Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Hødd. mandag 8. april

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Brutus

Knøttespiller
Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 49

Lagt til: 08 apr 13, 21:29

Deilig med tre poeng i sesongstarten!

Nå må vi huske på at vi er et adeccolag, og ikke et champions league lag folkens! Kan ikke forvente glitrende spill fra glitrende spillere..

Vi får med oss tre poeng på en middels dag, og det skal vi være veldig fornøyd med. Godt jobb av guttane, og går ting litt stang inn for oss fremover, tror jeg vi kan klare opprykk i år!!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 apr 13, 21:39
Endret: 08 apr 13, 22:05
Endret av: Knuty

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 08 apr 13, 21:52

Deilig med tre poeng. Første omgang var bra, andre elendig, og at avgjørelsen kom på overtid etter at Hødd hadde drøyet som f*** etter 2-2 skader absolutt ikke. Vi kunne selvsagt ønsket oss at laget hadde briljert i 90 minutter, men pokker heller. Seier!

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 08 apr 13, 22:06

så tidvis glimt av bra spill i første omgang. jabbie er veldig flink til å stoppe angrep til hødd, men når han i det neste trekket spiller ballen rett i bena til motstanderne så er ikke det veldig bra. han er fortsatt ung, trur vi kan få god nytte av han utover.

jeg har sagt før sesongen at jeg driter i spillet de første 5-6 kampene. så lenge vi klarer å ta en del poeng. vi har nytt lag. ny trener og nytt spillesystem. kan ikke forvente at det sitter fra seriestart. fra kamp nr 6 så bør vi forvente at spillet sitter bedre. jeg trur julius blir en veldig viktig spiller i år. han har noe som jeg har savnet en stund. en spiller som er teknisk, vanskelig å ta ball ifra, hurtig, har god oversikt over medspillere og er flink til å slå pasninger som motspillerne ikke klarer å lese.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 08 apr 13, 22:21

Opprinnelig postet av Tøfflus

Deilig med tre poeng. Første omgang var bra, andre elendig, og at avgjørelsen kom på overtid etter at Hødd hadde drøyet som f*** etter 2-2 skader absolutt ikke. Vi kunne selvsagt ønsket oss at laget hadde briljert i 90 minutter, men pokker heller. Seier!

 

Vi kommer ikke til å briljere i Adecco`n...... Hver kamp blir det å "blø for drakta"... .. Synes tidvis at det var bra spill, men for mye feilpasninger og for mye småspill rundt 16meteren til Hødd , savnet en Ramberg på midten med sin erfaring og sitt kloke fotballhodet.... er også fornøyd med unggutta ... mye å bygge på og utvikle og synes vi er på god vei. Skal bli spennende med nye spilleren fra Costa Rica


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 08 apr 13, 22:27
Endret: 08 apr 13, 22:30
Endret av: Erikk

Glimrende med seier i dag, jeg er sjeleglad for resultatet og det så ikke bra ut en lang stund.

Når det gjelder spillet har vi mye "småfikst" men skaper egentlig ikke mange sjangser, må også si vi var effektive på de vi fikk. Hødd var bedre enn jeg trodde på forhånd og dette ble alt annet enn enkelt. Synes Masalin var god, samme med Julius, Momo og Vidar. På sin plass og skryte av Lønn Jensen også.

SIkkert til det kjedsommelige, men jeg må bare si jeg ikke forstår hvordan de kunne sette opp den unskyld uttrykket JÆVLA KLOVNEN til å dømme kampen. Vi skulle hatt straffe på 2-0 og rødt kort, hadde dommeren gjort jobben sin hadde kampen blitt anderledes. Fantasisk at den inkompetente idioten ikke avgjorde kampen (selv om det så lenge ut som han skulle gjøre det)

 


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 08 apr 13, 22:41

Syntes vi til tider gjør en grei jobb, er tross alt første tellende kamp i år. Store utskiftninger i laget og ukonsekvent laguttak i treningskampene gjør vel sitt til att ikke alle har helt vendt seg til hverandre enda. 

Jabbie er flink til å stoppe overganger, men han må begynne å løfte blikket. Ser ut som att han bare står å ser ned på ball og ikke opp på spillere rundt. (men trur han blir sattset bra på og vil få god nytte av det med det nye trener treamet)

Trur vi kommer til å se en utvikling de neste kampene nå som vi har spikret stallen trenere vet hva de har å jobbe med ;)

Uansett som alle sier.. Seier er seier, 3 poeng er en god start. 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 08 apr 13, 22:59

Syns Momo gjør en kjempejobb i dag. Jobber knallhardt og med det gjør både seg selv og medspillere spillbare. Merket det ganske bra når han måtte ut med skade. Anier var ikke i nærheten av nivået til Momo i dag.

Julius viser også et nydelig blikk for spillet med en mengde gode og kreative pasninger i dag. Slet litt mer på slutten når det ble mindre bevegelse blant medspillere. Håper vi klarer å skrape sammen nok penger til å kjøpe han i sommervinduet.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 08 apr 13, 23:19

Opprinnelig postet av Erikk

På sin plass og skryte av Lønn Jensen også. 

Nå skal man ikke basere på en kamp, men han virket å ha kvalitetene til en fremtidig storspiller. Rask i bena, god med ball, lavt tyngdepunkt og robust i kroppen. Meget spennende!

Også Julius spiller sin første kamp på dette nivået i dette landet og han virket å være akkurat det vi har lett etter. Rask de første meterene, lynraske vendinger, gode forseringer, godt blikk og ikke minst ekstremt god utførelse på pasningene. Litt anonym innimellom, men noe av det mer spennende på lang, lang tid. 

Momo har jeg alltid hatt følelsen av at har det inne, men han har aldri fått ordentlig sjansen. Shaswari virket også rask og fotballklok. 

Ovennevnte er det spennende å ta ut av dagens kamp, men det finnes alt for mye mindre spennende å ta frem også dessverre, men det skal heldigvis ikke jeg slite med.

 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 09 apr 13, 00:16

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 09 apr 13, 11:57

Synes alt i alt dette var en helt ok kamp. Det er slik mange av kampene blir for oss iår. Det å klare å avgjøre helt på slutten er knallbra.

Vil gjerne se Ramberg på midten istedenfor Jabbie,neste kamp.....også la jeg merke til en ting til som er viktig: gutta kjempet,og kriget,og VILLE kjempe igjennom hele kampen,og den innstillingen der er GULL for meg .


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 09 apr 13, 13:51

Så ikke kampen, men seier må da være godt nok?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 11 apr 13, 17:15
Endret: 11 apr 13, 17:35
Endret av: malurt

ops;P


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 12 apr 13, 10:42

http://www.f-b.no/ffk/na-har-dommeren-sett-situasjonen-i-reprise-1.7843667 

Nå har endelig dommeren sett det alle andre (unntatt dommer+linjemann) så. 

FFK skulle hatt straffe, keeper Lie skulle hatt rødt kort (nei, Momo var ikke på vei utover som noen sier), og FFK hadde mest sannsynlig ledet 3-0 etter en halvtime.

Faen, det irriterer meg enda.

Men men, godt at Hansen beklaget. Han er faktisk særdeles ydmyk. Applaus!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 12 apr 13, 10:48

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Men men, godt at Hansen beklaget. Han er faktisk særdeles ydmyk. Applaus!

Rett og slett imponerende av Hansen. Tenk å ringe til avisa og beklage i ettertid. Skulle likt å se noen TL-dommere gjøre dette. All respekt til denne Hansen.

---------------------------

Fredd


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 12 apr 13, 11:13

Men det er jo helt på trynet at dommeren er den eneste som ikke så det. Jeg må si jeg sliter med å finne gode argumenter MOT å ta i bruk teknologi for å hjelpe dommerne.


thh

Knøttespiller
Ble medlem: 07 mai 08
Innlegg: 46

Lagt til: 12 apr 13, 13:38


Dette er overhode ikke akseptabelt, dommer Hansen!!!

Hvorfor konfererte du ikke med dine , Linjemann event. 4.dommer , etter den enorme protestreaksjonen etter hendelsen?

Når du legger deg flat etter å ha sett opptak skulle vel bare mangle.

Mener slike helt klare dommerfeil burde føre til mer konkrete konsekvenser fra dommerstanden annet enn at - alle dommere gjør feil.

F.eks. burde dommeren blitt degradert og  keeper allikevell fått en kamp karantene.

Tørr ikke si hva som burde skje dersom vi hadde mistet 2 poeng.

---------------------------

theiv


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5511

Lagt til: 12 apr 13, 14:00

Ser en del fotball på TV, og det er utrolig ofte at dommerfeil blir direkte avgjørende for kamputfallet.

Det som er artig er at norske TV kommentatorer er svært raske til å slakte dommerne i internasjonale kamper(landskamper, CL og Europaligaen) og i utenlandske ligaer.

Mens de samme kommentatorene sjelden eller aldri kritiserer dommerne i vår hjemlige liga!

Er norske dommere så mye bedre enn de utenlandske, eller kan det være andre grunner?

Hadde en teori om at en kanal som har kjøpt rettigheter til Tippeligaen ikke vil beskrive denne som en bingoliga. Men dette burde jo da også gjelde rettighetene til internasjonale og utenlandske ligaer?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 12 apr 13, 14:12

Opprinnelig postet av thh


Dette er overhode ikke akseptabelt, dommer Hansen!!!

 

Jeg er dommer selv, dog i håndball og ikke fotball. Det skjer støtt og stadig at spillere kommer mellom meg og mannen med ballen. Da kan en rett og slett ikke blåse for noe en ikke ser. Dette skjer selv om jeg er bevisst på min posisjonering. Dommeren kan ei heller konferere med andre dommere på bakgrunn av reaksjoner av spillere og publikum.

---------------------------

Fredd


T1974

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 12
Innlegg: 67

Lagt til: 12 apr 13, 14:16


Takker til dommeren, han ringte selv f-b og sa han hadde gjort feil.
Stor respekt.

Synd han ikke så det. Linjemenn har et selvstendig ansvar for å vifte med flagget hvis de ser overtredelser. Synes kanskje det er merkelig hvis hverken dommer eller linjemann så situasjonen godt, da bør de jobbe med plasseringen sin...

---------------------------

Thomas



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3