Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter vinteren 2012/2013

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 16 8

Leirs

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jan 11
Innlegg: 34

Lagt til: 19 des 12, 00:17

Nå tenker jeg ikke bare på Horn da.. Jeg skjønner jo godt selv at mannen vil spille i TL når han har ambisjoner om landslaget osv. Han kan jo takke FFK for at han har fått karrieren på rett kjøl igjen også. Om han spiller i Lillestrøm eller Godset er samme for meg, da spilleren allerede har forlatt laget. Men han skal ha takk for innsatsen og lykke til videre!! ;)

Får håpe vi får spilt inn en god bakre firer, og en god 2. keeper bak Masalin. Var det noe om at han ville tilbake til Finland eller var det gjøn?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 des 12, 13:34

Gamle stjerner kan gå på gratisovergang

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 des 12, 13:42

Opprinnelig postet av keiko99

Gamle stjerner kan gå på gratisovergang

Ja takk til Simen Brenne tilbake til FFK!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 19 des 12, 14:01

Opprinnelig postet av keiko99

Gamle stjerner kan gå på gratisovergang

Yndestad, Giæver, Jonvik, Erik Mellevold Bråten som annen keeper?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 des 12, 14:12

Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av keiko99

Gamle stjerner kan gå på gratisovergang

Yndestad, Giæver, Jonvik, Erik Mellevold Bråten som annen keeper?

 

Alle disse burde være aktuelle for et FFK som ønsker snar retur til TL.Yndestad har bøttevis med TL erfaring, fremdeles en ok back, hva gjør vi når Aleesami blir skadet? Giæver og Jonivk har begge bevist at de duger og vel så det i Adeccon, og vi trenger flere alternativer på midten. Bråten inn å krige mot Masalin, perfekt! Men hadde sikkert en grei lønn i Rbk...

I tillegg finner jeg disse spennende: Guy Roger Toindouba. Hva skjedde her? Et spennende talent som alle hadde store forventninger til. Anel Raskaj ville vært et kupp. Sansen for denne spilleren. Har fått tilbud fra Ulf, men ikke svart ja eller nei..Enar Jääger et alternativ hvis Landgren forsvinner. Sogndal duoen Henrik Furebotn og Ahyee Aye Elvis har også endel TL erfaring, samt mye Adecco erfaring. Simen Brenne hadde vært drømmesigneringen for meg!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 19 des 12, 19:34

Opprinnelig postet av bateman

Giæver og Jonivk har begge bevist at de duger og vel så det i Adeccon, og vi trenger flere alternativer på midten. Bråten inn å krige mot Masalin, perfekt!

Jonvik? Kan ikke si at han har bevist at han duger så veldig i Adeccoen? Han hadde riktignok 20 kamper i år men halvparten som innbytter. Riktignok fortsatt ung, men at han har bevist så mye er jeg uenig i.

Bråthen ser jeg ikke noe poeng i å hente. Konstant skadet, både for oss og for Rosenborg.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 19 des 12, 21:42

ja takk til Troisant Rickets! Enga går igjen i samme fella og bruker han som kant. Kunne fort blitt den nye Brian West!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 29 des 12, 22:56
Endret: 29 des 12, 23:33
Endret av: arte et labore

Noen rykter????

Mod: Flyttet.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 30 des 12, 12:35

Ikke noe annet enn at FFK er i ferd med å bli en halvproffesjonell klubb.

Kvitter seg med de spillerene som har en noenlunde anstendig lønn i klubben.

Kvitter seg med de fleste ansatte i administrasjonen.

Ansetter en hovedtrener som aldrig har trent en klubb på topp nivå.

Den store nyheten så langt på spillersiden, er at FFK har signert "proffkontrakt" med 16-åringen Ola Lønn Jensen.

SISTE NYTT: Inntektene til FFK fortsetter å strømme ned i det store "VærsteHØLET".

 

FACE IT!

FFK er snart på samme nivå som de var i 2 div. for mange år siden.

---------------------------

VÆRSTE AS TIL HÆLVETE UT AV FFK!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 30 des 12, 14:37

Flyttet hvor?

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 des 12, 18:24

Opprinnelig postet av Topscorer
Flyttet hvor?

Den ble flyttet i går, dobbeltsjekket til og med, men plutselig var den tilbake igjen. Uansett, vi har allerede en ryktetråd, så ingen grunn til å starte en ny.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jan 13, 08:29

Simen Brenne leter etter ny klubb

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 04 jan 13, 12:30

Opprinnelig postet av keiko99

Simen Brenne leter etter ny klubb

Håper FFK hvertfall prøver å tilby han en kontrakt som ffk kan leve med så får det være opp til Brenne hva han vil!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 04 jan 13, 19:02

Brenne og Holm hadde vært gammelt, men godt balansert. Tror nok Bakkerud ønsker å bruke unge spillere som Jabbie, men Holm Jabbie blir ubalansert.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 04 jan 13, 20:33

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article262790.ece

Synd at FFK ikke har gjort jobben godt nok i Østfold

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 04 jan 13, 20:59

Opprinnelig postet av Topscorer

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article262790.ece

Synd at FFK ikke har gjort jobben godt nok i Østfold

Jeg nevnte denne spilleren for FFK før Molde var på banen så de kunne ha sikkret seg han før molde ga han tilbud. Men jeg vet nå at han fikk tilbud ifra Kvik-halden, Sarpsborg og FFK etter molde hadde gitt han tilbud.  Men FFK kan lære av dette og faktisk begynne å speide mer i østfold og finne talentene før andre lag utenfor østfold!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 04 jan 13, 21:12

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Topscorer

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article262790.ece

Synd at FFK ikke har gjort jobben godt nok i Østfold

Jeg nevnte denne spilleren for FFK før Molde var på banen så de kunne ha sikkret seg han før molde ga han tilbud. Men jeg vet nå at han fikk tilbud ifra Kvik-halden, Sarpsborg og FFK etter molde hadde gitt han tilbud.  Men FFK kan lære av dette og faktisk begynne å speide mer i østfold og finne talentene før andre lag utenfor østfold!

 

Dette er feil!

Vi (SARPSBORG 08) har hatt denne spilleren med på treningssamling 2 ganger. Klubben synes det ville vært fint for ham å avslutte VGS hjemme, men Solskjær stappa han full av spenn og lokka han oppi i steinrøysa i ingenmannsland. Klart det er kjekt å rusle rundt på røkkeløkka.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jan 13, 23:00

furten sarping Wink

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 04 jan 13, 23:08

Opprinnelig postet av sarpen

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Topscorer

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article262790.ece

Synd at FFK ikke har gjort jobben godt nok i Østfold

Jeg nevnte denne spilleren for FFK før Molde var på banen så de kunne ha sikkret seg han før molde ga han tilbud. Men jeg vet nå at han fikk tilbud ifra Kvik-halden, Sarpsborg og FFK etter molde hadde gitt han tilbud.  Men FFK kan lære av dette og faktisk begynne å speide mer i østfold og finne talentene før andre lag utenfor østfold!

 

Dette er feil!

Vi (SARPSBORG 08) har hatt denne spilleren med på treningssamling 2 ganger. Klubben synes det ville vært fint for ham å avslutte VGS hjemme, men Solskjær stappa han full av spenn og lokka han oppi i steinrøysa i ingenmannsland. Klart det er kjekt å rusle rundt på røkkeløkka.

 Han får ikke mer penger i molde en han ville fått i Særp el FFK! Har ikke noe med penger å gjøre med total pakken for han og hva Molde legger opp for han som spiller! På VGS i Molde så har de en klasse som er kun for unge Molde spillere for at alt skal klaffe med treningstider og skole!  Jeg bor i mysen og kjenner godt til Sebastian så jeg kan med hånda på hjerte si at det ikke er penga som fikk han til Molde! En av de største talentene jeg har sett her i indreøstfold på lang tid. Men hadde det ikke vært for at Knut dørum lillebakk som flyttet til mysen for nesten 2 år siden ifra molde så hadde ikke Molde vist hvem Sebastian var. Han tipset molde og fikset trenings opphold i Molde. Første uke på prøve så ble det gjordt en feil for han skulle egentlig trene med junior laget men så hadde vist de fri den uka og da fikk han heller være med A-lagets treninger og der imponerte han solskjær såppas mye at han ble invitert til en ny prøveopphold. 

Man bør få noen til å speide i østfold etter unge talenter fra de veldig unge og følge utviklinga til de!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 05 jan 13, 09:32

Er enig i at det er helt sykt at store talenter fra "fotballfylket Østfold" havner i Molde før det er ferdige med videregående.



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 16 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24