Husk meg
Brukernavn
Passord

Sitat "For dårlig trent"

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 16 mai 13, 14:50

Vi er helt nede økonomisk og er avhengie av at unge spillere kommer fra vår junioravdeling og opp slik at disse blir gode nok til å erstatte de som selges (eller lånes bort som Landgren)

Unge lovende spillere bør komme til oss for da blir de satset på og solgt (eller lånt bort) med en gang noen større (eller andre) klubber viser interesse.

Bakkerud skal ha skryt for at han gjør alt han kan for å løfte de unge spillerne. (de som har brakt oss i den økonomiske situasjonen burde vært rullet i tjere og fjær iht en rekke andre tråder)


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 16 mai 13, 18:08

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av rødforalltid

Det jeg finner merkelig er at hver gang det kommer inn en ny trener utenfra, så klager de alle på at spillerene er i dårlig fysisk forfatning. Er FFK ett spillerstyrt lag? Er mentaliteten i laget så dårlig at de ikke gidder å gjøre jobben i ferieperioden slik at de begynner på 0 før hver sesong? 

Grønhagen klaget, Nordli klaget og nå Bakkerud. Da må det være at enkelte er med på å sabotere fysisk trening. Det skremmende ar at det er kun Ramberg som har vært der under alle 3 trenerene. Merkelig? 

Er det noen som gjennomgående er godt trent så er det Ramberg

Godt trent? Han bruker det i så fall ikke i det hele tatt. Jeg syns tempoet i spillet er mye bedre med Ramberg på sidelinjen, personlig mener jeg at han burde pensjoneres for noen år siden. Men han er tydeligvis god-gutten til altfor mange, en slags maskot, og derfor blir stadig beskyttet. Mulig han er fotballklok, men det klarer han heller ikke å vise på banen, bare feilpasninger (hvor de fleste bare er puslete spark og treffer stort sett en motspiller). Ramberg skrek høyest under Nordlie, og det var vel fordi han ikke ville løpe.. det synes i hvert fall (uansett om det skulle stemme eller ikke).

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 20 mai 13, 21:09

Opprinnelig postet av oleoleole

Godt trent? Han bruker det i så fall ikke i det hele tatt. Jeg syns tempoet i spillet er mye bedre med Ramberg på sidelinjen, personlig mener jeg at han burde pensjoneres for noen år siden. Men han er tydeligvis god-gutten til altfor mange, en slags maskot, og derfor blir stadig beskyttet. Mulig han er fotballklok, men det klarer han heller ikke å vise på banen, bare feilpasninger (hvor de fleste bare er puslete spark og treffer stort sett en motspiller). Ramberg skrek høyest under Nordlie, og det var vel fordi han ikke ville løpe.. det synes i hvert fall (uansett om det skulle stemme eller ikke).

Skjønner ikke at du klarer å lire av deg så mye bullshit om Ramberg, dette er bare pinlig vrøvl! Merkelig hvor mye ufortjent dritt Ramberg og flere andre lokale spillere(Rafn, Staw) i FFK skal få, er tydeligvis en ulempe å være fra Fredrikstad om du skal lykkes i FFK! Frown

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 20 mai 13, 21:12

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Opprinnelig postet av oleoleole

Godt trent? Han bruker det i så fall ikke i det hele tatt. Jeg syns tempoet i spillet er mye bedre med Ramberg på sidelinjen, personlig mener jeg at han burde pensjoneres for noen år siden. Men han er tydeligvis god-gutten til altfor mange, en slags maskot, og derfor blir stadig beskyttet. Mulig han er fotballklok, men det klarer han heller ikke å vise på banen, bare feilpasninger (hvor de fleste bare er puslete spark og treffer stort sett en motspiller). Ramberg skrek høyest under Nordlie, og det var vel fordi han ikke ville løpe.. det synes i hvert fall (uansett om det skulle stemme eller ikke).

Skjønner ikke at du klarer å lire av deg så mye bullshit om Ramberg, dette er bare pinlig vrøvl! Merkelig hvor mye ufortjent dritt Ramberg og flere andre lokale spillere(Rafn, Staw) i FFK skal få, er tydeligvis en ulempe å være fra Fredrikstad om du skal lykkes i FFK! Frown

Akkurat like pinlig å se på alle som skal beskytte han (ev. de) til enhver tid, bare fordi han er fra Fredrikstad. For min del er det samme faen hvor de er fra, når de gjør det elendig.

 

 

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 20 mai 13, 21:46
Endret: 20 mai 13, 21:47
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #78

Opprinnelig postet av oleoleole

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Opprinnelig postet av oleoleole

Godt trent? Han bruker det i så fall ikke i det hele tatt. Jeg syns tempoet i spillet er mye bedre med Ramberg på sidelinjen, personlig mener jeg at han burde pensjoneres for noen år siden. Men han er tydeligvis god-gutten til altfor mange, en slags maskot, og derfor blir stadig beskyttet. Mulig han er fotballklok, men det klarer han heller ikke å vise på banen, bare feilpasninger (hvor de fleste bare er puslete spark og treffer stort sett en motspiller). Ramberg skrek høyest under Nordlie, og det var vel fordi han ikke ville løpe.. det synes i hvert fall (uansett om det skulle stemme eller ikke).

Skjønner ikke at du klarer å lire av deg så mye bullshit om Ramberg, dette er bare pinlig vrøvl! Merkelig hvor mye ufortjent dritt Ramberg og flere andre lokale spillere(Rafn, Staw) i FFK skal få, er tydeligvis en ulempe å være fra Fredrikstad om du skal lykkes i FFK! Frown

Akkurat like pinlig å se på alle som skal beskytte han (ev. de) til enhver tid, bare fordi han er fra Fredrikstad. For min del er det samme faen hvor de er fra, når de gjør det elendig.

 

Ja, du virker skikkelige objektiv i din vurdering av Ramberg! Jeg beskytter han ikke noe mer enn jeg ville beskyttet andre spillere på laget om de fikk ufortjent mye dritt slengt etter seg. Er bare så lei av folk som har bestemt seg for at Ramberg er elendig og krittiserer han i tide og utide uansett hvordan han presterer, enten uten vilje eller evne(fotballkunnskap) til å vurdere prestasjonene hans rettferdig. Desverre virker det som det er en tendens til at lokale Fredrikstad-gutter møter ekstra hard krittikk fra et krevende Fredrikstad-publikum. Skjønner det ikke, i mange andre klubber, som for eksempel Liverpool, så blir de lokale spillerne støttet og hyllet publikum! Er ikke lett å prestere som lokalgutt når ikke engang ens egne kan gi støtte til de.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 20 mai 13, 21:51

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Opprinnelig postet av oleoleole

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78

Opprinnelig postet av oleoleole

Godt trent? Han bruker det i så fall ikke i det hele tatt. Jeg syns tempoet i spillet er mye bedre med Ramberg på sidelinjen, personlig mener jeg at han burde pensjoneres for noen år siden. Men han er tydeligvis god-gutten til altfor mange, en slags maskot, og derfor blir stadig beskyttet. Mulig han er fotballklok, men det klarer han heller ikke å vise på banen, bare feilpasninger (hvor de fleste bare er puslete spark og treffer stort sett en motspiller). Ramberg skrek høyest under Nordlie, og det var vel fordi han ikke ville løpe.. det synes i hvert fall (uansett om det skulle stemme eller ikke).

Skjønner ikke at du klarer å lire av deg så mye bullshit om Ramberg, dette er bare pinlig vrøvl! Merkelig hvor mye ufortjent dritt Ramberg og flere andre lokale spillere(Rafn, Staw) i FFK skal få, er tydeligvis en ulempe å være fra Fredrikstad om du skal lykkes i FFK! Frown

Akkurat like pinlig å se på alle som skal beskytte han (ev. de) til enhver tid, bare fordi han er fra Fredrikstad. For min del er det samme faen hvor de er fra, når de gjør det elendig.

 

Ja, du virker skikkelige objektiv i din vurdering av Ramberg! Jeg beskytter han ikke noe mer enn jeg ville beskyttet andre spillere på laget om de fikk ufortjent mye dritt slengt etter seg. Er bare så lei av folk som har bestemt seg for at Ramberg er elendig og krittiserer han i tide og utide uansett hvordan han presterer, enten uten vilje eller evne(fotballkunnskap) til å vurdere prestasjonene hans rettferdig. Desverre virker det som det er en tendens til at lokale Fredrikstad-gutter møter ekstra hard krittikk fra et krevende Fredrikstad-publikum. Skjønner det ikke, i mange andre klubber, som for eksempel Liverpool, så blir de lokale spillerne støttet og hyllet publikum! Er ikke lett å prestere som lokalgutt når ikke engang ens egne kan gi støtte til de.

Vi har forskjellige meninger, ikke alle som tåler slikt.

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 20 mai 13, 22:04

Opprinnelig postet av oleoleole

Vi har forskjellige meninger, ikke alle som tåler slikt.

De færreste tåler slik hets som lokale spillere blir utsatt for. Vi må passe på å hylle det positive, og la trenerne gripe fatt i og snu det negative. Les Thomas Holm sin status på Facebook idag. Mot Stabæk så var det flere positive enn negative stemmer fra tilskuerne, og du så hvordan det gikk.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 20 mai 13, 22:16

Staw var utrolig god på refleks reddninger og var en god keeper på sitt beste, men forferdelig på de dårlige dagene. 

Rafn var god før han fikk skade og ikke fått kommet seg tilbake på det niva han var på. Men han er en veldig løpsvillig spiller selv om han har en lang vei å gå før han er tilbake der han bør være (når det potensiale han har. Men har trua på han

Ramberg er en spiller som skaper ro i spillerene rundt seg (kanskje litt mye til tider) og kan være god og kjemper til tider bra, men han også sliter med å ligge på et gjevnt godt nivå. jeg syntes han kan være litt for redd for beina sine utpå der, ikke ofte man ser han går onklig inn i kroppen eller i en duell i det hele tatt. 

Greit att gutta kan få litt overdrevent mye pepper når de ikke spiller på sitt beste og att vi bør skåne dem litt å la trenerene ta tak i problemet i stede. Men det skal også være engasjemang på både godt og vondt. 

 



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3