Husk meg
Brukernavn
Passord

Bakkerud sykemeldt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Ellis

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06
Innlegg: 48

Lagt til: 06 jun 13, 09:54

http://www.f-b.no/ffk/bakkerud-sykemeldt-1.7923014

Det er jammen meg ikke lett å holde med dette laget! Jeg har virkelig aldri sett maken til negativitet rundt et lag noen gang! Nå må ledelse i klubb og AS gå så fort som mulig. Dette holder ikke! 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3482

Lagt til: 06 jun 13, 10:10

Med en gang jeg så dette tenkte jeg at Bakkerud er sykemeldt av samme årsak som Johnson. Jeg vet jo ikke om det er tilfelle, men jeg blir overasket hvis forklaringen er en annen.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jun 13, 10:14


Det sier jo jeg selv, at de ikke råd  til tre trenere,når de ikke har penger


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 06 jun 13, 10:15


Hipphipp heisann hurra, FFK er klubben hvor alle er sykemeldt idag. ;-)


KR

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jul 10
Innlegg: 17

Lagt til: 06 jun 13, 10:16

Opprinnelig postet av Patrioten


Det sier jo jeg selv, at de ikke råd  til tre trenere,når de ikke har penger

 

Man kan ikke sykemelde ansatte hvis man ikke har råd til lønn. Tipper at grunnen er den samme som hos Jonsson.


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 06 jun 13, 10:20

Kan ikke bastant påstå at han er sykemeldt av samme årsak som Jonsson, men jeg blir overrasket hvis det er influensa for å si det sånn...FFK er nå en klubb i total oppløsning, så enkelt er det. Noen bør ta hatten sin og gå...


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 06 jun 13, 11:34

Nå har vell vi virkelig nådd bunnen i FFK? Nå er det hele helt latterlig! Detta er flaut. Styre kan dra til H++++++!  Kanskje på tide at vi alle mann møter opp og protestere med håp å få fjernet visse folk i systemet??

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 jun 13, 11:52

Opprinnelig postet av Pk

Kan ikke bastant påstå at han er sykemeldt av samme årsak som Jonsson, men jeg blir overrasket hvis det er influensa for å si det sånn...FFK er nå en klubb i total oppløsning, så enkelt er det. Noen bør ta hatten sin og gå...

Tenkte det samme selv, men man har jo egenmeldingsdager blant annet. I tillegg skal man vel være greit syk om man ikke har sjans til å dra seg på jobb og rett å slett må sykemelde seg. Til slutt er det et lugubert tidspunkt å bli sykemeldt på pga dette med Jokke. Hadde det vært en kraftig influensa så hadde han vel fortsatt unnlatt å sykemelde seg, kun for å slippe slike artikler.

Så det blir jo mer og mer logisk når man tenker over det - personlig tror jeg det går på mye av det samme som Jokke. Kanskje ikke mobbing og disse anklagene, men rett og slett arbeidsforholdet.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 06 jun 13, 11:56

Synd hvis dette er som følge av dårlig arbeidsforhold. Men det er dumt av oss supportere å spekulere i årsak og strengt tatt noe vi ikke har noe med.

Men må si at det får meg på en tanke, nemlig at det heller i retning av Tom Freddy Aune før sommeren er over...  

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 06 jun 13, 12:03

Opprinnelig postet av nilz1

Men må si at det får meg på en tanke, nemlig at det heller i retning av Tom Freddy Aune før sommeren er over...  

det tror jeg også. forutsatt at han vil selv, noe som er tvilsomt.

---------------------------

med ffk til champions league!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 06 jun 13, 12:18


Vi bør helst unngå spekulasjoner før man vet noe mer. Kan hende det er en veldig god grunn for sykemeldingen.

Jfr Anders Grønhagen da han ble sykemeldt. Nå håper jeg det ikke er noe tilsvarende, men det finnes mange grunner for sykemelding.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 06 jun 13, 12:43

Nå vil brått tv2 skrive noe om FFK. Bombe at de bretter dette ut for hele fotball norge!

http://www.tv2.no/sport/fotball/adeccoligaen/trener-og-sportslig-leder-sykmeldt-i-ffk-4059478.html

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 06 jun 13, 12:54


Bakkerud har halsforkjølelse hørte jeg noen sa, visstnok det samme som halve Fredrikstad har hatt siste uka. Kanskje greit at Bakkerud åpner for at noen i FFK ledelsen får lov til å si dette ut for å  hindre mer negative spekulasjoner .....

 

Men kjerringprek og spekulasjoner er jo noe folk vil ha her i by'n så sånn sett så er det jo greit......


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 06 jun 13, 13:02

Opprinnelig postet av kjell-H

Nå vil brått tv2 skrive noe om FFK. Bombe at de bretter dette ut for hele fotball norge!

http://www.tv2.no/sport/fotball/adeccoligaen/trener-og-sportslig-leder-sykmeldt-i-ffk-4059478.html

Er det så rart?

Fint at de skriver om det, så kan resten av fotballnorge se hvor klin kokos det er i denne klubben.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 06 jun 13, 13:11

Opprinnelig postet av b-tribunesliter


Bakkerud har halsforkjølelse hørte jeg noen sa, visstnok det samme som halve Fredrikstad har hatt siste uka.

Blir man sykemeldt inntil videre av en forkjølelse tenker jeg da?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 06 jun 13, 13:12

Opprinnelig postet av b-tribunesliter


Bakkerud har halsforkjølelse hørte jeg noen sa, visstnok det samme som halve Fredrikstad har hatt siste uka. Kanskje greit at Bakkerud åpner for at noen i FFK ledelsen får lov til å si dette ut for å  hindre mer negative spekulasjoner .....

 

Men kjerringprek og spekulasjoner er jo noe folk vil ha her i by'n så sånn sett så er det jo greit......

Really? Og dette tror du på? Antar at klubben da hadde gått ut og oppgitt en årsak til sykemeldingen, det gjorde man når det gjaldt Grönhagen.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 06 jun 13, 13:16

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av b-tribunesliter


Bakkerud har halsforkjølelse hørte jeg noen sa, visstnok det samme som halve Fredrikstad har hatt siste uka.

Blir man sykemeldt inntil videre av en forkjølelse tenker jeg da?

Må nok si meg enig i den. Du er ikke borte fra jobb 1 uke pga sår hals pluss inntil videre. Da hadde man nok vist mer konkret når han var tilbake.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3482

Lagt til: 06 jun 13, 15:45

Hvis Bakkerud er sykemledt pga forkjølelse el lign er det vel mye som tyder på at noen hadde fortalt det for å stoppe spekulasjonene om at han er sykemeldt av samme grunn som Jocke.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 06 jun 13, 18:11

Man blir uansett ikke sykemeldt av en vanlig forkjølelse. Da regner jeg med man bruker egenmelding om man i det hele tatt blir borte.. I så fall sliter man med et veeeeldig svakt immunforsvar. Enda mer merkverdig er det å bli sykemeldt på ubestemt tid av en forkjølelse...


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 06 jun 13, 19:10

er det merkelig at det ikke er fler på stadion sier jeg. er utrolig at det er så mange som vi faktisk er. merker at motivasjonen for å dra på kamp blir mindre for hver dag som går. har vært på hver hjemmekamp i år, men etter det siste med bakkerud og johnson så frister det ikke veldig å dra på stadion igjen. føler meg nesten likegyldig til hva som skjer nå. hadde faktisk hatt mer glede av å dra på kamp i 7 div hvis de hadde konka å måtte starte på nytt.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24