Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-ULL/KISA

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 09 mai 13, 16:07
Endret: 09 mai 13, 16:09
Endret av: bjervell

*puh*

Deilig å svare tidlig på UllKisas mål! Bra corner  - bra avslutning.

Når det gjelder UKs mål, så kunne muligens Masalin fått et frispark der, men på reprisen så det ikke ut til å være en verre duell enn at han bør tåle det. En sånn ball skal bokses ut av feltet.

Men jeg synes gult på Masalin der var drøyt (med mindre han dro til med VELDIGE kraftsalver). Dommer bør skjønne at han føler han burde hatt frispark og gi ham litt slakk når han forteller dommeren det.

Synes forøvrig dommeren virker å slite med tempoet her. Og det er LAVT...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 mai 13, 16:07

Opprinnelig postet av arildoaim

Opprinnelig postet av RC2

Opprinnelig postet av RC2

Opprinnelig postet av arildoaim

Mod må gjerne fjerne dette, men jeg benytter meg av denne streamen. De har vist de fleste FFK-kampene til nå. Kvaliteten er ikke noe å skryte av, men brukbart for min del. http://www.coolsport.tv/schedule.html

Er det noen måte å maksimere streamingen til fullskjermsvisning?

Glem det, fant ut av det...  Eneste problemet nå er at det ikke er lyd på streamen. 

 

Dette ligger under "strecthing" når man høyreklikker, for andre som måtte lure. 

Jeg har lyd her, det var rart.

Bruk CSPORTS.no - der er det full lyd og fullskjerm.

Jæææævlig deilig med redusering god tid før 1. omgang er over!

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 09 mai 13, 16:09

Opprinnelig postet av arildoaim

Opprinnelig postet av RC2

Opprinnelig postet av RC2

Opprinnelig postet av arildoaim

Mod må gjerne fjerne dette, men jeg benytter meg av denne streamen. De har vist de fleste FFK-kampene til nå. Kvaliteten er ikke noe å skryte av, men brukbart for min del. http://www.coolsport.tv/schedule.html

Er det noen måte å maksimere streamingen til fullskjermsvisning?

Glem det, fant ut av det...  Eneste problemet nå er at det ikke er lyd på streamen. 

 

Dette ligger under "strecthing" når man høyreklikker, for andre som måtte lure. 

Jeg har lyd her, det var rart.

Jeg får lyd når jeg restarter streamen, men lyden forsvinner etter kun noen sekunder igjen... :(


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 mai 13, 16:35
Endret: 09 mai 13, 16:35
Endret av: Welhaven

4.175 tilskuere. Nå nærmer det seg faktisk 3-tallet. Får satse på at det er dårlig vær og fridag.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 09 mai 13, 16:37

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av arildoaim

Opprinnelig postet av RC2

Opprinnelig postet av RC2

Opprinnelig postet av arildoaim

Mod må gjerne fjerne dette, men jeg benytter meg av denne streamen. De har vist de fleste FFK-kampene til nå. Kvaliteten er ikke noe å skryte av, men brukbart for min del. http://www.coolsport.tv/schedule.html

Er det noen måte å maksimere streamingen til fullskjermsvisning?

Glem det, fant ut av det...  Eneste problemet nå er at det ikke er lyd på streamen. 

 

Dette ligger under "strecthing" når man høyreklikker, for andre som måtte lure. 

Jeg har lyd her, det var rart.

Bruk CSPORTS.no - der er det full lyd og fullskjerm.

Jæææævlig deilig med redusering god tid før 1. omgang er over!

Visste ikke at CSPORTS hadde gratis stream... Kvaliteten på streamen er imidlertid fryktelig hakkete... da er det faktisk bedre uten lyd. 


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 mai 13, 16:44
Endret: 09 mai 13, 16:46
Endret av: Welhaven

JAAAAAAAAAAAAAAA! SELVE HALVORSEN!!!!!

Og et KRIGERMÅL også!!!!!!!! Det trengte jeg å se av spesielt han!!! DEILIG!!!!

 

EDIT: Kortvarlig glede.. Fyyyyyy.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 09 mai 13, 16:45
Endret: 09 mai 13, 16:56
Endret av: Knuty


Ikke ofte man kan si det: Glimrende prestasjon av Halvorsen!

Og så surrer vi bort ledelsen på to minutter!

Vi spiller jo tross alt knapt en eneste kamp uten et par baklengs.. Det er bekymringsverdig.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 09 mai 13, 17:19
Endret: 09 mai 13, 17:23
Endret av: matsinho

Vankelig å gjøre en bedre offensiv prestasjon mot et lavstående adeccolag. Anier har ingenting på banen å gjøre, så jeg skulle gjerne sett Momo Og Razhat sammen med Stander på kant. Grunnen til at vi ikke vinner kampen er at vi slipper inn to alt for enkle mål. 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 09 mai 13, 17:23

2-2

Slutt.

God kveld.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 mai 13, 17:25
Endret: 09 mai 13, 17:26
Endret av: Welhaven

Sammenlignet med forrige kamp så synes jeg FFK viser klasseforskjell. De jobber og de vil, og det til det 90. minutt.

Allikevel blir det som du sier matsinho, det er de forbanna tulle-målene som ødelegger for en 3-poenger idag.

Standerholen synes jeg bare blir bedre og bedre jo varmere han blir. Anier har jeg sett lite av uten det første og eneste målet han scorte. Også begynner Ramberg-irritasjon min å vokse igjen merker jeg.. Skjønner ikke hvordan en skapning kan ha så mye rutine, men fortsatt være så elendig på noe så enkelt som passninger. Affffff.....

Men, fortsatt leit med kun et poeng. Er liksom ikke helt overbevist ennå...

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 09 mai 13, 17:45

Pokker....

Til tross for at det var et enormt steg opp fra Kongsvinger-kampen, så er det mye rusk i maskineriet. Og det går i stor grad på enkle ting som individuell teknikk (spesielt mottak og pasninger) og gå skikkelig i dueller. Spesielt på det siste var UllKisa bedre enn oss i i store deler av kampen.

Spillerene er vel plutselig ikke blitt dårlige fotballspillere, så mye av dette må ligge mellom øra. DET er det første Bakkerud må få en orden på, tror jeg.

Skuffende med ett poeng, men tross alt framgang fra sist.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 09 mai 13, 18:28

Opprinnelig postet av matsinho

Vankelig å gjøre en bedre offensiv prestasjon mot et lavstående adeccolag. Anier har ingenting på banen å gjøre, så jeg skulle gjerne sett Momo Og Razhat sammen med Stander på kant. Grunnen til at vi ikke vinner kampen er at vi slipper inn to alt for enkle mål. 

Hæ? De stod jo helt oppe ved midtlinja nesten hele kampen. Det var hav av bakrom vi ikke klarte og utnytte i det hele tatt. Momo satt vel ny rekord i offside. Enig angående Anier. Bare å sende tilbake igjen.

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 mai 13, 18:54

Fy faen så dårlig, men til tider så bra.... BAKKERUID GÅ AV NÅ. Jeg tror ikke du er i stand til og løfte laget der du står på side linja og bare ser på...

Vi rykker værfall ikk opp

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 09 mai 13, 19:25

Opprinnelig postet av keiko99

Fy faen så dårlig, men til tider så bra.... BAKKERUID GÅ AV NÅ. Jeg tror ikke du er i stand til og løfte laget der du står på side linja og bare ser på...

Vi rykker værfall ikk opp

Ikke at jeg synes ting går så ekstremt bra heller, men synes Bakkerud fortjener å få litt mer tid enn seks kamper. Dessuten hvem i all verden skal ta over for han? Vet ikke om det finnes noen som er interessert engang.

Og at vi ikke rykker opp er greit nok, men skulle ting brått løsne for gutta, så er det per dags tre poeng opp til direkte opprykk.

Kampen idag var iallefall et mye bedre skue enn mot Kongsvinger. Skulle det vise seg at formkurven bare stiger så gleder jeg meg iallefall til tiden fremover, selvom jeg har mine tvil selvfølgelig.

Til slutt, Bakkerud har ikke fått til de beste resultatene, men jeg liker mannen. Han har baller og tror gutta har godt av en stabil leder som står på sitt med rak rygg, så får vi bare håpe at resultatene kommer.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 mai 13, 20:05

La Håkon Wibe Lund ta over

Bakkerud er fornøyd med innsatsen... æsj jeg blir kvalm. Innsatsen som til tider var så ræva

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 09 mai 13, 20:14

Det var da ikke noe galt med innsatsen i dag? Syns innsatsen i dag var upåklagelig. Det er ikke på grunn av innsatsen at vi ikke vinner i dag.

Og hva i allverden er det du har i mot Bakkerud? Han har vært her i fem måneder og du vil hive han på huet og ræva ut av klubben med alt det fører med seg av etterlønn og problemer med underbemanning på treningsfeltet.

Og hva er det som tilsier at Wibe Lund skal være noe bedre enn Bakkerud? Har du noe kjennskap til hva han står for? Har vi ikke hatt nok assistenter som har tatt over som hovedtrener de siste årene?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 mai 13, 20:55

jeg så flere som ikke gav alt... vi slipper dem inn og lar dem skyte fritt...

jeg er bare så sur på alt eller skuffa..

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 09 mai 13, 21:02

Opprinnelig postet av madserazzi

Hæ? De stod jo helt oppe ved midtlinja nesten hele kampen. Det var hav av bakrom vi ikke klarte og utnytte i det hele tatt. Momo satt vel ny rekord i offside. Enig angående Anier. Bare å sende tilbake igjen.

 

Du har selvfølgelig helt rett, de sto høyt i første omgang. Men de spilte på relativt lav risiko hele kampen, og derfor fikk vi ikke utnyttet rom i overgangspill. 

Synes forøvrig Stene fungerer svært dårlig i oppspills og oppbyggingsfasen. Anier enda dårligere. Ballen går fint når det kombineres på venstresiden. Da er gjerne Alesaami, Momo, Standerholen og Julius involvert. Ballen har en tendens til å stoppe i Ramberg, Stene og Halvorsen på andre siden.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 09 mai 13, 21:14

Opprinnelig postet av keiko99

La Håkon Wibe Lund ta over

Bakkerud er fornøyd med innsatsen... æsj jeg blir kvalm. Innsatsen som til tider var så ræva

Hvilken verden lever du i?

Ja, jeg vet at du er ManU-fan. Heldigvis for deg vinner ditt lag de fleste kampene og endel titler. Jeg tror ikke du hadde overlevd å feks holde med Norwich eller Leeds.

Du oppfører deg som verdens mest bortskjemte "supporter" som mener at kun seier er godt nok mot alt og alle. Så fort det butter skal trenere kastes på hue og ræva ut. Hvorfor i fandens oldemor skulle det å ansette Wibe Lund som hovedtrener løse alle problemer? Når har det å ansette assistenten til assistenten til assistenten funket?

Var det ikke innsats i dag? Jo det var det! God innsats! Kvaliteten var derimot frykelig variabel. Bevegelsene, løpene og pasningene sto ikke alltid i stil til hverandre. Resultatet ser fryktelig svakt ut.

Hvis du blir så kvalm av laget foreslår jeg at du finner en annen hobby. Evt kan du stikke fingeren i jorda og innse at pr dags dato er ikke FFK bedre. Men de vil bli bedre, med Bakkerud som trener.

Du kan bedre enn dette keiko. Det vet jeg.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 mai 13, 21:29
Endret: 09 mai 13, 21:31
Endret av: keiko99

jeg gir blanke F i man.untd

her er det FFK og ikke noe annet så alt det du skriver om gidder jeg ikke og lese om en gang

amen

jeg har sagt at jeg er sur/skuffet

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3