Husk meg
Brukernavn
Passord

Få folk på kamp Mandag 1.juli

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

petterjr

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 24

Lagt til: 25 jun 13, 13:31

Selv er jeg ikke lengre aktiv i plankehaugen, men jeg håper plankehaugen kan vise litt engasjement og prøve å få folk på kamp. Gå ut i FB, ha en stand i torvbyen/ gågata etc. Jobb litt for å få folk på kamp. 

Og folk her inne: Ta med dere en venn. Folk som tidligere pleide å gå på kamp etc. Det er mange som lurer på å dra, men trenger ett spark bak. Jeg har fått med meg 4-5 stk. Prøver å få flere.

"Jeg er med" har også en facebook-aksjon gående, som man må dele.

Hadde vært moro å fått en 8-10.000 på kamp, og litt god gammeldags stemning.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 25 jun 13, 14:57

Dette støttes. Kom dere på kamp!

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 26 jun 13, 17:37

Tatt med 2 venner og har billett til 2 til.. så får vi se om noen vil ta de i mot ;)


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 26 jun 13, 17:59

Hvis dette med att kommunen tar over stadioen så begynner jeg å skimte lys i enden av tunnelen. Så nå kan de som har boikotet kamper pga værste kan se å få ræva ut av stua og inn på stadioen! ;)


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 27 jun 13, 09:56


Det er viktig at folk nå skjønner nødvendigheten av å gå på kampen på mandag. Dette vil gi et sterkt signal til eierne og kommunen

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 jun 13, 10:37

skulle ønske vi kunne droppe aksjoner som 10 min stillhet osv.. bare syns det er så barnslig

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 13, 14:37

Det er solgt 3800 billetter.Det er tydeligvis noe supporterne ikke er fornøyd.

Med fire seierer på rad og mulighet for 4.plass, skulle det vært solgt mye mer?

 


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 01 jul 13, 14:50

Generelt enig, men det er mandag og ferie. Bade de to tinga trekker voldsomt ned dessverre.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 01 jul 13, 15:27

har vel en del å si med alt som har skjedd den uka her også. folk begynner å bli dritt lei av alt som skjer. jeg kommer tilbake når de har fått ordning på klubben. Jeg sa tidligere at jeg skulle støtte opp og dra på kamp, det gjorde jeg frem til sykemeldingen av bakkerud og johnson. Da mistet jeg lysten rett og slett. fikk lysten litt tilbake når jeg hørte om det med kommunen, så forsvant den helt igjen når vi sparket 3 stk som har med det sportslige å gjøre. Rydd opp, så kommer jeg og flere tilbake.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 01 jul 13, 15:41

Opprinnelig postet av scheien

har vel en del å si med alt som har skjedd den uka her også. folk begynner å bli dritt lei av alt som skjer. jeg kommer tilbake når de har fått ordning på klubben. Jeg sa tidligere at jeg skulle støtte opp og dra på kamp, det gjorde jeg frem til sykemeldingen av bakkerud og johnson. Da mistet jeg lysten rett og slett. fikk lysten litt tilbake når jeg hørte om det med kommunen, så forsvant den helt igjen når vi sparket 3 stk som har med det sportslige å gjøre. Rydd opp, så kommer jeg og flere tilbake.

Hva var det som var bedre tidligere, og eventuelt når?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Jabbie

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 11
Innlegg: 67

Lagt til: 01 jul 13, 15:51

Gjør meg iallfall klar for årets første. Billettlukene før kampstart går radig i adeccoen vel?

---------------------------

(Brukernavnet var ganske tilfeldig)


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 01 jul 13, 15:53

 

[/quote]

Hva var det som var bedre tidligere, og eventuelt når?

[/quote]

det var ikke så mye bedre. nå har vi ihvertfall begynt å vinne kamper. jeg sa at jeg skulle støtte opp uansett resultater, jeg visste at de trengte litt tid for å vinne kamper. men når de tar bort 3 stk som har med det sportslige å gjøre spes joakim johnson, så gir jeg opp. hvis kommunen får tatt over og de får ett styre som vet hva de holder på med så kommer jeg tilbake. ph er også en av grunnene til at jeg har mistet lysten. før hadde vi mye tifo og det var morro å være på stadion. Nå finnes det omtrent ikke tifo på kampene. lysten til å dra på kamp er rett å slett borte for min del. drar ikke på kamp bare for å støtte laget, jeg drar på kamp for å ha det morro selv også.


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 01 jul 13, 18:01

Opprinnelig postet av keiko99

skulle ønske vi kunne droppe aksjoner som 10 min stillhet osv.. bare syns det er så barnslig

Dropp det da vel.... Bare å skrike i vei det.

Du synes kanskje det er greit at det blir lagt opp til tom bortetribune nesten hver gang? Er ikke så mange som får dratt ned hit etter jobb på en mandag når de også må rekke hjem i seng før de skal på jobb på tirsdag. Med inngangsbillett og kiosksalg er det ganske mange penger som ikke kommer inn til klubben pga disse mandagskampene. Synes det er greit å si ifra, iallefall mtp den mengden mandagskamper vi har fått i år.
 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 jul 13, 21:18

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av scheien

har vel en del å si med alt som har skjedd den uka her også. folk begynner å bli dritt lei av alt som skjer. jeg kommer tilbake når de har fått ordning på klubben. Jeg sa tidligere at jeg skulle støtte opp og dra på kamp, det gjorde jeg frem til sykemeldingen av bakkerud og johnson. Da mistet jeg lysten rett og slett. fikk lysten litt tilbake når jeg hørte om det med kommunen, så forsvant den helt igjen når vi sparket 3 stk som har med det sportslige å gjøre. Rydd opp, så kommer jeg og flere tilbake.

Hva var det som var bedre tidligere, og eventuelt når?

Fotballen. Tiden under Grønhagen og Eggen....


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 01 jul 13, 21:55

synes ærlig talt at 5000 på en mandag i Adeco er knallbra...viser en herlig entusiasme...og folk sang,selv om vi lå under med 4 mål. Men.........5000 i Adeco,som er ca det samme serielederen i TL hadde sist kamp hjemme imot Tromsø,er vel ikke nok?


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 02 jul 13, 22:50

5000 er over det de har regnet med som snitt i år før justeringene, så 5000 er jo veldig bra, og i alle fall med tanke på all uro rundt klubben og tidvis dårlige prestasjoner i år


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 jul 13, 06:46

Se på denne FFK spilleren, som blåser ut noe,  han virker som han har det presset på seg.

Dere ser han, når han springer ut på banen. Hvis andre FFKspillere også har det samme presset er det ikke rart at de tapte.

http://www.tk.no/sporten/fotball/article6738790.ece

 


 


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 03 jul 13, 08:45

Opprinnelig postet av Bedreviteren

 

Fotballen. Tiden under Grønhagen og Eggen....

Det er den tiden vi betaler for nå

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 03 jul 13, 10:17

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Bedreviteren

 

Fotballen. Tiden under Grønhagen og Eggen....

Det er den tiden vi betaler for nå

Helt enig, Eggen kjørte oss rett mot stupet, hadde vært mye bedre om vi hadde blitt nede i den dype dalen vi var før han kom til klubben!! Wink

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 jul 13, 10:26

Tja tiden under Eggen var jo en sak, men det ble så mye værre etterpå og laget vi hadde i sølvsesongen var for å si det pent ikke billig. Ansettelsen/sparkingen av Nordli ble ikke billig, heller ikke Grønhagen. Vi må også si at Morgan Andersen og Runar Henriksen også har sin del av dette.

Hvordan de kunne kjøpe/lønne så mange dyre spillere sammen med Stadionavtalen er et myserium. Det kom jo mange folk på kampene og sponorene var villige, men likevel gikk vi med underskudd.

Slik jeg ser det var vedtaket om å bygge svindyr stadion der den er nå den aller værste av disse beslutningene.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24