Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg er med 2013 - Julius Adarmola

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 09 mai 13, 19:31
Endret: 09 mai 13, 19:35
Endret av: Knuty

Julius Adarmola blir årets Jeg er med-prosjekt.

Opprinnelig postet av Fredrikstadfk.no

FFK ønsker å sikre seg Julius Adaramola på permanent overgang, og lanserer årets Jeg er med-kampanje hvor supporterne kan bidra.

-Julius har vist seg som en viktig brikke i årets lag. Han er særdeles sentral i både spillets oppbygging men er også en spiller som kan slå den avgjørende pasninger, sier sportssjef Joacim Jonsson om spilleren med drakt nummer 11.

Full sak på Fredrikstadfk.no

Linkene i klubbens artikkel fungerer ikke skikkelig foreløpig - regner med de rydder opp i det raskt.

Donering kan i alle fall gjøres herfra.  


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 20 mai 13, 20:57

Kom igjen folkens;) 

Blir i alle fall ikke noe bedre hvis vi nekter å hjelpe til der vi kan. 


T1974

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 12
Innlegg: 67

Lagt til: 21 mai 13, 08:57

Jeg er med. I år igjen.

---------------------------

Thomas


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 21 mai 13, 12:58

Jeg er med og fått billetter til Danmark jeg Cool


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 mai 13, 13:20

En spiller det er umulig å bli klok på. Kan fremstå som en klassespiller i det ene øyeblikket, før han i det neste helt upressa slår ballen rett til en motspiller...Ikke verdt mange kronene en slik ustabil spiller....

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 21 mai 13, 13:27

Jeg er med


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 22 mai 13, 23:55

Er ikke med...desverre......hvis det derimot blir klubben,og ikke værste som tjener på dette,ville jeg blitt med....sorrry....har bare fått nok av slike tilltak, . 'jeg er med' har blitt rota bort på 2-3 månderes spillere,som har forsvunnet etter 2- måneder. Tøvete måte å drive logistikk i en klubb på.....kort tenkt ,og ser at jokke og gjengen har ikke hatt annet valg enn å være korttenkte her. min mening-for egen regning :)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 23 mai 13, 08:22

Hverken Gamboa, Landgren eller Aleesami har vel vært 2-3 måneders spillere? Gamboa tjente vi også bra med penger på og det har hele tiden blitt vært meningen å selge "Jeg er med" spillerne videre med fortjeneste. Det har hele tiden vært snakk om at spillerne skal være unge med stort videresalgspotensiale.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 23 mai 13, 08:37

Opprinnelig postet av Rey

Hverken Gamboa, Landgren eller Aleesami har vel vært 2-3 måneders spillere? Gamboa tjente vi også bra med penger på og det har hele tiden blitt vært meningen å selge "Jeg er med" spillerne videre med fortjeneste. Det har hele tiden vært snakk om at spillerne skal være unge med stort videresalgspotensiale.

Og hva sitter klubben igjen med etter salget av Gamboa i dag da?


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 23 mai 13, 08:58

Opprinnelig postet av Haarek

Opprinnelig postet av Rey

Hverken Gamboa, Landgren eller Aleesami har vel vært 2-3 måneders spillere? Gamboa tjente vi også bra med penger på og det har hele tiden blitt vært meningen å selge "Jeg er med" spillerne videre med fortjeneste. Det har hele tiden vært snakk om at spillerne skal være unge med stort videresalgspotensiale.

Og hva sitter klubben igjen med etter salget av Gamboa i dag da?

Spør Værste.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 mai 13, 09:03


Hvor mange penger har det kommet inn og hvor mye penger trengs det<<


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 28 mai 13, 16:45

Nå håper jeg folk har sett hvor viktig Julius vil være for oss og støtter opp med de de har mulighet til. Sist kamp mot ham-kam viste han hva han virkelig er god for. Støtt opp og hjelp til med å sikkre årets "folkets spiller"


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 28 mai 13, 23:09


Ja Julius er virkelig en god spiller som vi hadde trengt videre. Men nå er det så uoversiktlig hva vi i FFK (ikke dem) skal gjøre og prioritere. Hvis stabilisering/bygge opp egne spillere er revidert målsetning så synes jeg vi skal støtte FFK med dette, og folk her inne bør gi som faan, istedetfor å skrive all dritten om folk de ikke liker men som faktisk bruker haugevis av timer på vår kjære klubb!

Hvis målet til klubben fortsatt er opprykk så bør vi støtte "julius-formålet", men vi må få vite klart hva som nå er målet for sesongen. Uten dette vil kampanjen gå i dass, det bør markedsbyrået FFK benytter ihvertfall skjønne ....


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 28 mai 13, 23:28

Mener uansett dette er en spiller vi kommer til å få nytte av, enten vi får han for å selge videre eller ei. God spiller som vi treger. Velger å tru att uansett så går pengene fra folkets spiller til noe godt. 


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 29 mai 13, 08:27

Opprinnelig postet av Patrioten


Hvor mange penger har det kommet inn og hvor mye penger trengs det<<

 

Bump

 

Hva er status p.d.d.?


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 16 jun 13, 11:33
Endret: 16 jun 13, 11:41
Endret av: aavdst

Flytter denne opp på lista for å rette fokus på aksjonen. Håper vi kan beholde ham. Han er en klassespiller. Enkelte kamper litt under pari, men han viser gang på gang at han har overblikket, roen og pasningsfoten som skal til. Han kan også bli en god investering med tanke på videresalg.

Hadde vært fint om klubben (de som er igjen) kunne satset litt mer offensivt mht å innhente penger for Adarmola. Skulle ikke FFK få hjelp fra bl.a Sven ANders Karlsen Moum og en til fra et PR/marketing byrå for å hjelpe FFK på markedsiden?

 

PS! Jeg får forresten bare feilmelding når jeg prøver å donere via ffk-siden. Så da er det ikke lett å hjelpe


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 jun 13, 17:34

Han koster over 500000 kroner for permanent overgang, mangler vist en del kroner


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 17 jun 13, 14:14

Opprinnelig postet av Patrioten

Han koster over 500000 kroner for permanent overgang, mangler vist en del kroner

Hvor mange kronasjer mangler da?

---------------------------

Jeg tror FFK kommer til å vinne seriegull i 2021.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 17 jun 13, 14:20

Han blir dyrere enn kr.500 000 da det tilfaller agenthonorarer osv. vi snakker nok fort opp mot kr. 700 00.

Dette kan likevel være en god investering da gode midtbanespillere er dyre., og jvis FFK selger han videre kan klubben tjene penger på dette.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 18 jun 13, 10:35


Det ser ut som de har gitt opp å få ham. Siden hvor man kan donere penger er iallefall fjernet, .

Jeg prøvde å skulle bidra, men det blir jo vanskelig nå.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24