Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad Fotballklubb 2013

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

T1974

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 12
Innlegg: 67

Lagt til: 20 feb 13, 10:06


Noen som skal på årsmøte?

Har ikke fått medlemsgiro for denne perioden så jeg er vel ikke medlem lenger.

Kunne tenkt meg å spørre om status på avtalen med FFK AS som ikke var ferdig for en måneds tid siden.
(Den forrige er jo ugyldig ift NFF sitt regelverk)
Det er vel en avtale som burde være ute til uravstmming blandt medlemmer og ikke gjemmes hos halvkorrupte ledere?

---------------------------

Thomas


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 20 feb 13, 10:40

Opprinnelig postet av T1974


Noen som skal på årsmøte?

Har ikke fått medlemsgiro for denne perioden så jeg er vel ikke medlem lenger.

Kunne tenkt meg å spørre om status på avtalen med FFK AS som ikke var ferdig for en måneds tid siden.
(Den forrige er jo ugyldig ift NFF sitt regelverk)
Det er vel en avtale som burde være ute til uravstmming blandt medlemmer og ikke gjemmes hos halvkorrupte ledere?

Skal nok på medlemsmøte. 

Faktura for medlemskap blir sendt pr e-post til de som er registrert med det, og giro i posten til de andre.

På forrige årsmøte ble det sagt at den nye avtalen skal fremlegges og godkjennes for årsmøtet. 

Møt opp på møtet og stem inn de styrerepresentantene du vil ha inn, så slipper du noen du mener er halvkorrupte.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 20 feb 13, 16:26

Men er giroen sendt ut?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 21 feb 13, 10:43

Opprinnelig postet av Rey

Men er giroen sendt ut?

Ikke fått noe mail eller giro her

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


T1974

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 12
Innlegg: 67

Lagt til: 21 feb 13, 21:31

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av Rey

Men er giroen sendt ut?

Ikke fått noe mail eller giro her

Ikke her heller, men har flyttet siden sist så ikke sikkert adressen er oppdatert.

---------------------------

Thomas


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 21 feb 13, 22:16

Jeg bor samme sted og har heller ikke fått


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 21 feb 13, 22:51


Har dere logget dere på Billettservice og sjekket der?
Jeg tror regning på medlemsskap også ligger der, sammen med sesongkortordrene.

Sånn var det i hvertfall tidligere.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 22 feb 13, 10:12

Fant ikke noe på Billettservice nå. Husker det lå der før


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 23 feb 13, 16:24
Endret: 23 feb 13, 16:25
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av T1974

Kunne tenkt meg å spørre om status på avtalen med FFK AS som ikke var ferdig for en måneds tid siden.
(Den forrige er jo ugyldig ift NFF sitt regelverk)
Det er vel en avtale som burde være ute til uravstmming blandt medlemmer og ikke gjemmes hos halvkorrupte ledere?

I følge årsmøtedokumentet er ny avtale ferdigbehandlet og blir oversendt NFF i løpet av mars

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFKsupporter

Knøttespiller
Ble medlem: 22 nov 12
Innlegg: 58

Lagt til: 25 feb 13, 14:28

Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 25 feb 13, 18:35

Vidar Henriksen på Twitter:

Rundt 100 medlemmer har tatt plass på. FFKs årsmøte. Start 18,30. Svikt i medlemsantallet fra 782 til 289...

Jeg har ikke mottatt noen giro....


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 25 feb 13, 18:54

Opprinnelig postet av Balto

Jeg har ikke mottatt noen giro....

Og jeg har heller ikke mottatt noen giro Cry

 

 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 25 feb 13, 19:47

IKke jeg heller (jeg betaler når jeg får giro)


loyd

Knøttespiller
Ble medlem: 10 okt 06
Innlegg: 61

Lagt til: 25 feb 13, 20:56

Jeg har heller ikke motatt giro. Svikt i rutiner?


Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 25 feb 13, 21:13


Eller dårlig skjult forsøk på å unngå kupp ?Smile

Jeg (og mange andre) har heller ikke fått tilsendt giro slik som i de 100 foregående år....


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 25 feb 13, 21:51

Opprinnelig postet av Satch


Eller dårlig skjult forsøk på å unngå kupp ?Smile

Jeg (og mange andre) har heller ikke fått tilsendt giro slik som i de 100 foregående år....

Dem er ikke sendt ut enda. Det er uansett ikke denne medlemskontingenten som avgjorde om du hadde stemmerett eller ikke. Det var fjorårets. Den du skal få giro på gir deg stemmerett i på årsmøtet i 2014.

Et par ting fra årets årsmøte:

  1. En nedgang på ca 600 medlemmer fra 2011 til 2012. Vi er nå nede i ca 300 medlemmer. Dette er et punkt styret har høyt på sin liste over prioriterte saker. Vi må få tilbake medlemmene vi har mistet.
  2. Valgkomiteen hadde ikke klart å finne kandidater til to av styreplassene som var på valg. Flere grunner til dette, men omdømmet til FFK er på bunnivå for tiden. Mange har takket nei på bakgrunn av de samarbeidsproblemer som har vært i styret tidligere. Noen har også måttet takke nei på grunn av arbeidsgiver.
  3. Øyvind Sten Hansen, innstillt av valgkomiteen, ble valgt til nestleder. Det kom inn et benkeforslag på Finn Mikaelsen som nestleder. Valget var jevnt, men Sten Hansen ble til slutt valgt med 37 mot 35 stemmer.
  4. Det kom inn benkeforslag på Tone Beate Windingstad. Valgkomiteen hadde ingen forslag og Windingstad ble valg.
  5. Finn Mikaelsen ble valgt inn via benkeforslag til den siste styreplassen.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 25 feb 13, 22:49

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Satch


Eller dårlig skjult forsøk på å unngå kupp ?Smile

Dem er ikke sendt ut enda. Det er uansett ikke denne medlemskontingenten som avgjorde om du hadde stemmerett eller ikke. Det var fjorårets. Den du skal få giro på gir deg stemmerett i på årsmøtet i 2014.

 

Forsøk på spøk - kanskje dårlig spøk - men likevel. Ikke engang her inne greier vi vel å dra konspirasjonsteoriene langt...

Men til litt alvor : Dette må jo bety at det har vært en halvering av medlemstallet ved fjorårets innbetaling - siden årets ennå ikke er sendt ut. Hva får oss til å tro at ikke nedgangen fortsetter i år - etter nedrykk og ytterligere budsjettkutt på (nesten) alle fronter?


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 25 feb 13, 23:54

En av grunnene for nedgangen i medlemstallet er problemer rundt innbetaling av kontigent. Med et annet system en det som har vært brukt ville medlemstallet sett andeledes ut. Når dette blir endret vil dette tallet bli endret positivt for FFK. Tro meg når jeg sier at neste år har FFK en markert økning av aktive medlemmer som har betalt kontigent

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 feb 13, 00:04

Jeg synes det er tøvete at klubben klarer å ha 2000 medlemmer....og noen få år senere er nedi under 300. Jeg er en av de som fikk medlemskort i 2011,,,,og fikk giro i posten i 2012.

Er mange som har etterlyst giro i posten,OGSÅ giro på sesongkort som man hadde ifjor. Altfor dårlig...ja nesten skremmende dårlig jobb av klubben,med hensyn til medlemskontigent,og sesongkort innehavere. Vet om mange som venter på giro på medlemsskap...også folk som IKKE har vært medlem før,men er 300 kroner ikke brydderi vært for klubben?


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 26 feb 13, 06:03

Opprinnelig postet av Kai Roger

 Vet om mange som venter på giro på medlemsskap...også folk som IKKE har vært medlem før,men er 300 kroner ikke brydderi vært for klubben?

Man kan vel ikke vente på giro i posten hvis en ikke har vært medlem før?Wink Hvordan man skal kreve inn klubbkontingent er noe som må løses på en god måte - raskt. Men det må ikke bli så tungvint og dyrt at vinninga går opp i spinninga. Jeg er sikker på at det skal ordne seg. Det gjør det jo alltid i Fredrikstad.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3