Husk meg
Brukernavn
Passord

kamptråd:Mandag 01.07.2013-FFK- Kristiansund

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 01 jul 13, 21:09

Ja, Anier er helt fantastisk....

Nicolay Solberg har masse fotball i seg og bør fortsette å spille.

Kevin Duré bør også snart inn på dette laget. Jeg mener Lars Grorud er den som bør ut av dette laget. Han er Vidar Martinsen med dårlig tempo rett og slett. 

Nei, skal vi spare penger kan vi like gjerne sende hjem Anier nå. Jo fortere jo bedre. I tillegg bør vi prøve å få solgt Khalifa Jabbie som ikke har bidratt med noe som helst på snart to år. Sats heller på Filip Westgaard og Nicolay Solberg på midtbanen sammen med Adaramola og Ramberg.

I dag hadde vi litt uflaks i første omgang. Vi kunne godt ha ledet 2-0 på et tidspunkt der. Da hadde vi vunnet kampen. KBK er fryktelig effektive, og det er veldig lov. Aleesami ga jo bort 3-0 målet, men spilte ellers en meget god kamp. 4-0 er svakt keeper- og forsvarsspill. 1-4 målet er veldig bra. Opprulling på høyrekanten og et fint mål.

Dette var dagen alt gikk i dass.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 jul 13, 21:39

Hent hjem Roger Risholt! Smile

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 jul 13, 22:40

Absurd resultat, egentlig. FFK var klart best i det meste av første omgang og burde ledet til pause - gjerne med mer enn ett mål. Når det er sagt - tilgivelse for feilene som ble begått i andre omgang vil sitte langt inne, for det var dårlig.

Det første kvarteret syntes jeg laget presterte bortimot årsbeste, spillemessig. Det hjelper lite når man ikke utnytter sjansene.

Håper Bodø/Glimt sløser like mye med sine sjanser på søndag.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 02 jul 13, 00:17

Jeg er antagelig ikke like fotballfaglig sterk som mange andre her, men jeg syntes da vitterlig at Ramberg gjorde en veldig god kamp i dag!

Resultatet er forøvrig smålatterlig...


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 02 jul 13, 00:52

Noen ting til, hehe...

1) Kan noen gi beskjed til Aleesami om å droppe det våset på bl.a. 3-0. Lignende ting har kommet på løpende bånd hele sesongen. Virker som han mangler mye på det defensive, noe som er direkte uheldig når han er back. 

2) At en hel del publikummere forlater stadion drøyt 20min før det er slutt er ikke akkurat støttende...

3) Adamarola viser seg tidvis som en klassespiller. Å beholde han er viktig!

4) Strålende innsats på Plankehaugen-feltet i dag! 

5) Har OJH tre gule nå? Må han m.a.o. stå over mot Glimt?


Heia FFK!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 02 jul 13, 06:25

Opprinnelig postet av alestr1

Noen ting til, hehe...

1) Kan noen gi beskjed til Aleesami om å droppe det våset på bl.a. 3-0. Lignende ting har kommet på løpende bånd hele sesongen. Virker som han mangler mye på det defensive, noe som er direkte uheldig når han er back. 

2) At en hel del publikummere forlater stadion drøyt 20min før det er slutt er ikke akkurat støttende...

3) Adamarola viser seg tidvis som en klassespiller. Å beholde han er viktig!

4) Strålende innsats på Plankehaugen-feltet i dag! 

5) Har OJH tre gule nå? Må han m.a.o. stå over mot Glimt?

Heia FFK!

1) Han har helt sikkert fått beskjed om å ikke drible som bakerste mann. Ellers gjør han sin beste kamp for sesongen.

2) Vi lever i en fri verden. Jeg har flere ganger valgt å gå tidligere hvis jeg ser at spillerne gir faen og innsatsen ikke er tilstede. Det var derimot ikke tilfelle i går. Guttane hadde fortjent litt oppbacking på slutten, men jeg forstår også publikum. Folk er frustrerte på hele situasjonen i klubben.

3) Ja. Uforståelig at ingen av våre såkalte rikinger med følelser for klubben legger en halv mill på bordet for at FFK kan sikre seg han på permanent basis. Da er ikke interessen tilstede slik jeg ser det. 

4) Godt mulig. Jeg så kampen på tv, så det kan jeg ikke svare på.

5) Nei. Han har ett gult. Sjekk sinnataggen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 jul 13, 09:06

Ja ja vi har forsvars problemer ser det ut til og vi fikk juling så det holder

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 02 jul 13, 22:46

Ramber, martinsen, julius, masalin ikke minst gjorde en god kamp i går syntes nå jeg. Synd att det ikke klarer å få markert onklig i forsvar, det har vi slitt med mye syntes jeg.  

Simen syntes jeg ikke var mye tess i går, skulle kanskje vært byttet ut mye tidligere? Anier var ikke gjorde ikke noe kjempe kamp i går han heller. 

En annen ting som stadig går igjen er att vi ofte må skåre innenfor 5-meters merket. få som tør prøve skudd utenfor 16meteren. 


Tea10

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 jul 13
Innlegg: 1

Lagt til: 03 jul 13, 22:09

Skal ikke glemme Strømsborg. Kevin og Strømsborg kommer til å bli et stopperpar som mange klubber vill ha kloa i.

---------------------------

Tea


T1974

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 12
Innlegg: 67

Lagt til: 03 jul 13, 23:02

Både første Kristiansund første sjanse og første mål kom som følge av elendig defensiv organisering på dødball (corner).Ikke en ffk spiller på utsiden av 16 meteren. Samme skapte flere farlige sjanser senere i kampen også. Aldri sett maken taktikk. At FFK heller ikke klarer å utnytte offensive dødballer i dag (ikke gjøre det farlig engang) tyder på at man ikke har en veldig god plan for dette.

I banespillet derimot dominerte de jo.

Organisering på dødballer er først og fremst et trener ansvar.....

---------------------------

Thomas



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3