Husk meg
Brukernavn
Passord

Adecco-saker

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 aug 13, 15:45

Nei men Notodden er et lag som gjerne vil være i Adeccoen, men sliter. Å Rykke opp fra 2. div hvor kun ett lag går opp er alt annet enn enkelt. Dette er jo noe vi burde vite veldig godt desverre.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 aug 13, 11:07
Endret: 05 aug 13, 11:17
Endret av: Patrioten


Neste runde kan flere av konkurrente våre som er med på om å kapre seg en kvalikkplass avgi flere poeng.

 Her er ett utdrag av hvilke lag som kan miste poeng.

 

Bodø/Glimt- Bryne

Ham/Kam-Hødd

Krisiansund-Mjøndalen

 

Håper på Bodø/Glimt

Ham/Kam uavgjort

Og Mjøndalen seier hadde gjort godt

 

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 aug 13, 23:51

bodø er nok klar for tippeligaen.....

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 aug 13, 07:06

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 aug 13, 23:47

Ørjan Hopen til bryne

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 aug 13, 02:49

sandfjord-Elverum 2-2  (fordel oss om vi selv vinner mandag)

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 aug 13, 13:38
Endret: 10 aug 13, 13:40
Endret av: Patrioten

Tv-kampene for runde 21-23 er sat opp. Runde 21 Lørdag 31. august kl. 15:30: Ull/Kisa – Sandefjord   (CMore Live) Mandag 2. september kl. 19:00: Bryne – Stabæk   (TV2 Zebra)
Runde 22 Lørdag 7. september kl. 15:30: Stabæk – Follo   (CMore Live) Mandag 9. september kl. 19:00: Fredrikstad – Elverum   (TV2 Zebra)
Runde 23 Lørdag 14.september kl. 15:30: Sandefjord – Fredrikstad   (CMore Live) Mandag 16. september kl. 19:00: Bodø/Glimt – HamKam   (TV2 Zebra)


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 10 aug 13, 17:52

At Glimt fortsetter å mose alle lag-flere av topplagene-gjør heller ingenting. 5-3 over Bryne. Skremmende mange lag som kjemper om både direkte opprykk og kvalikplass. Sistnevnte er mulig for ffk med en god høstsesong. Men blir ikke overrasket om vi taper hjemme mot vard. 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 25 aug 13, 20:01

Glimt fortsetter å vinne. Er nesten så jeg tillater meg å håpe at de er klare for opprykk når de kommer til Fredrikstad Stadion og er stinne av champagne og marsipankake. De har nå fjorten poengs luke til lagene bak. Bak dem er det styggjevnt mellom fire lag som alle kan ta andreplassen, og bak der igjen er det en haug med lag (FFK inkludert) som kan ta den siste kvalikplassen. Ja, vi har faktisk bare fire poeng opp dit.

Elverum, Vard og Follo har stø kurs mot 2. divisjon, mens Strømmen krabbet over streken i dag med 2-0 over nettopp Elverum.

I neste runde møter FFK Mjøndalen, som faktisk har like mange seire, uavgjort og tap som FFK, men ligger bak på dårligere målforskjell.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 26 aug 13, 00:52

Opprinnelig postet av Tøfflus

Glimt fortsetter å vinne. Er nesten så jeg tillater meg å håpe at de er klare for opprykk når de kommer til Fredrikstad Stadion og er stinne av champagne og marsipankake. De har nå fjorten poengs luke til lagene bak. Bak dem er det styggjevnt mellom fire lag som alle kan ta andreplassen, og bak der igjen er det en haug med lag (FFK inkludert) som kan ta den siste kvalikplassen. Ja, vi har faktisk bare fire poeng opp dit.

Elverum, Vard og Follo har stø kurs mot 2. divisjon, mens Strømmen krabbet over streken i dag med 2-0 over nettopp Elverum.

I neste runde møter FFK Mjøndalen, som faktisk har like mange seire, uavgjort og tap som FFK, men ligger bak på dårligere målforskjell.

MAds Hansen på stadion kan bli morsomt.. 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 aug 13, 03:37

vi møter mjøndalen borte FFKgutt1 og vi har allerede møtt mjøndalen hjemme

---------------------------

Jeg har dysleksi og det skammer jeg meg ikke over hehe


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 26 aug 13, 10:15

Opprinnelig postet av FFKgutt1

MAds Hansen på stadion kan bli morsomt.. 

Ja, kjempegøy.

Mads Hansen måtte reise hjem til Mjøndalen med 3-0 i nissesekken forrige gang.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 07 sep 13, 11:35

Ja, dere - TV-kampene for runde 24 til 26 er satt opp. Ingen er vel overrasket over at begge våre hjemmekamper i denne omgang er flyttet vekk fra søndag. Hjemmekampen mot Ranheim spilles lørdag og Glimt-kampen selvsagt mandag.

I denne vendingen har forøvrig Sandefjord fått flyttet alle sine tre kamper, en mandagskamp og to lørdagskamper. Men nå som det går mot høst er vel ikke lenger lørdagskamp noen stor ulempe, folk flest er vel ikke på hytta hver helg i slutten av september.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 07 sep 13, 12:09

Opprinnelig postet av Tøfflus

Ja, dere - TV-kampene for runde 24 til 26 er satt opp. Ingen er vel overrasket over at begge våre hjemmekamper i denne omgang er flyttet vekk fra søndag. Hjemmekampen mot Ranheim spilles lørdag og Glimt-kampen selvsagt mandag.

I denne vendingen har forøvrig Sandefjord fått flyttet alle sine tre kamper, en mandagskamp og to lørdagskamper. Men nå som det går mot høst er vel ikke lenger lørdagskamp noen stor ulempe, folk flest er vel ikke på hytta hver helg i slutten av september.

Logisk dette da vi er et topplag. Nei, vent litt. Vi ligger jo i ingenmannsland på en 9. plass, har et uinteressant og kjedelig lag. Selvfølgelig må vi da bli vist på tv. Kjempelogisk av de som setter opp kampene på tv. Irriterende for oss andre.

Nei, folk flest er nok ikke på hytta hver helg i slutten av september. Folk flest sitter foran PCen eller TV-skjermen med ølen i den ene hånda og kølla i den andre hånda og klager på at det er så få folk på tribunen.

Kom dere opp av sofaen, sleng dere i bilen eller på sykkelen. Ta gjerne bena fatt. Kom dere på stadion. Under 4.000 folk (på papiret) - reelt er det nok nærmere 2.000 tilskuere tilstede - er både skuffende og uforståelig. Nå må vi avslutte denne sesongen med stil, både de på banen og vi på tribunen.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 08 sep 13, 03:41

 

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Tøfflus

Ja, dere - TV-kampene for runde 24 til 26 er satt opp. Ingen er vel overrasket over at begge våre hjemmekamper i denne omgang er flyttet vekk fra søndag. Hjemmekampen mot Ranheim spilles lørdag og Glimt-kampen selvsagt mandag.

I denne vendingen har forøvrig Sandefjord fått flyttet alle sine tre kamper, en mandagskamp og to lørdagskamper. Men nå som det går mot høst er vel ikke lenger lørdagskamp noen stor ulempe, folk flest er vel ikke på hytta hver helg i slutten av september.

Logisk dette da vi er et topplag. Nei, vent litt. Vi ligger jo i ingenmannsland på en 9. plass, har et uinteressant og kjedelig lag. Selvfølgelig må vi da bli vist på tv. Kjempelogisk av de som setter opp kampene på tv. Irriterende for oss andre.

Nei, folk flest er nok ikke på hytta hver helg i slutten av september. Folk flest sitter foran PCen eller TV-skjermen med ølen i den ene hånda og kølla i den andre hånda og klager på at det er så få folk på tribunen.

Kom dere opp av sofaen, sleng dere i bilen eller på sykkelen. Ta gjerne bena fatt. Kom dere på stadion. Under 4.000 folk (på papiret) - reelt er det nok nærmere 2.000 tilskuere tilstede - er både skuffende og uforståelig. Nå må vi avslutte denne sesongen med stil, både de på banen og vi på tribunen.

Jeg kommer på stadion når jeg vet jeg har stor sannsynlighet for å se på underholdning, det er det jeg vil betale for. Jeg drar heller på en Borgarkamp, for de spiller i det minste etter forventningene.  Så nei takk, jeg blir hjemme med ølen i den ene hånda og kølla i den andre, og jeg gidderikke å klage over lavt tilskuertall heller, jeg forstår hvorfor det er slik. Medgangsupporter er det sikkert mange som skriker, men jeg forventer et produkt for noe jeg betaler for og som andre tjener penger på.

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk, dyslektikere er unnskyldt ;]


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 08 sep 13, 08:07

Kanskje du forventer for mye av FFK. Vi har ikke bedre lag og kan da ikke forvente bedre enn det vi gjør nå.

FFK er jo konkurs og holdes kunstig i live. Av den grunn så har vi hentet de spilllerene vi  har og som du også har sett har vi også kuttet i trener stallen. Så jeg syns du bør skru ned forveningene og komme deg på kamp i stede. Men man gjør selvfølgelig som man vill. men ikke klag når man ikke støtter opp.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 08 sep 13, 15:48

 

Opprinnelig postet av Albin

Kanskje du forventer for mye av FFK. Vi har ikke bedre lag og kan da ikke forvente bedre enn det vi gjør nå.

FFK er jo konkurs og holdes kunstig i live. Av den grunn så har vi hentet de spilllerene vi  har og som du også har sett har vi også kuttet i trener stallen. Så jeg syns du bør skru ned forveningene og komme deg på kamp i stede. Men man gjør selvfølgelig som man vill. men ikke klag når man ikke støtter opp.

Jeg har naturligvis relativt høye forventninger til et lag som har spillere som får betalt og ikke jobber ved siden av. Jeg klager ikke på folk som ikke støtter opp, det ville vært dobbeltmoralsk. Dog er jeg med på "Jeg er med"-aksjoner o.l.

Jeg forventer heller ikke nødvendigvis at de vinner hver kamp, men jeg vil at de skal kjempe igjennom 2 omganger, det har ikke skjedd i år.

Uansett, nå venter jeg mest på at året blir ferdig, og at stadionavtalen med kommunen går i boks. Da skal det bli et spennende 2014 med forhåpentligvis et par gode investorer som vil bidra. Vi får se.

 

 

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk, dyslektikere er unnskyldt ;]


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 08 sep 13, 20:29

En aldri så liten overraskelse på Høddvoll i dag. Hødd-Glimt 2-1! Men siden lagene på 3.  og 4  plass spilte uavgjort innbyrdes, har fortsatt Glimt muligheten til å sikre opprykket veldig tidlig. Faktisk kan de sikre det før de kommer på besøk til Fredrikstad ... Litt irriterende at lagene på plassene rett foran/likt med oss vant. Ham-Kam slo Bryne 2-1 mens Mjøndalen slo Kongsvinger 3-0. FFK tar tilbake den gjeve niendeplassen med seier mot Elverum i morgen Cool

For de engstelige, som gjerne titter nedover på tabellen, var det jo kjekt at Strømmen vant over Ull/Kisa. Det gir FFK muligheten til å øke avstanden til nedrykksplass til ti poeng.

Forøvrig ble lørdagskampen mellom Stabæk og Follo utsatt da Stabæk har spillere borte på landslagsoppdrag.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 15 sep 13, 20:04

Absolutt ingen andre enn Bodø/Glimt ser ut til å ha lyst til å rykke opp. Ingen av lagene på øvre halvdel vant i denne runden (dog gjenstår Glimt-Hamkam). Faktisk trenger Glimt bare to seire til for å være sikret opprykk ... med andre ord kan det skje allerede til helga. Skulle de vinne over Kamma i morgen, og FFK ta poeng mot Ranheim på lørdag, så vil Glimt bare trenge å slå Strømmen på søndag for å sikre opprykket.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 18 sep 13, 20:51

$tabæk vant sin utsatte hjemmekamp mot Follo 2-1 i kveld og har med det fire poengs luke på Ranheim. Seieren satt langt inne. Jørgen Hammer ble utvist etter pause, og like før slutt fikk Follo straffe. Den ble reddet ... dermed er Stabæk i en god posisjon med tanke på direkte opprykk.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24