Husk meg
Brukernavn
Passord

Skader

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 mar 13, 11:57

Han skal spille for Åsane i andredivisjon

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 30 mar 13, 11:57

Opprinnelig postet av suggas

Alex Valencia har han fått kontrakt med en annen klubb, eller har han lagt opp?

Åsane i Bergen.

2. divisjon.


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 31 mar 13, 21:16

Må si jeg syntes det er litt rart att vi alltid har så mange skader som vi har i FFK, spess i oppkjøringen. Kan det ha noe med trenings oppsettet, spillere eller søtte apparatet rundt som skal pleie/vurdere skader og helsa til spillerene? 

For virker som vi har langt mere skader i vår stall en ved andre klubber rundt om. (tar jeg feil??)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 apr 13, 09:26


Fortsatt skadeutsatt

Haitam Aleesami, Rozhat Shaswari og Lars Grorud må alle stå over kampen i morgen. Sistnevnte fikk en kjenning på den siste treningen og man tar derfor ingen sjanser nå før seriestarten. I tillegg har det vært klart en stund at Kevin Duré og Thomas Holm begge er ute med langtidsskader.

- Det har vært mye rokkeringer i laget, men jeg håper uansett at de som spiller skal vise samhandling som vil føre til flere sjanser og flere mål. Dette jobber vi med hver dag, avslutter Bakkerud til fredrikstadfk.no  

 


suggas

Juniorspiller

Ble medlem: 23 aug 09
Innlegg: 79

Lagt til: 01 apr 13, 12:20

http://www.f-b.no/ffk/klare-for-generalproven-1.7828739 

Her sier treneren at det er trening ute for første gang iår. Har FFK kun trent i Østfold hallen hele vinteren?  Før så var gress dekket der ikke bra, men det har kanskje blitt bedre. Har dette noe med at de er relativt mye skadet ?

 

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 01 apr 13, 13:09

Dekket i  Østfoldhallen ble byttet for 8-10 år siden, så det har garantert ikke blitt noe bedre de siste par åra.

Men forhåpentligvis er kunstgresset på Merkur snart på plass. Så kan dem glede seg til å trene ut hele neste år :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24