Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: RANHEIM-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3482

Lagt til: 12 mai 13, 16:00

Kommentatoren fra Ranheim sier det jo rett ut selv også, helt fryktelig at en udugelig dommer nok en gang skal felle oss.


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 12 mai 13, 16:01

Synd, når vi gjør en meget god kamp, at en svært svak dommer trekker på seg ranheimskjorta og ødelegger alt.

 

men er bare å fortsette her. Vi fører an på banen, i hvertfall!

---------------------------

-Steh auf!-


Pera

Knøttespiller
Ble medlem: 05 mai 13
Innlegg: 26

Lagt til: 12 mai 13, 16:27

Jeg synes guttane har gjort en god første omgang. De datt litt sammen etter den utrolig billige straffen, men i det hele er dette mye bedre enn tidligere kamper. Dette kan raskt føre til poeng, men det krever litt større pressisjon i sisteberøringene.

Har faktisk trua her, Momo jobber veldig bra. Julius må skjerpe passningsfoten og Stene innstille sikte så blir det seier.

---------------------------

Rød/hvit til jeg dør


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 12 mai 13, 16:28

dette er synd, når vi endelig ser et lysglimt i spillet så får de en feil dømming som dette. 


Pera

Knøttespiller
Ble medlem: 05 mai 13
Innlegg: 26

Lagt til: 12 mai 13, 16:32

Slapp av det er en omgang igjen, så dette kan fremdeles gå veldig bra. 

---------------------------

Rød/hvit til jeg dør


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 12 mai 13, 16:36

ja, har fortsatt trua. kjemper vi som i første så bær vi klare å dra i havn minst 1 poeng. Bare dem går utpå med 110% innsatts. hadde egentlig vært enda deiligere å vunnet nå og vist att en dommer ikke skal klare å knekke oss;)


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 12 mai 13, 16:42


Jeg synes Julius skuffer noe veldig i dag. Og skuffende at vi ikke skaper noe som helst.

Når Ranheim angriper så er de oppe i FFK`s 16-meter med en gang, og får corner på corner, våre oppspill går til motstander, surres bort eller over dødlinja.

Jeg synes vi har gått et skritt tilbake i dag, desverre, selv om noe tidvis er bra.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 12 mai 13, 16:42

Hvf  lage straffeder?F...

 


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 12 mai 13, 16:49


Undrer meg over hva slags plan FFK har spillemessig. Når de har mulighet til en overgang eller å spille fremover skal ballen nesten på død og liv spilles tilbake til midtbanen. Er Bakkerud så innstilt på at FFK skal trille ball og kun score mot etablert forsvar?


Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 12 mai 13, 16:51

Jøss, der var selveste Gordon Banks inne mellom stengene en tur, jo!

---------------------------

-Steh auf!-


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 mai 13, 17:05
Endret: 12 mai 13, 17:07
Endret av: Holters

Mindre cowboytakter av midtforsvaret i dag enn med Martinsen/Grorud. Det skal bli deilig å få tilbake Duré. Generelt har det vært ok forsvarsspill.

Ola er bedre enn Madrigal (selv om tversoverpasningen var grusom). Lokal gutt. Bør få spille fast for å utvikle seg.

Standerholen er den eneste med litt x-faktor sammen med Adaramola.

Solberg er helt fraværende i banespillet. Hvordan klarte han å bøtte inn mål i fjor? Fungerer virkelig ikke som kant. Bør være hengende spiss/offensiv midtbane. 

FFK innfrir forventingene. Hadde ikke troen på poeng i dag.

Vi kan skrinlegge opprykksambisjonene med det samme. Tilskuertall langt under budsjett tilsier vel underskuddsprognoser allerede. Det betyr salg av de lille attraktive vi har til sommeren (Aleesami?). Vi får bare håpe at vi klarer å skrape sammen nok til å hente Adaramola.

Frykter enda større omveltninger i stallen til sommeren.

Må helt ærlig si at jeg skjønner lite av forsterkningene før årets sesong (Solberg, Madrigal og Anier). Ingen av dem har forsterket laget - kun bredden.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 mai 13, 17:15

jaja vi taper værfall... har en del og jobbe med

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3482

Lagt til: 12 mai 13, 17:16

Jeg ser spillere som jobber og står på, men de skaper lite farligheter. Har vi noen plan for spill i angrep?

 


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 12 mai 13, 17:17
Endret: 16 mai 13, 12:27
Endret av: Mustang

 Sitat Bakkerud etter sist kamp mot Ull/Kisa: ....vi kommer sterkt tilbake, allerede mot Ranheim i neste kamp!

 

 Yeah right.....

---------------------------

Den som svømmer mot strømmen finner kilden.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 12 mai 13, 17:19

Opprinnelig postet av Holters

. Det betyr salg av de lille attraktive vi har til sommeren (Aleesami?). Vi får bare håpe at vi klarer å skrape sammen nok til å hente Adaramola.

Frykter enda større omveltninger i stallen til sommeren.

 

Er vel ikke så mange som gidder å være med på  jeg er med prosjektet lenger. Som du skriver forsvinner kanskje Aleesami,han er vel hentet med jeg er med midler blant annet. Gamboa ble jo solgt for 7 mill,hva er igjen av disse pengene? Hvf skal man være med på dette,man henter en spiller,etter en stund blir spilleren solgt,og det man eventuelt får av penger blir borte i sluket. Jeg gidder i hvertfall ikke bidra mer. Greit man selger spillere,men da burde man bruke noe penger til nye spillere.

 


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 12 mai 13, 17:20


Må virkelig si at jeg syns det er skremmende at FFK ikke har en eneste 100% sjanse i løpet av 90 min. Man kan si både det ene og det andre, men å ikke skape en dritt i løpet av 90 min hadde selv ett 6 div lag klart.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 12 mai 13, 17:25

Opprinnelig postet av Mustang

 Sitat Bakkerud etter sist kamp: ....vi kommer sterkt tilbake, allerede mot Ranheim på søndag.

 

 Yeah right.....

Det er bare sorgen. Får være målsetting å holde seg i addecoen tror jeg. Opprykk blir det i hvertfall ikke,og noe opprykk i nær fremtid ser vel også mørkt ut. Stallen blir dårligere år for år,pengene blir det mindre og mindre av,hvis det i hele tatt fins noen. Mindre og mindre folk på stadion. 

Har nevnt det før og lurer fortsatt hvor økonomisk lurt,det var å selge seg til nedrykk.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3482

Lagt til: 12 mai 13, 17:28

Hvor lurt det var å selge seg til nedrykk må du spørre de som har ødelagt klubben om. Kan være flott hvis vi får vite om de ønsker å selge oss til nedrykk igjen.


Ellis

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06
Innlegg: 48

Lagt til: 12 mai 13, 17:28


Hvorfor skal det være så smertefult å være FFK supporter!??! Har vi ikke fått nok motgang nå? Slik som det ser ut for meg er laget spiller for spiller godt nok til å vinne mot de fleste av Addecco-lagene men, slik som det har vært siden før Aune så finnes det bare en sjelden gang samhandling.

Da er det, nok en gang, bare å skru av alle medier som kan minne meg på det dårlige resultatet og håpe at dagene fram mot 16. mai kan gjøre underverker for optimismen!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 mai 13, 17:28

syns ikke vi produserer noen farlige sjangser....

ja bekkerud hva er din neste plan

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24