Husk meg
Brukernavn
Passord

Veien videre (stadionavtalen mv)

Flat Trådet Nøstet
Side 36 av 38 36

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 07 aug 13, 11:26

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det som er helt sikkert er at valget av klubbstyret får en helt annen betydning enn tidligere. Evner vi få de rette hodene til å sitte i dette styret? Er veldig spent på hva som blir presentert 14. august. Mer spent enn jeg har vært foran noen kamp. Feiler vi er vi i deep shit, og uten reddende engler(eiere) eller sikkerhetsventiler.

Jeg håper virkelig alle som skal stemme på årsmøtet har innsett dette. Nå må de rette og beste hodene velges - som et godt sammensatt kollegium. Man kan forsåvidt gjerne sitte i styret f.eks med god ansiennitet som spiller på FFK, men da i tilfelle som et tillegg til annen meget god kvalifikasjon. 

Klubben har fått en kjempesjanse til ny start - og valg av "feil" styre nå kan som det sies over være katastrofalt - spesielt om ikke kommunen kommer på banen (bokstavelig talt). Da nytter det nok ikke å rope på onkel Terje eller onkel Jon.  


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 aug 13, 11:26

Opprinnelig postet av Oleg

Opprinnelig postet av Holters

Aune gir ingen mening, 200 000 er ikke akkurat mye for en juniortrener...? I hvert fall ikke med den utdannelsen Aune har. Skal dette gjøres på frivillig basis fremover?

Mulig Meling tar seg av juniorlaget framover. Fått større stilling i FFK nå. I tillegg til Wang.

Dette stemte selvfølgelig. Meling ny juniortrener. Solide kilder. Samme kilde som jeg har angående Bakkerud/Jonnson.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 13 aug 13, 23:48

Noen som har vedtektene/reglementet til klubben liggende? Eneste jeg finner på nettsidene dems er Statutter for Fredrikstad Fotballklubbs Ærestegn

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 aug 13, 13:25

Gunnar Umbach Hansen takker for seg.

Herlig!

Håper på mer kompetente folk inn i det nye styret, og ikke nikkedukker som ikke tør å ta en eneste avgjørelse.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 aug 13, 13:52

Leder av valgkomiteen er ansatt i Værste

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 14 aug 13, 13:59

Opprinnelig postet av Rey

Leder av valgkomiteen er ansatt i Værste

Det samme Værste som nå ettergir all gjeld, sammen med andre kreditorer, og sørger for at klubben kan få en restart.

Kan kanskje være greit å justere fiendebildet litt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 aug 13, 14:03

Enig med deg i det egentlig :)

Skulle gjerne ha visst hvilke kandidater dem har plukket ut før møtet i dag. Aldri feil å kunne undersøke dem litt på forhånd

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 14 aug 13, 14:19

Ryktet til Værste har blitt veldig mye bedre og de (ink meg) som har beskylt dem for å ikke ha hjerte for klubbe,n har slik situasjonen er fremstilt for tiden ikke rett.

Jeg er enig med flere at det er enormt viktig å få dyktige mennesker inn i styret, og da snakker jeg både om det sportslige men også i høyeste grad om økonimisk forståelse. Vi må komme dit at klubben tar fornuftige avgjørelser.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 aug 13, 17:10

Oppmøtet i dag ser veldig bra. Tror det her blir bra

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 aug 13, 17:58
Endret: 14 aug 13, 17:59
Endret av: Rey

Kandidater

Arne Erik Olsen, leder, 66 år, siving
Pål Christian Andersen, nest leder, Projectdesign
Gøril
Pål Andre Czwartek
Øyvind Stene
Håvard Johansen, leder på Wang
Ragnhild Engebretsen vara

frank Jensen vara


Mange er ikke medlemmer, meldt inn i dag. Skal sitte fra 15. september.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 aug 13, 18:05
Endret: 14 aug 13, 18:09
Endret av: Holters

En skrape i lakken at noen av dem ikke har vært FFK-medlemmer i en måned og dermed per definisjon ikke er valgbare i kveld. Løst ved å styret inntrer først 15. september.

Synes dette ser bra ut på papiret. En ny, positiv start. Ønsker dem alle lykke til. :)

Ros til valgkomiteen ledet av Kvammen som ser ut til å ha gjort en god jobb.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 aug 13, 18:11

Syns miksen ser veldig bra ut. Mye kompetanse

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 14 aug 13, 18:19

Med fare for å gjenta andre synes jeg dette ser veldig bra ut. Både markeds, økonomi og fotballfaglig kompetanse. Veldig fornøyd med det jeg ser så langt.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 aug 13, 18:50

Er forøvrig styremøte i morgen angående ny daglig leder. PEJ går tilbake til å være controller og en person med mer markedserfaring skal inn.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 14 aug 13, 18:59

Opprinnelig postet av Rey

Er forøvrig styremøte i morgen angående ny daglig leder. PEJ går tilbake til å være controller og en person med mer markedserfaring skal inn.

Enda flere gode nyheter, hvor skal dette ende? Ikke noe vondt sagt om PEJ, men noe daglig leder er han ikke i mine øyne.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 14 aug 13, 20:14

Har prøvd å få inn en kort beskrivelse av de nyvalgte styremedlemene.

Syns styret ser bra ut. Ingen klare bindinger til Værste fra før av som folk kan henge seg opp i og klage på gutteklubben grei. Faglig sterkt både økonomisk, markedsmessig og sportslig. Folk med fotballbakgrunn og annen idrettsbakgrunn og folk som har vært med i styre og stell av idrettsklubber tidligere.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 aug 13, 22:09

Opprinnelig postet av Rey

Har prøvd å få inn en kort beskrivelse av de nyvalgte styremedlemene.

Syns styret ser bra ut. Ingen klare bindinger til Værste fra før av som folk kan henge seg opp i og klage på gutteklubben grei. Faglig sterkt både økonomisk, markedsmessig og sportslig. Folk med fotballbakgrunn og annen idrettsbakgrunn og folk som har vært med i styre og stell av idrettsklubber tidligere.

Fin oppsummering det. Jeg er positiv til denne styresammensetningen, bred kompetanse og solid lokal forankring.


ommb

Juniorspiller

Ble medlem: 29 jul 08
Innlegg: 135

Lagt til: 14 aug 13, 22:25

Jobber i brødrene dahl og har hatt arne erik som toppsjef de siste årene. Veldig dyktig og en bra leder! Jeg er veldig positiv til dette... Vet selvfølgelig ikke hvordan han vil være i en fotballklubb, men har stor tro


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 15 aug 13, 06:42

Noen som vet om de i Styret har noe kjenneskap/omgangsvenn med eks Høili? Tenker litt 'høyt' ...fordi vi vil nok trenge ekstern hjelp,ifra eksempel Spillerinvest når sesongen 2014 skal igang.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 15 aug 13, 07:36

kom det frem noe nytt da delbekk informerte om prosessen for mulig stadionoverdragelse i går?

---------------------------

med ffk til champions league!



Flat Trådet Nøstet
Side 36 av 38 36

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24