Husk meg
Brukernavn
Passord

Treningskamp Stabæk vs FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 24 mar 13, 15:34

Stabæk leder nå 2-0.

Svakt av FFK å ikke produsere noe som helst mot et såpass svakt lag.

Skjerpings!!


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 24 mar 13, 15:39

Får ikke akkurat mer trua av det her dessverre. Men men, får håpe FFK blir betydelig bedre enn det her fremover.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 24 mar 13, 15:53

Tape 2-0 for stabæk er ikke bra nok!!! Skulle tro vi skulle ligge litt bedre ann spillemesig til nå!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 24 mar 13, 15:56

Vi må være realistiske og innse at laget er klart svekket i forholdt til forrige sesong hvor vi også var klart svekket i forhold til sesongen før. Jeg er glad for at vi har fått Bakerud og Wibe-Lund og samtidig har beholdt Amundsen og Johnson på trenersiden noe som gjør oss mye bedre rustet. Jeg er også glad for satsingen på unge spillere, men jeg er neimen ikke sikker på at vi har et bedre lag på papiret enn Stabæk, Sandefjord og Bødø Glimt.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 24 mar 13, 16:19

Jeg har trua på trenerteamet og alt det der, men hvor er fandenivoldskheten til spillerne for å vinne enhver kamp? Totalt fraværende i følge rapportene fra kampen. Totalt uakseptabelt. Det håper jeg også Bakkerud får banket inn i pappen til spillerne før seriestart.

Dette her lokker ikke akkurat folk til stadion.

Blø for drakta - selv om det "bare" er en treningskamp.

Dæven, det var deilig å fyre seg litt opp igjen når det gjelder FFK. Det er jaggu lenge siden. Smile


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 mar 13, 16:39

Jeg har desverre ingen tro på opprykk i år. Jeg håper bare at vi har kvalitet nok til å unngå 2 div.... Alt annet får komme som en bonus. .


FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 24 mar 13, 17:00

Opprinnelig postet av Bob Page

Jeg har desverre ingen tro på opprykk i år. Jeg håper bare at vi har kvalitet nok til å unngå 2 div.... Alt annet får komme som en bonus. .

Snakk om å legge lista lavt!


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 24 mar 13, 18:15

Opprinnelig postet av Bob Page

Jeg har desverre ingen tro på opprykk i år. Jeg håper bare at vi har kvalitet nok til å unngå 2 div.... Alt annet får komme som en bonus. .

Det var da voldsomt.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 24 mar 13, 18:56

Opprinnelig postet av Bob Page

Jeg har desverre ingen tro på opprykk i år. Jeg håper bare at vi har kvalitet nok til å unngå 2 div.... Alt annet får komme som en bonus. .

haha.. du slipper i alle fall å bli skuffa i året sessong . 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 24 mar 13, 19:16

Opprinnelig postet av Jens Henrik

Opprinnelig postet av Bob Page

Jeg har desverre ingen tro på opprykk i år. Jeg håper bare at vi har kvalitet nok til å unngå 2 div.... Alt annet får komme som en bonus. .

Det var da voldsomt.

Både Jens Henrik og Freddy ønsker det samme for FFK, nemlig opprykk.

Men begge 2 svinger mellom optimisme og pessimisme, og det er forståelig, det ser litt lyst ut og det ser litt mørkt ut, men jeg tror FFK trenger forsterkninger, en klassespiller i hver lagdel.

FFK er et lag med tradisjon, historie og kultur, og byen krever og forventer opprykk og at vi skal være med å kjempe i norskfotballtoppen. Så får vi håpe at alle gode krefter i byen trekker tauet i rett retning.

Hyggelig besøk i helga forresten J. H. !

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 24 mar 13, 20:46


 

"Jeg lever godt med et tap. Det er bare en treningskamp, sier treneren"

Dette er, etter mitt syn, en alvorlig feil fra Bakkerud. Det er ingen grunn til å tro at et lag som har tapt de aller fleste treningskampene med god margin, plutselig skal bli vesentlig mye bedre når serien starter. Vi må regne med at også de andre lagene vil bli bedre frem mot seriestart.

Lever du godt med tap, mangler du den nødvendige viljen til å vinne.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 25 mar 13, 06:38

Opprinnelig postet av Carlsberg


 

"Jeg lever godt med et tap. Det er bare en treningskamp, sier treneren"

Dette er, etter mitt syn, en alvorlig feil fra Bakkerud. Det er ingen grunn til å tro at et lag som har tapt de aller fleste treningskampene med god margin, plutselig skal bli vesentlig mye bedre når serien starter. Vi må regne med at også de andre lagene vil bli bedre frem mot seriestart.

Lever du godt med tap, mangler du den nødvendige viljen til å vinne.

Ganske enig der. Men også ganske sikker på att vi ikke før flere spillere i dette overgangsvindu. 

Så håper vi klarer å kapre nok poen fram til sommern så vi ikke blir hekta av .


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 mar 13, 08:38

FFK ser ikke ut som noe topp lag og der er skremmende at dem har så mye og rette på.

Neste kamp er siste kamp føre det settes i gang.

jeg er selv i tvil om FFK går rett opp igjen.

 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 mar 13, 16:29

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Jens Henrik

Opprinnelig postet av Bob Page

Jeg har desverre ingen tro på opprykk i år. Jeg håper bare at vi har kvalitet nok til å unngå 2 div.... Alt annet får komme som en bonus. .

Det var da voldsomt.

Både Jens Henrik og Freddy ønsker det samme for FFK, nemlig opprykk.

Men begge 2 svinger mellom optimisme og pessimisme, og det er forståelig, det ser litt lyst ut og det ser litt mørkt ut, men jeg tror FFK trenger forsterkninger, en klassespiller i hver lagdel.

FFK er et lag med tradisjon, historie og kultur, og byen krever og forventer opprykk og at vi skal være med å kjempe i norskfotballtoppen. Så får vi håpe at alle gode krefter i byen trekker tauet i rett retning.

Hyggelig besøk i helga forresten J. H. !

Det jeg svinger mellom er min patriotisme og min evne til å ta av meg de rødhvite brillene og se realiteten. Ser man på klubbens økonomi ser det dystert ut, for vi har rett og slett ikke råd til klassespillere, som trengs for å rykke opp, og hvis en eller flere av de vi allerede har begynner å prestere som klassespillere, kommer større klubber på banen med en gang og kjøper de opp på "billigsalg"...

 

 

 


FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 25 mar 13, 16:37

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Jens Henrik

Opprinnelig postet av Bob Page

Jeg har desverre ingen tro på opprykk i år. Jeg håper bare at vi har kvalitet nok til å unngå 2 div.... Alt annet får komme som en bonus. .

Det var da voldsomt.

Både Jens Henrik og Freddy ønsker det samme for FFK, nemlig opprykk.

Men begge 2 svinger mellom optimisme og pessimisme, og det er forståelig, det ser litt lyst ut og det ser litt mørkt ut, men jeg tror FFK trenger forsterkninger, en klassespiller i hver lagdel.

FFK er et lag med tradisjon, historie og kultur, og byen krever og forventer opprykk og at vi skal være med å kjempe i norskfotballtoppen. Så får vi håpe at alle gode krefter i byen trekker tauet i rett retning.

Hyggelig besøk i helga forresten J. H. !

Det jeg svinger mellom er min patriotisme og min evne til å ta av meg de rødhvite brillene og se realiteten. Ser man på klubbens økonomi ser det dystert ut, for vi har rett og slett ikke råd til klassespillere, som trengs for å rykke opp, og hvis en eller flere av de vi allerede har begynner å prestere som klassespillere, kommer større klubber på banen med en gang og kjøper de opp på "billigsalg"...

 

 

 

Så du mener at spillerstallen til FFK ikke er god nok til å rykke opp?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 25 mar 13, 17:30

Vi har en mye dårligere stall nå enn hva vi hadde i Adeccoen sist hvor vi kom på 3. plass og vant kvalikk. Jeg sier ikke at stallen er for dårlig til å rykke opp, men vi er avhengige av å ha litt marginer med oss med tanke på skader, dommere med mer.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 mar 13, 08:31

Hvilke andre lag i Adecco har disse såkalte "klassespillerne"? At vi taper mot Stabæk viser jo også at de har et lag å regne med! Det er vel ingen som har trodd at vi skal surfe igjennom Adecco denne sesongen. Stabæk har en god stamme og hentet opp spennende juniorer, på samme måte som oss, og hvorfor skulle de være så skremmende dårlige?

Det at Bakkerud sier at det "bare" er en treningskamp, er jo at det er bare det. Hadde vi vunnet, så hadde han sikkert sagt, deilig med litt selvtillit. Greit at man kan være skeptisk, men la i det minste sesongen starte og la noen kamper være spillt før vi dømmer de ned en divisjon.
Samma gamle hver eneste seriestart jo!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Raymond

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 des 12
Innlegg: 25

Lagt til: 26 mar 13, 16:19

Har kke Fredrikstad klassespillere i Adecco? Vi har 3 spillere som alle skårer mer enn de aller fleste i Adecco. En av de skåret 16 i fjor. Ole Jørgen, ramberg, Grorud er alle spillere av eliteklassen når de er i form! Vi hentet akkurat inn Julius som var på ønskelisten til et eliteseriespillende Fredrikstad. Gi de litt tid til å finne ut av hverandre, så skal vi nok se at dette året blir morsommere enn på flere år! Støtt opp om guttane! Det er nå dem trenger positivitet fra oss! Slutt å surmule!!!!!!!!!

direkte opprykk med hjelp fra fansen er min spådom!

 

---------------------------

Med og motgangsupporter


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 26 mar 13, 20:40

Opprinnelig postet av Raymond

Har kke Fredrikstad klassespillere i Adecco? Vi har 3 spillere som alle skårer mer enn de aller fleste i Adecco. En av de skåret 16 i fjor. Ole Jørgen, ramberg, Grorud er alle spillere av eliteklassen når de er i form! Vi hentet akkurat inn Julius som var på ønskelisten til et eliteseriespillende Fredrikstad. Gi de litt tid til å finne ut av hverandre, så skal vi nok se at dette året blir morsommere enn på flere år! Støtt opp om guttane! Det er nå dem trenger positivitet fra oss! Slutt å surmule!!!!!!!!!

direkte opprykk med hjelp fra fansen er min spådom!

 

Håper du har rett Raymond, godt med positivitet Smile

Selv er jeg litt avventende, men allikevel håpefull, tror det kan gå veien med marginene med oss. Jeg har litt på følelsen at vi er litt for tynt besatt, håper jeg tar feil. Har tatt noen (veldig få) feil tidligere i mitt liv.Wink

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 02 apr 13, 11:12

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det som "bekymrer" meg litt med det du skriver er at det vel er meningen at han skal spille på høyre i år. Vil det da si at Landgren er på vei bort?

Logisk dominoeffekt... Det var jo meningen at Landgren skulle spille på midtbanen. Brått kom Adarmola som viser prov på å bli en av FFKs beste spillere. Ramberg blir neppe satt på benken, så da blir det nok de to som tar den sentrale midtbanen. Da spiller Landgren på høyrebacken. 

Holm ser vi nok ikke på banen noe mer. I hvert fall ikke på denne siden av sommeren.

Da gikk det som jeg fryktet.

Landgren på vei bort.

Håpløst!!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3