Husk meg
Brukernavn
Passord

Veien videre (stadionavtalen mv)

Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 38 16

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 04 jun 13, 21:27
Endret: 04 jun 13, 21:30
Endret av: Satch

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Satch

 

Ville du satt pris på om lokalavisen omtalte din sykemelding?

Om jeg var sykemeldt pga nyresten eller lignende - nei - , men om jeg var sykemeldt pga dårlig arbeidsmiljø, og jeg kunne hjulpet kollegaene mine på den måten - ja så definitivt!

Men dette dreier seg jo egentlig om noe annet...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 jun 13, 22:21
Endret: 04 jun 13, 22:22
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ville du satt pris på om lokalavisen omtalte din sykemelding?

Fredriksstad Blad har omtalt sykemeldinger tidligere (f.eks. da Frode Kværneng (?) ble sykemeldt da han var styreleder i AS-et).

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 04 jun 13, 22:26

...og også Mokkelbost

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 04 jun 13, 22:34

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ville du satt pris på om lokalavisen omtalte din sykemelding?

Fredriksstad Blad har omtalt sykemeldinger tidligere (f.eks. da Frode Kværneng (?) ble sykemeldt da han var styreleder i AS-et).

Dette dreier seg tvert imot om en oppriktig undring over hvorfor f-b IKKE omtaler saken, etter at både NRK Østfold og Demokraten behørig har rapportert, og det summer rykter i alle kriker og kroker i hele byen... 


A.Hegerfors

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 04 jun 13, 23:48

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ville du satt pris på om lokalavisen omtalte din sykemelding?

Fredriksstad Blad har omtalt sykemeldinger tidligere (f.eks. da Frode Kværneng (?) ble sykemeldt da han var styreleder i AS-et).

Som flere andre påpeker, Fredriksstad Blad har mer enn en gang omtalt enkeltpersoners sykemeldinger. Ganske så direkte.

Ellers konstaterer jeg at samme avis mer enn gjerne graver i rykter om dårlige arbeidsforhold og arbeidsmiljø i når det gjelder ansatte i barnevernet, brannvesenet, Ryanair og mere til... Men når det går rykter om at det er dårlige arbeidsforhold og arbeidsmiljø på den arbeidsplassen her i byen som til vanlig får desidert mest spalteplass i avisen, ja da er det stille. Påfallende stille.

Heldigvis har Demokraten og NRK i det minste satt saken litt på banen, så det tvinger vel frem noe snart....

---------------------------

Sverige marscherade ut ur VM-90: 1-2, 1-2, 1-2


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 05 jun 13, 08:12

Er kommet i papiravisen i dag. Der henviser dem også til en intern epost hvor det påpekes store samarbeidsproblemer. Jokke har fortsatt ingen kommentar, PEJ svarer ikke og Umbach bare bekrefter at Jokke ikke er på jobb.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 05 jun 13, 09:24

http://www.f-b.no/ffk/jonsson-sykemeldt-1.7921272

 

En sportssjef uten mandat kan vel umulig fungere som en sportssjef.

Når han ikke får mulighet til å utføre oppgavene sine så må det gå galt, jeg forstår godt at han har sykmeldt seg.

Skammelig hele opplegget, hvilke arrogante herrer det er som nå leder klubb og AS-styre.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 05 jun 13, 10:43

Det er bare trist å se på hva som skjer i klubben om dagen. At klubben fungerer godt administrativt og økonomisk er et uunnværlig fundament for at den sportslige satsingen skal fungere i mine øyne, så at dette fort kan ende med nye 20 år i skyggenes dal ser jeg desverre ikke bort fra...


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 05 jun 13, 12:59

Opprinnelig postet av Rey

...og også Mokkelbost

Og Morgan Andersen. Langtidssykemeldinger er ikke akkurat ukjent for FFK eller F-B.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 05 jun 13, 13:26

Opprinnelig postet av Rey

Er kommet i papiravisen i dag. Der henviser dem også til en intern epost hvor det påpekes store samarbeidsproblemer. Jokke har fortsatt ingen kommentar, PEJ svarer ikke og Umbach bare bekrefter at Jokke ikke er på jobb.

Og den eposten skulle vel være intern? Jeg synes virkelig synd på Jokke.. Nei nå må noe gjøres, det skrives og sies mye her inne, blir det noe ut av det?  Nå føles det som om døra er lukket og nesten spikra igjen i FFK Undecided

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 05 jun 13, 14:58
Endret: 05 jun 13, 14:58
Endret av: Satch

Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av Rey

 

Nei nå må noe gjøres, det skrives og sies mye her inne, blir det noe ut av det?  Nå føles det som om døra er lukket og nesten spikra igjen i FFK Undecided

Wergis har opplagt et poeng slik jeg ser det. Mye av oppmerksomheten (og sikkert også det meste av tid og energi for de involverte) går med til å håndtere virkningene av de underliggende årsakene. Styrene har med sin ”redningspakke” også fokus på virkningene.  En redningspakke med kapital fra dagens eiere er bra på kort sikt, men bidrar jo på lang sikt til å forsterke det som virkelig er problemet for FFK  - Struktur og rammevilkår :

  • Klubben har ikke greid - og vil ikke greie -  å håndtere det samlede nivået på alle deler av Stadionavtalen
  • Klubben er dømt til å ikke lykkes godt nok på sponsormarkedet med dagens eierstruktur
  • Klubben må få alt på bordet og alle lik ut av skapet rundt mislykket drift, skattesnusk, bakgrunn/lovnader for Stadionavtalen etc etc og bli ferdig med dette en gang for alle

  •  Det må tas en endelig grenseoppgang mellom Klubb og as som både tilfredsstiller regelverket, skaper medlemsengasjement, og skaper aksjonærengasjement.

Det samlede alvoret i disse 4 like viktige punktene er i media (med forbehold om at jeg ikke har fulgt godt nok med) kun berørt i en nylig kommentar i Demokraten. Men er vel terpet på til det kjedsommelige "her inne" som Wergis påpeker.

Kanskje vi må belage oss på 20 nye år i "skyggens dal" - men denne gang med en skokk hoverende innbyggere oppe ved fossen i tillegg......


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 05 jun 13, 20:15

http://www.f-b.no/ffk/jonsson-sykemeldt-1.7921272 

Her er saken om Jokke  

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 05 jun 13, 22:48

Hele klubben er faen meg en stor skam.

Pinlig å se på folk som Umbach og Følstad som prøver etter beste evne å rævkjøre klubben over kanten av stupet. Andre har prøvd før, redningspakker har blitt satt inn. Nå prøver disse gamle trolla å få til det samme, og de kommer til og lykkes. Dessverre. Gratulerer til FFK med nok en sjanseløs klubbleder.

En folkelig klubb? Nei.

Folk som var folkelige, som informerte oss supportere både gjennom sosiale medier osv blir skviset ut av klubben - en etter en. Først var det Jan Rafn som fikk mer enn nok av AS-styret + Umbach, og nå prøver de så godt de kan å skvise ut Jocke Jonsson. Det vil de også lykkes med. Jocke er vel den viktigste mannen vi har i FFK. Han blir motarbeidet og mobbet. Mannen er en tøffing, så da kan man bare tenke seg hvor koselig det er i klubben for tida.

Står det i kontrakta til alle maktfolk i klubben eller i AS-et at man skal være et rasshøl? Jeg begynner snart å lure.

Vi beholder nok plassen i år, men etter sesongen blir det Ragnarok i en eller annen form. Neste sesong får vi nok et dårligere lag, ny trener, og vi selger kanskje 1300 sesongkort. 

Er jeg negativ? Nei. Bare realist.

Det er nesten flaut å fortelle at man holder med FFK for tida. Da er det noe fantastisk feil. 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 06 jun 13, 09:51
Endret: 06 jun 13, 09:53
Endret av: Kai Roger

Rød sone blinker også i det fjerne,og da er det samme med hva disse gutta prøver på. Da er vi i 2 div,igjen.

FFK må være forgiftet med noe spesielt,da det er bråk og tull NESTEN der siden jeg kan huske......snakker da ifra midten på 70 tallet. 'Småkonger' som bruker verv iklubben,for å 'regjere'. Og det viser seg gang på gang at disse mennskene er flinke til å TA makt,men IKKE bruke den fornuftig.

Spørs nå hva Lars Bakkerud tenker.......nå er vel 'alle' ilagt munnkurv,og jeg ber om at F-B TØRR å grave litt mere,og informere om hva som EGENTLIG skjer i klubben...men tørr F-B det? 'er ikke vår jobb', kan avisen svare,men....det er akkurat DET som er jobben til et mediehus: grave og finne frem usannheter. Håper iallefall det IKKE er noen som helst bånd mellom media,og ledelse her....for vi trenger et objektivt synspunkt på hele klubben.

Få inn Jacob Lund....en ressurs på sponsor/media.....han kunne sikkert ha hjulpet klubben iforhold til omdømme. 


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 06 jun 13, 09:53

Og da er Bakkerud også sykemeldt ifølge FB...farsen er komplett.


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 06 jun 13, 09:54


Og der var Bakkerud sykemeldt også ifølge FB. Må jo være direkte helsefarlig å jobbe i FFK


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 06 jun 13, 09:58

Dette er jaggu nesten komisk. Noen mennesker som er i systemet må særriøst ha problemer............


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jun 13, 11:29
Endret: 06 jun 13, 11:32
Endret av: Patrioten


Hvis de håper på å selge Andreas Landgren, så er det vel håpløst nå som Halmstas ligger sist Allsvenskan og trenger sikkert penger de også. Ellers virker det ikke som han har gjort så bra der. Lurer på hvem flere som står på FFK listen?


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 06 jun 13, 11:54


De skal være sjeleglade for at de "kun" ødelegger en klubb i forsiktige, lille Fredrikstad i vennlige Norge.

Hadde det vært et annet land så hadde de fått grisebank, evt blitt skutt.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 06 jun 13, 12:23


Uavhengig av årsaken til Bakkeruds sykemelding så er det nok naivt å tro at ikke klubbkaoset påvirker spillerne....Det er kanskje ikke så merkelig at prestasjoner og innsats svinger så til de grader.



Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 38 16

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24