Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Bryne-FFK 14 April

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 14 apr 13, 19:47

Jeg tror de rett og slett ikke er gode nok. Basisferdighetene med pasning og mottak er på et lavt nivå.

---------------------------

Fredd


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 14 apr 13, 19:47

Grorud+Martinsen= Katastrofe!   Hva er det laget har trent på i vinter? Meget skuffet til nå!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 14 apr 13, 19:50

Kan ikke skylde på motvind eller medvind,er jo helt rævæ,og det var det mot hødd også. Tror ikke det dem har vist dem 2 første kampene får flere folk til å gå på stadion. Er jo pinlig å se på.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 14 apr 13, 19:50

Det er akkurat som i fjor. Dødball i mot KATASTROFE.

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 apr 13, 19:51

jeg sa det føre sessongen startet: vi hadde alt for mye og rette på og her ser vi at vi har enda mere og rette på.

Jeg tviler forsatt på rett opp..

 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 14 apr 13, 19:59

Opprinnelig postet av Fredd

Jeg tror de rett og slett ikke er gode nok. Basisferdighetene med pasning og mottak er på et lavt nivå.

Lavt? Trodde Bryne og div andre adeccolag hadde lavt nivå.                                                                          Ny trener, nye spillere, vi er favoritter, adeccoligaen, dårlig baner. BLABLABLA.

Som tidligere spiller i 7div. så må jeg si dette ligna....

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 apr 13, 19:59

Opprinnelig postet av Haarek

Og der forsvant bildet og lyd. Det her skal liksom folk betale 169kr for å ha tilgang til i 24 timer.

Sykt irriterende! Anbefaler å sende en klage til support@csports.no og kreve refusjon/rabatt.

Vi fremstår for øvrig som mentalt svake. Laget faller sammen uansett om vi går opp i ledelse eller får mål imot.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 14 apr 13, 19:59
Endret: 14 apr 13, 20:02
Endret av: bjervell

La meg forsøke å være litt edrulig her (selv om jeg er sjokkert over hvor dårlig FFK framsto i kveld): Det er MYE å rette på, men det er heldigvis også lenge igjen av sesongen.

Det er altfor tidlig å snakke om direkte opp eller ikke. Akkurat det spørsmålet avgjøres ikke på en blåsbortdag på Jæren.

Å tape borte mot Bryne kan jeg leve med. At vi framstår så totalt uten noen slags  form for grunnspill er tyngre å svelge.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 apr 13, 20:00

Avventer litt her med med å ytre tapt tro, selvom det så sinnsykt mørkt ut i 2. omgang, men det jeg ikke skjønner som er ganske elementært er spillestilen til Bakkerud som skulle implementeres.

Spillestilen var definitivt ikke lange baller og slå ballen opp så fort som mulig. Det skulle jo gå langs bakken i høyt tempo. Skuffende altså..

 

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 14 apr 13, 20:02

Man kan seriøst begynne å lure på hva man driver med på treningene. Dette er på grensa til katastrofe. 

I første omgang i motvinden er vi helt ok. Vi begynner veldig bra, men blir kjempet ut av stilen.

I andre omgang er vi grusomme. Kun kælking, høye baller, subbing og pusling. Vi slår bort alle baller vi får. Vi skjønner ikke at vi har tidenes kraftigste medvind, men slår gjennombrudd om om vi skulle hatt motvind. Ballen bare fiser avgårde hele tiden. Til og med Masalin skulle ta igjen for korte utspark fra første omgang. Han tar i alt han har og ballene fyker over hele banen stort sett hver gang.

Vi slutter å kjempe i duellene, vi blir løpende etter og i mellom. Vi slipper inn nok et dødballmål. Her er vi verst i klassen.

Vi taper fullt fortjent 2-1. Det burde vært mye mer.

Hvis ikke Bakkerud klarer å få spillerne til å skjønne hva han er ute etter snart er jeg redd denne sesongen går rett i vasken.

Var det forresten noen flere enn Vidar Martinsen som fikk gult kort for FFK? Jeg skal jo skrive Sinnataggen 2013 (som for øyeblikket er meg selv), men dette rælet fra csports fant ut at de ikke gadd mer etter 2-1 målet til Brrrynææ.

Takk for en fin fotballopplevelse FFK... neida.... Yell


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 apr 13, 20:04

Opprinnelig postet av Plankekæll

Var det forresten noen flere enn Vidar Martinsen som fikk gult kort for FFK? Jeg skal jo skrive Sinnataggen 2013 (som for øyeblikket er meg selv), men dette rælet fra csports fant ut at de ikke gadd mer etter 2-1 målet til Brrrynææ.

Takk for en fin fotballopplevelse FFK... neida.... Yell

Ser ikke sånn ut.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 14 apr 13, 20:04

Opprinnelig postet av Plankekæll

Var det forresten noen flere enn Vidar Martinsen som fikk gult kort for FFK? Jeg skal jo skrive Sinnataggen 2013 (som for øyeblikket er meg selv), men dette rælet fra csports fant ut at de ikke gadd mer etter 2-1 målet til Brrrynææ.

 Hørtes ut som Aleesami fikk kort på slutten uten at jeg er brennsikker. Er ingen av livetjenestene som har klart å oppdatere ordentlig på slutten der heller ettersom nettet tydelig forsvant fra stadion.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 apr 13, 20:04
Endret: 14 apr 13, 20:06
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av Plankekæll

Var det forresten noen flere enn Vidar Martinsen som fikk gult kort for FFK? Jeg skal jo skrive Sinnataggen 2013 (som for øyeblikket er meg selv), men dette rælet fra csports fant ut at de ikke gadd mer etter 2-1 målet til Brrrynææ.

Kun Martinsen ja.. Smile

Edit: eller kanskje ikke.. Glemte jo No Signal-episoden....

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 14 apr 13, 20:06

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Plankekæll

Var det forresten noen flere enn Vidar Martinsen som fikk gult kort for FFK? Jeg skal jo skrive Sinnataggen 2013 (som for øyeblikket er meg selv), men dette rælet fra csports fant ut at de ikke gadd mer etter 2-1 målet til Brrrynææ.

Takk for en fin fotballopplevelse FFK... neida.... Yell

Ser ikke sånn ut.

Kan ikke stole på den Holters. De fikk ikke med seg at Standerholen kom inn og tror nok det er mer dem gikk glipp av.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 apr 13, 20:18
Endret: 14 apr 13, 20:22
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Plankekæll

Var det forresten noen flere enn Vidar Martinsen som fikk gult kort for FFK? Jeg skal jo skrive Sinnataggen 2013 (som for øyeblikket er meg selv), men dette rælet fra csports fant ut at de ikke gadd mer etter 2-1 målet til Brrrynææ.

Takk for en fin fotballopplevelse FFK... neida.... Yell

Ser ikke sånn ut.

Kan ikke stole på den Holters. De fikk ikke med seg at Standerholen kom inn og tror nok det er mer dem gikk glipp av.

Standerholen kom ikke inn.

Aleesami fikk gult.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5339

Lagt til: 14 apr 13, 20:20

Merkelig. Var helt sikker på at fyren på Radio Fredrikstad sa at Standerholen slo corner

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 apr 13, 20:21

Opprinnelig postet av Rey

Merkelig. Var helt sikker på at fyren på Radio Fredrikstad sa at Standerholen slo corner

Mulig. Kan være personen jeg spurte ikke fikk det med seg. :P

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 apr 13, 23:44

Tråkig med tap idag, men vi må ikke gi opp for det folkens og grave oss ned alt nå Smile 

Titta tilbake til 2010 sesongen og der starta vi med 3 poeng 1 runde og tap i runde nr 2 mot Hasjborg08 :/

Faktisk gjorde vi det samma i 2003 :P Seier mot Skeid i 1 runde og 2 . 1 tap mot Raufoss i  runde..

Sier som Lars Bakkrud, vi kommer sterkere tilbake, selvom idag så vi ikke bra ut i 2 omgang Smile

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5481

Lagt til: 15 apr 13, 09:13

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Hvis ikke Bakkerud klarer å få spillerne til å skjønne hva han er ute etter snart er jeg redd denne sesongen går rett i vasken.

 

Å fortelle dem hva de skal gjøre er en ting. Poenget er at de må øve på det også. Med mye skader  på, og utskiftninger av, sentrale spillere i oppkjøringen har dette vanskelig latt seg gjøre. Derfor vil det nok ta litt tid før spillet setter seg. Vi får nok bare håpe på at det ikke er noen lag som "stikker av" tidlig i sesongen, slik at vi kan holde nogenlunde tritt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 15 apr 13, 09:38

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Hvis ikke Bakkerud klarer å få spillerne til å skjønne hva han er ute etter snart er jeg redd denne sesongen går rett i vasken.

 

Å fortelle dem hva de skal gjøre er en ting. Poenget er at de må øve på det også. Med mye skader  på, og utskiftninger av, sentrale spillere i oppkjøringen har dette vanskelig latt seg gjøre. Derfor vil det nok ta litt tid før spillet setter seg. Vi får nok bare håpe på at det ikke er noen lag som "stikker av" tidlig i sesongen, slik at vi kan holde nogenlunde tritt.

Hallo! Det som skjedde i 2 omgang igår, det har vel ingenting med at spillet ikke har satt seg. Vi er bedre enn Bryne, så derfor skulle døm hvertfall prøvd og fått 3 poeng.. Snakker spillerne med hverandre under kamp tru..? Virker ikke sånn. Er det noen på laget som tør og gi ris & ros?

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24