Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2013-sesongen

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 07 apr 13, 20:36

Ja det går for seg i tippeligaen! Det skal være helt sikkert. 

---------------------------

Ford eller Fiat?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 07 apr 13, 20:42

Opprinnelig postet av Fossekællen:)

Ja det går for seg i tippeligaen! Det skal være helt sikkert. 

Det er godt at du kan følge litt med her nede i adeccoland også Herr Fossekæll, så du kan døtte den hovne og hovmodige nesa di litt høyere opp.

Men verdenshistorien er ikke ferdigskrevet ennå vet du, ting kan snu fort.

Hilsen den YdmykeWink

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 07 apr 13, 20:45

Hvis dette er for drøy kost skal jeg være den første til å beklage.. Litt humor må vi vel kunne ha. Ikke noe vondt ment ;) lykke til i morgen med sesongåpning..

---------------------------

Ford eller Fiat?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 07 apr 13, 20:49

Særpingene har hatt en fantastisk start på sesongen, er bare å grattulere.

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 07 apr 13, 20:58

Opprinnelig postet av Erikk

Morsomt for Amin og Martin men hvem skal stoppe jævla rosenborg i år?

Ikke Sogndal, i hvert fall. 0-4 på Fosshaugane. Bartene har fått en flygende start på sesongen. De antatt heteste utfordrerne har alle startet dårlig. Vi kan like det eller ikke, men jeg tror det blir trivelig å være trønder i år.

Når det gjelder 08, skal jeg få komme med en bøtte kaldt vann og minne om at de faktisk startet bedre i 2011. Tiden vil vise om stallen tåler sesongens gang bedre denne gangen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 07 apr 13, 20:58

Jeg håper Sarpsborg fortsetter slik, så kan vi møtes i Tippeligaen neste år :)

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 07 apr 13, 21:25

Opprinnelig postet av Fossekællen:)

Hvis dette er for drøy kost skal jeg være den første til å beklage.. Litt humor må vi vel kunne ha. Ikke noe vondt ment ;) lykke til i morgen med sesongåpning..

Du bør for all del ikke beklage noe for meg, kjenner deg litt fra tidligere innlegg, så du bør ikke spille en annen rolle enn den du har til vanlig.

Forøvrig takk for lykkeønskingen.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 07 apr 13, 23:02

Som sagt, litt humor må man ha! Jeg spiller som regel ingen rolle i det hele tatt. 

---------------------------

Ford eller Fiat?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 07 apr 13, 23:09

Opprinnelig postet av Fossekællen:)

Som sagt, litt humor må man ha! Jeg spiller som regel ingen rolle i det hele tatt. 

Veldig enig i begge saker du nevner herWink

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 07 apr 13, 23:36

Er imponert over - 08. Bra start på serien og det ser ut som de har fått tak i en meget god keeper !!!! Hvis det ikke hadde vært for han tror jeg vel ikke resultatet hadde blitt uavgjort, men slik er fotballen..... viktig med gode spillere i alle ledd !!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 apr 13, 17:50
Endret: 13 apr 13, 17:51
Endret av: keiko99

molde i veldig store problemer..4 kamper og 0 poeng.. nedrykk ?

hehe

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 14 apr 13, 01:25

Deilig og se karmaen slå tilbake på ogs fra siste kampen i fjor molde ikke trengte poeng i en gang Wink  spørs vor lenge nff kjæledegge solkjær sitter i molde viss dem ikke vinner rimelig kjapt.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 20 apr 13, 09:51

Molde kommer seg nok. Tror fortsatt de ender blant de tre øverste. VIF derimot ...

Så noe helt annet: TV2 vurderer å flytte hovedkampen bort fra hovedkanalen. Neppe særlig realistisk på kort sikt, pga avtalen med NFF, men at de i det hele tatt vurderer det sier en hel del.

I det hele virker det som om forbundet og Norsk Toppfotball har skutt seg selv i føttene med den "avtalen som var for god til å si nei til". Kampene som går på åpne kanaler mister seere, og Cmore har vel ikke akkurat blitt ringt ned av folk som vil abonnere på betalingskanalene deres. Og sponsorene, særlig store profesjonelle aktører som bruker sponsing aktivt for å få oppmerksomhet, blir nødvendigvis gjerrigere når kampene blir sett av færre.

Hvis ikke klubbene snur fallet i publikumsoppmøte til fremgang, kan de totalt sett ende opp med å tape penger på denne "avtalen som var for god til å si nei". Mer TV-penger, ja vel, men mindre fra sponsorer og publikum.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 20 apr 13, 21:05

Molde tok nå i hvert fall poeng i dag, men 1-1 i Skien er ikke godt nok til å friskmelde dem helt.

I Bergen vant Brann over Viking, men et par gamle kjenninger kom i klammeri etter kampen, nemlig El Hadji Makhtar Thioune og Svein Erik Edvartsen! Det er altså Thioune som føler seg urettferdig behandlet av Edvartsen, og mener at det skyldes rasisme. Edvartsen repliserer at " Det faller dessuten på sin egen urimelighet at akkurat jeg blir kalt rasist."

Til det siste må jeg spørre: Hvorfor? Er det umulig at norsk-pakistanere kan ha rasistiske holdninger? Hvorfor skal det faktum at Edvartsen selv har innvandrerbakgrunn føre til at enhver rasismeanklage mot ham må være falsk? Jeg synes svaret er latterlig arrogant, men akkurat det er ikke noe nytt fra den karen.

Dette kan bli en fin såpeopera.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 apr 13, 21:52

Etter sarpingen Thiounes provoserende oppførsel på Fredrikstad Stadion tilbake i 2009 har jeg null og niks sympati for denne fyren. Han er rett og slett kvalm og udregelig når ting går litt i mot han på en fotballbane.

Man løper rett og slett ikke bort til Plankehaugen (bortefansen) og feirer ellevillt med S'er (for Særp) og pekefingre og hela paketet. Man feirer foran sine egne fans eller sammen med sine egne spillere. Punktum finale.

Hvordan han er utenfor banen vet jeg ikke. Han er sikkert en "topp fyr" og alt det der.

Svein Erik Edvardsen er vel ikke Guds gave til dommerstanden, men jeg har faktisk mye mer sans for denne mannen som person.

Det jeg er så lei av er at det er så lett å dra dette rasismekortet bestandig. Det skal være rimelig grovt før man kan kalle noen for rasist. Og folk som kaller andre for rasister uten grunn kan dere få gratis av meg.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 20 apr 13, 21:59

For all del, enig i dette. Den største idioten i denne situasjonen er utvilsomt Thioune. Han bør vel få en kamp eller to på tribunen. Og jeg unner ham all mulig motgang av den årsaken du nevner.

Men jeg reagerte på Edvartsens utsagn også. Han snakker som om hans hudfarge automatisk frikjenner ham fra alle rasismeanklager. Er rasisme noe som bare utøves av blonde, germanske vikinger?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 apr 13, 22:14

Det finnes rasister overalt, både hvite, røde, gule, brune og svarte mennesker.

Men det skal vel litt mer til for Edvardsen å komme med rasistiske ytringer siden han (som mange andre) ble mobbet som liten pga sitt pakistanske utseende. At han har vært rasistisk mot Thioune har jeg ingen tro på.

At Thione kan føle seg urettferdig behandlet i løpet av kampen kan godt hende. Jeg har ikke sett kampen. Men å dra dette rasismekortet skal man være forsiktig med. Det er ekstremt grovt.

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 20 apr 13, 23:33

For all del, enig. Jeg tror heller ikke Edvartsen har gjort noe rasistisk mot Thioune. Nå i kveld har jo til og med gammelsmurfen selv innsett det og beklaget opptrinnet.

Edvartsen brukte like fullt sin egen hudfarge som argument for hvorfor anklagene var falske. Men jeg er villig til å la det gå på kontoen for lite gjennomtenkt formulering i kampens hete, jeg hadde sikkert også kunnet si noe som andre oppfattet som dumt om det var jeg som hadde blitt beskyldt for rasisme.

Forøvrig så jeg taklingen Thioune fikk gult kort for. Han burde strengt tatt takke Edvartsen for at han slapp rødt kort, for makan til idiotisk takling. Han sparket jo ned motspilleren lenge etter at ballen var borte. Personlig ville jeg gitt rødt for den.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 apr 13, 23:34

Thioune beklager uttalelsene.

Thioune beklager til...... AFTENPOSTEN! Hva med å sende en beklagelse til dommeren?


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 21 apr 13, 09:17

Thioune beklager uttalelsen sin 

Håper Edvardsen raporterer det fortsatt til NFF.. 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24