Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-STABÆK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 16 mai 13, 21:42

Skjønner fint lite av byttene idag...


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 16 mai 13, 21:44

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av matsinho

Liker ikke at Anier brukes. Han har ikke forsvart det i det hele tatt og Momo har vært vår beste spiss. Momo, Steene og Rozhat skora vel nærmere 40 mål tilsammen i fjor. Det er de som bør bli varme i trøya!

Wink

Hehe...


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 16 mai 13, 21:48
Endret: 16 mai 13, 21:51
Endret av: arildoaim

Håper Standerholen har lang kontrakt, for fortsetter vi slik, forsvinner vel halve laget til sommeren! :P

Synes byttene er greie, tenker Bakkerud vil gi de spillerne som er halveis faste "godfølelsen". Savner dog Shaswari, slik at han også kunne spilt på seg litt selvtillit, men han er vel kanskje småskadet? 

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 mai 13, 21:55

Opprinnelig postet av arildoaim

Håper Standerholen har lang kontrakt, for fortsetter vi slik, forsvinner vel halve laget til sommeren! :P

Han har bare ut sesongen.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


jinky

Knøttespiller

Ble medlem: 08 jan 13
Innlegg: 30

Lagt til: 16 mai 13, 22:00

Wow! For en kamp av guttæne! Hele laget varter opp med festfotball! Det er tre stykk jeg har lyst å dra fram: Simen gjør en kjempekamp, er vi vitne til et gjennombrudd alá Tarik? Julius strør baller, han har en kjempefot, dessverre varierer den til tider, men i dag har han flere nøkkelpasninger som ender opp i mål. Anier, to kjappe i stappe på estern, kjempejobb!

---------------------------

Lord of the Wing


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 mai 13, 22:02
Endret: 16 mai 13, 22:06
Endret av: FFKgutt1

Fantastisk kamp! Håper denne utviklinga her fortsetter mot neste kamp! Viktig å ha troa på det guttane gjør og det trenerne våres tenker. Idag synes jeg alt fungerte, Ole Jørgen med fantastisk innsats, Standerholen som herja på kanten, forsvaret som fungerte som en levende vegg og spissene våres som scora mål begge to idag.

Gratulerer med 3 poeng og en viktig seier idag folkens! Og riktig god 17 mai i morgen! :)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 16 mai 13, 22:02

Opprinnelig postet av jinky

Julius

Han sørger for de beste prestasjonene jeg noen gang har sett på stadioen, men også de dårligste! Merkelig spiller egenlig. Hadde vært enda flere mål om pasningspillet hans var stabilt på det beste nivået i dag. 


FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 16 mai 13, 22:03

Synes Madrigal og Strømsborg spiller bra idag. Vi er potte solide i forsvar. Delig!!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 16 mai 13, 22:06

Hmmm, for en kamp. Alesami var rå idag, han gjør Standerinho god og motsatt. Veldig fornøyd med venstre sia vår, noe som også har vært det eneste positive i de foregående kampene! Kjør på FFK, fortsett sånn, bygg relasjonerKiss

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 16 mai 13, 22:22

Og plutselig var optimismen tilbake!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 16 mai 13, 22:23

Dette er det beste jeg har sett av laget i år..... God innsats over hele linja, lar meg imponere over Alesami i dag. Synes også Ramberg gjorde en kjempejobb i dag....

Standerholen tja hva skal man si... flott at Bakkerud gir han tillit og han viser at han fortjener den til de grader!!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 16 mai 13, 22:33


Dette var morro,håper virkelig denne utviklinger fortsetter!!
Det negative må vel være tilskuerantallet i dag.. Klarte ikke å bikke 5000 tilskuere.

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 16 mai 13, 22:54

Veldig veldig deilig.

Får bare håpe det fortsetter mot Strømmen slik at det kanskje løsner litt med tanke på tilskuerantallet også.

Også må dem forlenge med Standerholen før det er for sent. Han har vist at han har nivået til Adecco inne ihvertfall.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 16 mai 13, 23:24

Seier som varmet mitt hjerteSmile Bra FFK.

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 16 mai 13, 23:51

Opprinnelig postet av Rey

Også må dem forlenge med Standerholen før det er for sent. Han har vist at han har nivået til Adecco inne ihvertfall.

Standerholen er den eneste grunnen til at jeg ønsker klubben rykker opp. En type som har veldig flaks med situasjonen som fører til at han får prøve seg på dette nivået. Blomstrer han videre dette året er det et perfekt trappetrinn før den øverste divisjonen.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 16 mai 13, 23:55

Er det noen som fikk med seg hvem som dyttet ballen videre til Standerholen før raidet til 1-0?

Jeg mangler den assisten.

Det kunne se ut som en lyshåret spiller (Grorud, Strømsborg, Ramberg), men jeg vet ikke. På fotballekstra på TV2 ser man det godt, men jeg rakk ikke å se det mer enn i forbifarten. Har heller ingen mulighet til å spole tilbake her jeg sitter for øyeblikket.

Fint om noen kan hjelpe.


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 17 mai 13, 00:13

Speaker på stadion sa i hvertfall at det var Grorud som hadde assist på første målet.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
"If you can't support us when we lose or draw, don't support us when we win" -Bill Shankly


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 mai 13, 00:31
Endret: 17 mai 13, 00:32
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Plankekæll

Er det noen som fikk med seg hvem som dyttet ballen videre til Standerholen før raidet til 1-0?

Jeg mangler den assisten.

Grorud. Har lagt det inn i databasen, du kan se der.

Standerholen (Grorud), Anier (Standerholen), Stene (Halvorsen), Anier (Standerholen)

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 17 mai 13, 00:34

Takk.

Da tippet jeg riktig.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 17 mai 13, 00:52

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Plankekæll

Er det noen som fikk med seg hvem som dyttet ballen videre til Standerholen før raidet til 1-0?

Jeg mangler den assisten.

Grorud. Har lagt det inn i databasen, du kan se der.

Standerholen (Grorud), Anier (Standerholen), Stene (Halvorsen), Anier (Standerholen)

Hvor kan man se målene?

 

---------------------------

Svaberget for alltid!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24