oss et rødt kort

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3