Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsrykter vinteren 2012/2013

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 16 14

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 15 mar 13, 11:59

Glem det.Han er vist på vei til LSK!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 15 mar 13, 20:21

Syntes jeg leste for litt siden om att vi hadde prøvd oss.. så hadde nok vært noe for oss. Men som vanlig ikke økonomi.

 


Blåmandag

Knøttespiller
Ble medlem: 13 nov 12
Innlegg: 41

Lagt til: 21 mar 13, 14:41

Opprinnelig postet av keiko99

stenger overgangen 31 mars ?

Nei

Endring av overgangsvinduer
Ny registreringsperiode for profesjonelle spillere er

  • 14.januar 2013 – 5.april 2013
  • 15.juli 2013 – 11.august 2013

Vinterperioden er endret på grunn av at 31.mars i år sammenfaller med 1.påskedag.
Sommerperioden er i år endret i samråd med medlemsklubbene i Norsk Toppfotball.
Vi gjør oppmerksomme på at det kan/vil bli endringer i registreringsperiodene for sesongen 2014.

http://www.fotball.no/nff/Overganger/Endringer-for-sesongen-2013/


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 mar 13, 09:57
Endret: 22 mar 13, 22:38
Endret av: Holters

Det blir ikke hentet inn flere spillere, da stallen er  komplett i følge Demokraten, videre er FFK bekymret for langtidsskader, som ikke blir spilleklare før til høstsesongen, det gjelder Thomas Holm og Kevin Dure, mens når det gjelder den  nye spissen våres håper de på at han blir spilleklar til seriestart


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 24 mar 13, 14:53

Leste akk på f-b live att jokke kanskje jobber med å finne en folkets spiller nr 10? Langren på vei bort? noen som har hørt noe?


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 24 mar 13, 15:07


den nye spilleren Julius bør vel bli folkets spiller. Han er jo bare på lån og har overbevist så langt. Kjøper vi han nå er kostnaden akseptabel.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 mar 13, 15:31

Opprinnelig postet av malurt

Leste akk på f-b live att jokke kanskje jobber med å finne en folkets spiller nr 10? Langren på vei bort? noen som har hørt noe?

 

Det har vært kontakt med Djurgården i forhold til Landgren, men det blir ikke noen overgang der heldigvis. 

 


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 04 apr 13, 16:31

Ingen som har hørt noen rykter etter tapet av Langren?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 apr 13, 16:46
Endret: 04 apr 13, 16:48
Endret av: Patrioten

 

 I ett intervju på Radio P i dag uttalte Lars Bakkerud at han ikke kunne love noen nye spillere, men man kunne høre på stemmen hans, at de var nære nye spillere og håpet at de var klare i morgen, kanskje noen nye svenske?

 

Kanskje Holters kan legge til noe mer?


malurt

A-lagspiller
Ble medlem: 26 jan 13
Innlegg: 499

Lagt til: 04 apr 13, 16:55

ille spent jeg nå


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 04 apr 13, 18:11

Bakkerud sa jo at han håpet å presentere minst et navn i morgen, men at det var marginer som måtte på plass (det var slik jeg hørte det Cool )


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 04 apr 13, 18:18

Ny costaricaner på vei til FFK.

Mest sannsynlig signerer 25 år gamle Juan Diego Madrigal for FFK. Han er høyreback.

Vi får håpe han holder litt høyere klasse enn den forrige costaricaneren (Myrie) som skulle erstatte Gamboa.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 04 apr 13, 18:33

Det står jo i samme artikkel at Juan Diego og Gamboa kjemper om backplassen på landslaget til Costa Rica..... så dette høres bra ut.... spennende !!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 04 apr 13, 18:44
Endret: 04 apr 13, 18:44
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av hasse33

Det står jo i samme artikkel at Juan Diego og Gamboa kjemper om backplassen på landslaget til Costa Rica..... så dette høres bra ut.... spennende !!

Men nå skal det jo sies at Gamboa og vårt forrige innkjøp fra Costa Rica, Dave Myrie, også kjempet om backplassen. Det gjorde ikke Myrie noe bedre :-)

Det som først bekymret meg litt med Madrigal er at Costa Rica igjen skal være med i Gold Cup i 7-28 juli. Heldigvis har vi ikke mange kamper i den perioden. Kun to stk, samt at han sikkert må dra over litt tidligere. Vil tippe at han da er uaktuell i tre runder. En av disse kampene kan vi få utsatt, mens det kan hende at Costa Rica er slått ut til den siste kampen. Da er det en kamp som vi må være uten han.

Ellers vanskelig å si noe om han. Har ikke klart å finne veldig mye på engelsk om fyren.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 04 apr 13, 19:13

Vi har vel stort sett vært heldige med Costa Rica spillere (jada Rey Myrie var ikke full klaff)... Det samme har Ålesund vært, Det er vel en god spiller på Start fra Costa Rica også, samt at Valerenga signerte vel en kar fra samme landet her om dagen??

Cool


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 05 apr 13, 09:25

Opprinnelig postet av hasse33

Vi har vel stort sett vært heldige med Costa Rica spillere (jada Rey Myrie var ikke full klaff)...Cool

Her ser det ut som jeg trenger er en refreshment. Vi var heldig med Gamboa, men McDonald , Garro og Myrie var vel i beste fall litt underholdning? Hvem har jeg glemt?


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 05 apr 13, 09:27

Opprinnelig postet av matsinho

Opprinnelig postet av hasse33

Vi har vel stort sett vært heldige med Costa Rica spillere (jada Rey Myrie var ikke full klaff)...Cool

Her ser det ut som jeg trenger er en refreshment. Vi var heldig med Gamboa, men McDonald , Garro og Myrie var vel i beste fall litt underholdning? Hvem har jeg glemt?

Ooh, Borges, ja!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 05 apr 13, 09:28

Opprinnelig postet av matsinho

Opprinnelig postet av hasse33

Vi har vel stort sett vært heldige med Costa Rica spillere (jada Rey Myrie var ikke full klaff)...Cool

Her ser det ut som jeg trenger er en refreshment. Vi var heldig med Gamboa, men McDonald , Garro og Myrie var vel i beste fall litt underholdning? Hvem har jeg glemt?

Litt småklaff med Celso Borges også ??? 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 apr 13, 09:28

Jocke har vel ikke vært heldig med alle spillerne derfra


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 05 apr 13, 10:11

Opprinnelig postet av Patrioten

Jocke har vel ikke vært heldig med alle spillerne derfra

Alle nye spillere har jo et usikkerhetsmoment. Noen blomstrer i ny klubb, andre ikke.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 16 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3