Husk meg
Brukernavn
Passord

Mads Hansen returnerer til Mjøndalen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 jan 13, 18:29

http://www.fredrikstadfk.no/

Kanskje ikke veldig overraskende, ble vel aldri den hiten enkelte håpet på. Ingen Maradona-løp i FFK-drakta. Lykke til videre med bloggingen og fotballkarrieren.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 31 jan 13, 18:34

Tror M Hansen har vært mer positiv utenfor banen enn på for sine medspillere......  


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 31 jan 13, 18:43

Lykke til videre! Ja FFK bør ha noe planer siden de slipper hansen nå med tanke på bredde i stallen og erfaringa til Hansen.

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 jan 13, 19:36

Rozhat og Solberg inn, Hansen ut... Må si meg svært fornøyd med dette - alt tatt i betraktning.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 31 jan 13, 21:22

Lykke til i Mjøndalen.

Dette spiller ingen rolle i mine øyne. Mads Hansen har vært en GEDIGEN skuffelse i FFK-drakta.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 jan 13, 22:13

Mads Hansen kunne vært en nyttig brikke i årets sesong. Både fordi Adeccoligaen er et nivå han behersker, og fordi han er en forholdsvis anvendelig spiller som på dette nivået kunne bidratt både som kantspiller, sentral midtbanespiller og back. I en tynn stall trenger vi den typen spillere. På en annen side ser jeg ikke det store utviklingspotensialet i ham, og han ville nok uansett ikke fått forlenget kontrakten. Da er det tross alt bedre å slippe lønnsutgiftene det siste året, og la andre spillere få sjansen til å etablere seg i laget. Et bomkjøp, javisst, men ønsker ham lykke til videre.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 feb 13, 00:35

Opprinnelig postet av kjell-H

Lykke til videre! Ja FFK bør ha noe planer siden de slipper hansen nå med tanke på bredde i stallen og erfaringa til Hansen.

En spiller ut og to nye inn.. Det vil si en i + det.. he he neida.. Takk for alt og innsatsen i klubben Mads Hansen, stå på i Mjøndalen og bom gjerne på mål når vi møtes i år.. 

 

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 05 feb 13, 13:15

En spiller jeg vil savne. Når han var villg til å betale av egen lomme for å komme til oss ble han min umiddelbare favorittspiller. Etter mitt syn trenger klubben spillere som ØNSKER å være her. Synd han aldri slo til på en slik måte vi hadde grunn til å håpe på, etter en lovende start. 


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 05 feb 13, 13:46

Mads Hansen er åpenbart en kjernekar og en humørspreder, men det er ikke nok for å bli i klubben. Han må også være god nok som spiller. Han er i beste fall en ok backup som kant, og en spiller som knapt nok holder 2.divisjon-nivå som back.

Det er flott at han betalte deler av overgangssummen for to år siden, noe som viste at han virkelig ønsket å være her. Det er ikke nok. Jeg ønsker også å spille for FFK, men det skulle virkelig tatt seg ut om jeg ble sendt ut på matta på stadion. Komikveld på ekstremt lavt nivå.

Jeg tipper "Madsen" kommer til å gjøre sakene sine godt på Nedre Eiker igjen. Jeg håper det.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 feb 13, 09:33

Noen som vet om Mads skal ersttaes, mener Jocke uttalte det ett sted


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 07 feb 13, 15:58

Nicolay Solberg?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3