Husk meg
Brukernavn
Passord

Adeccoligaen 2013 på tv?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 06 apr 13, 12:48

Første kamp for oss i årets seriespill går såvidt jeg kan se på tv2 zebra. Men i neste runde er vi plassert på c sport. Er dette en ren webløsning eller er det mulig å få den via tv abonnementet? Er det noen som har oversikt over alternativene for å se årets kamper og hva de eventuelt koster?

---------------------------

Svaberget for alltid!


FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 06 apr 13, 12:55

Opprinnelig postet av Jens G Best

Første kamp for oss i årets seriespill går såvidt jeg kan se på tv2 zebra. Men i neste runde er vi plassert på c sport. Er dette en ren webløsning eller er det mulig å få den via tv abonnementet? Er det noen som har oversikt over alternativene for å se årets kamper og hva de eventuelt koster?

Cmore vil vise én Adeccokamp på TV på lørdagene. Resten av kampene vil gå på nett-TV. Cmore koster forøvrig 299 kroner i måneden.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 06 apr 13, 13:02

Opprinnelig postet av FFKsupporter

Opprinnelig postet av Jens G Best

Første kamp for oss i årets seriespill går såvidt jeg kan se på tv2 zebra. Men i neste runde er vi plassert på c sport. Er dette en ren webløsning eller er det mulig å få den via tv abonnementet? Er det noen som har oversikt over alternativene for å se årets kamper og hva de eventuelt koster?

Cmore vil vise én Adeccokamp på TV på lørdagene. Resten av kampene vil gå på nett-TV. Cmore koster forøvrig 299 kroner i måneden.

Og det abonnementet til 299,- gir da tilgang til både tv kanalen og web løsningen?

---------------------------

Svaberget for alltid!


FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 06 apr 13, 13:07

Opprinnelig postet av Jens G Best

Opprinnelig postet av FFKsupporter

Opprinnelig postet av Jens G Best

Første kamp for oss i årets seriespill går såvidt jeg kan se på tv2 zebra. Men i neste runde er vi plassert på c sport. Er dette en ren webløsning eller er det mulig å få den via tv abonnementet? Er det noen som har oversikt over alternativene for å se årets kamper og hva de eventuelt koster?

Cmore vil vise én Adeccokamp på TV på lørdagene. Resten av kampene vil gå på nett-TV. Cmore koster forøvrig 299 kroner i måneden.

Og det abonnementet til 299,- gir da tilgang til både tv kanalen og web løsningen?

Ihvertfall slik jeg har forstått det Wink


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 06 apr 13, 13:14

Takk! Det blir uansett tv2 nå på mandag så får vi se nærmere på dette neste uke!

---------------------------

Svaberget for alltid!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 apr 13, 14:14
Endret: 06 apr 13, 14:33
Endret av: Knuty


Ingen hast med å skaffe seg Csports/Cmore - de har kun rettighetene til en av våre fem første kamper:

Se TV-oppsett for de første 7 rundene.

Runde 1: Hødd hjemme, TV2 Zebra.

Runde 2: Bryne borte, Csports.no

Runde 3: Sandefjord hjemme, TV2 Zebra.

Runde 4: Vard Borte, TV2 Zebra.

Runde 5: Kongsvinger borte, TV2 Zebra.

Runde 6: Ull Kisa hjemme, Cmore.

Runde 7: Ranheim borte, Cmore.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 06 apr 13, 14:14

Bestiller du Cmore via Canal Digital ser det ikke ut som om du får Adeccoligaen på nett. Canal Digital bruker sin egen Go tjeneste og jeg kan ikke se noe om Adeccoligaen der.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 06 apr 13, 14:33
Endret: 06 apr 13, 14:54
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Rey

Bestiller du Cmore via Canal Digital ser det ikke ut som om du får Adeccoligaen på nett. Canal Digital bruker sin egen Go tjeneste og jeg kan ikke se noe om Adeccoligaen der.

Jeg har Get, og de tilbyr visst heller ikke denne Cmore Play-løsningen på internett. Get tilbyr "den gamle" Cmore-play løsningen gjennom dekoder, men dette gjelder filmleie og sånt - ikke internettløsningen der fotballkampene vises.

Snakket nettopp med kundeservice i Get, de mente Cmore kun har avtale med Altibox og Get.

Cmore selv skriver på egne nettsider om status i sin Q&A:

Opprinnelig postet av Cmore

Når man har C More-abonnement får man se alle kampene fra Tippeligaen på web/iPad?

C More viser 6 av 8 kamper i uken fra Tippeligaen, samt en i uken fra Adeccoligaen. Disse kampene er også tilgjengelig på pc/mac* og på iPad.
*Tjenesten er klar for C More-kunder hos Altibox og Nextgentel, for Canal Digital-kunder i løpet av våren, og C More er i dialog med Get og RiksTV om at deres C More-kunder også skal få tilgang til tjenesten. Canal Digital-kunder kan se 8 av 8 kamper via Canal Digital GO på web.  

Når jeg er C More-abonnent – får jeg også tilgang til C Sports/csports.no?

Nei, csports.no er en selvstendig distributør og er ikke inkludert i ditt C More-abonnement. Med et C More-abonnent får du tilgang til C More Play, der du kan se Tippeligaen på pc/mac* eller iPad*.

*Tjenesten er klar for C More-kunder hos Altibox og Nextgentel, for Canal Digital-kunder i løpet av våren, og C More er i dialog med Get og Rikstv om at deres C More-kunder også skal få tilgang til tjenesten. Canal Digital-kunder kan se 8 av 8 kamper via Canal Digital GO på web.

 

Har noen satt seg skikkelig inn i dette, viser Cmore sin nettløsning (Cmore Play) kun en adeccokamp på nett (den samme kampen som går på tv-kanalen?

For å se alle kampene, må man vel da ha tilgang til csports.no (som er en selvstendig nettløsning) ? csports.no.. Ser at fotballforbundet skiller mellom Cmore og csports.no i sitt oppsett av tv-kampene på de syv første rundene i alle fall.

 


arildoaim

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 08 apr 13, 16:38

Det går ikke ann å se kampene på NRK nett-tv lengre? 


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 08 apr 13, 17:02

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Rey

Bestiller du Cmore via Canal Digital ser det ikke ut som om du får Adeccoligaen på nett. Canal Digital bruker sin egen Go tjeneste og jeg kan ikke se noe om Adeccoligaen der.

Jeg har Get, og de tilbyr visst heller ikke denne Cmore Play-løsningen på internett. Get tilbyr "den gamle" Cmore-play løsningen gjennom dekoder, men dette gjelder filmleie og sånt - ikke internettløsningen der fotballkampene vises.

Snakket nettopp med kundeservice i Get, de mente Cmore kun har avtale med Altibox og Get.

Cmore selv skriver på egne nettsider om status i sin Q&A:

Opprinnelig postet av Cmore

Når man har C More-abonnement får man se alle kampene fra Tippeligaen på web/iPad?

C More viser 6 av 8 kamper i uken fra Tippeligaen, samt en i uken fra Adeccoligaen. Disse kampene er også tilgjengelig på pc/mac* og på iPad.
*Tjenesten er klar for C More-kunder hos Altibox og Nextgentel, for Canal Digital-kunder i løpet av våren, og C More er i dialog med Get og RiksTV om at deres C More-kunder også skal få tilgang til tjenesten. Canal Digital-kunder kan se 8 av 8 kamper via Canal Digital GO på web.  

Når jeg er C More-abonnent – får jeg også tilgang til C Sports/csports.no?

Nei, csports.no er en selvstendig distributør og er ikke inkludert i ditt C More-abonnement. Med et C More-abonnent får du tilgang til C More Play, der du kan se Tippeligaen på pc/mac* eller iPad*.

*Tjenesten er klar for C More-kunder hos Altibox og Nextgentel, for Canal Digital-kunder i løpet av våren, og C More er i dialog med Get og Rikstv om at deres C More-kunder også skal få tilgang til tjenesten. Canal Digital-kunder kan se 8 av 8 kamper via Canal Digital GO på web.

 

Har noen satt seg skikkelig inn i dette, viser Cmore sin nettløsning (Cmore Play) kun en adeccokamp på nett (den samme kampen som går på tv-kanalen?

For å se alle kampene, må man vel da ha tilgang til csports.no (som er en selvstendig nettløsning) ? csports.no.. Ser at fotballforbundet skiller mellom Cmore og csports.no i sitt oppsett av tv-kampene på de syv første rundene i alle fall.

 

Jeg har sjekket en del, og alt jeg ser er at du må betale for csports.no for å få tilgang til øvrige adeccodasskamper. Man får det ikke inkludert i noen abonnement som f.eks. cmore total-pakker o.l. for parabol- og/eller kabelkunder heller. Ikke engang rabatt eksisterer, og betaler man for et helt år, blir det jævlig dyrt. Særlig når man har totalpakken fra før av og får alt dobbelt opp.

Så langt blir det vel å kjøpe seg 24-timers pass på de kampene som spilles borte og som ikke blir sendt på cmore sports live eller tv2 zebra.

 

 

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 11 apr 13, 18:51
Endret: 11 apr 13, 19:00
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av oleoleole

Jeg har sjekket en del, og alt jeg ser er at du må betale for csports.no for å få tilgang til øvrige adeccodasskamper. Man får det ikke inkludert i noen abonnement som f.eks. cmore total-pakker o.l. for parabol- og/eller kabelkunder heller. Ikke engang rabatt eksisterer, og betaler man for et helt år, blir det jævlig dyrt. Særlig når man har totalpakken fra før av og får alt dobbelt opp.

Så langt blir det vel å kjøpe seg 24-timers pass på de kampene som spilles borte og som ikke blir sendt på cmore sports live eller tv2 zebra.

Det stemmer ja, fikk det samme bekreftet fra Cmores kundeservice i dag. Kun den ene kampen som sendes på Cmores TV-kanal er tilgjengelig på Cmore Play. Øvrige kamper kun på csports.

Ser at de nye tv-kampene (runde 8 til 10) at runde 8 går på Cmore, 9 og 10 kun på csports for vår del.  


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 13 apr 13, 16:06

Adeccoligaen vises gratis på csports.no denne helgen. Vi får med andre ord med oss kampen mot Bryne

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 14 apr 13, 13:11

Opprinnelig postet av Rey

Adeccoligaen vises gratis på csports.no denne helgen. Vi får med andre ord med oss kampen mot Bryne

 

Jeg holdt akkurat på å kjøpe et 24 timers abo, men den vises gratis? Det står ingenting om det... eller hvor står det?

---------------------------

Jeg tror FFK kommer til å vinne seriegull i 2015.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 14 apr 13, 13:25

Det står på forsiden til csports.no. Det første av de tre bildene under hovedbildet

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 14 apr 13, 13:27

Opprinnelig postet av Rey

Det står på forsiden til csports.no. Det første av de tre bildene under hovedbildet

Ja, der fant jeg det. Kult. Takk.

---------------------------

Jeg tror FFK kommer til å vinne seriegull i 2015.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 apr 13, 17:38

Holdt på å kjøpe selv jeg, men nå må jeg si jeg savner Comoyo... 169,- per kamp blir greit kostbart i lengden, spesielt når man kun ser FFK-kamper.

 

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 apr 13, 18:00

Synes det er bra at det er litt dyrt, slik at flere ser kamper på stadion.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 apr 13, 21:53

Opprinnelig postet av niggle

Synes det er bra at det er litt dyrt, slik at flere ser kamper på stadion.

Ja den er grei, de er jeg på uansett, men særdeles mindre på bortekamper og da blir 170-spenn kampen leit.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3489

Lagt til: 15 apr 13, 21:20
Endret: 15 apr 13, 22:07
Endret av: Erikk

Dagens kamp mellom Sandefjord og Bodøglimt ble avgjort av en horribel dommertabbe. 2-1 målet til Bodøglimt ble annulert for offside som det var veldig lett for oss å se at var feil. Linjedommeren beklaget det overfor Halvorssen.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 20 mai 13, 14:44

Er det full betaling og 169,- for dagens kamp eller går denne også gratis noe sted?

---------------------------

Svaberget for alltid!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3