Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK - Molde, søndag 18. novemer 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 19 nov 12, 19:57

Var nok bare for å understreke et poeng. Han er nok rett og slett frustrert over å ha få folk tilgjengelig. Tror ikke man skal ta akkurat den setningen altfor bokstavelig.

Frustrasjon og oppgitthet kaller jeg det. I tillegg et lite stikk til Kosten og resten av kålhuene som har/har hatt ansvaret for FFKs rævkjørte økonomi.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 19 nov 12, 20:15

Opprinnelig postet av Oleg

Moro å høre Amundsen på radioen idag. Han mente alt ble ødelagt på våren. Hadde kun høsten telt hadde FFK blitt topp 5 sa han. Og han syns det var kjedelig å reise rundt på bortekamper med kun1-2 spillere på benken.

På det første punktet tar han rett og slett feil, med mindre han regner høsten på en helt unik måte. Regner vi kampene i september, oktober og november har vi fem seire og fem tap. Det er ikke topp fem. Regner vi med august er fasiten 6 - 0 - 7.

Og om vi for moro skyld tar med resten av kampene under Amundsen, er totalen åtte seiere, én uavgjort (hans første kamp som hovedtrener) og 14 tap. 25 poeng på 23 kamper, et snitt på 1,09.

Men på det andre punktet har han selvsagt så evig rett. Det er ikke til å undres over at vi rykker ned når dette var situasjonen ikke bare én, men gjentatte ganger. Et profesjonelt lag som ikke klarer å stille fem innbyttere på bortekamp? Det måtte gå galt. Og enda var vi bare ett poeng bak laget som havnet på kvalik. Vi hadde vært foran dem med uavgjort i én av de to innbyrdes kampene ...

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 19 nov 12, 20:18
Endret: 19 nov 12, 20:24
Endret av: Rey

Uten at jeg skal si hva Amundsen tenker, så vil jeg anta at han regner høsten for 1. september og ut av den grunnen at da var spillerstallen for resten av sesongen spikret. Og da er vi ikke langt fra topp 5. Det at vi er så nære topp 5 men likevel er nede på 9 plass på høsten sier litt om hvordan marginene dessverre har tippet i vår disfavør i enkelte kamper. Både på grunn av uflaks og ikke minst udyktighet.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 nov 12, 23:34

TA mente fra da vinduet ble stengt,og man fikk en 'sikker' tropp å jobbe med. Se intervjuet etter kamp igår på f-b.no .

Er også enig i at en grunn til at vi rykka ned,er disse 3-4 tapene på hjemmebane. Når man scorer 3 mål hjemme,skal mann liksom vinne...eller iallefall få 1 poeng. Men når vi slipper inn ca 2 mål pr kamp....og dermed må score 3...sier det seg sjøl at vi rykket ikke ned pga tapet igår.(eler...det gjorde vi jo,men dere skjønner hvor jeg vi hen) Wink


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 nov 12, 05:59

Opprinnelig postet av Tøfflus

Men på det andre punktet har han selvsagt så evig rett. Det er ikke til å undres over at vi rykker ned når dette var situasjonen ikke bare én, men gjentatte ganger. Et profesjonelt lag som ikke klarer å stille fem innbyttere på bortekamp? Det måtte gå galt. Og enda var vi bare ett poeng bak laget som havnet på kvalik. Vi hadde vært foran dem med uavgjort i én av de to innbyrdes kampene ...

Link til kamper med 1-2 innbyttere på benk?


larsemann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 12
Innlegg: 15

Lagt til: 20 nov 12, 07:05

http://vglive.no/#match=10004795

Blant annet


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 20 nov 12, 12:46

Litt annen statistikk. Jeg synes derfor at Thomas Holm var meget god de kampene han spilte. Sjekket derfor opp poengfangst for Thomas Holm vs. Tarik. Selvfølgelig er det mange faktorer som spiller inn her, men tendensen er klar.

Tarik: 16 kamper. 12 poeng. Snitt: 0,75

Holm: 13 kamper. 19 poeng. Snitt 1,462

Det største problemet er vel at vi ikke har hatt noe anker på midten når Holm har vært skadet. Jabbie er til tider god som ballvinner, men spiller ofte på høy risiko.

Innsluppne mål med og uten Holm:

Med: 1,385

Uten: 1,967

---------------------------

Fredd


T1974

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 12
Innlegg: 67

Lagt til: 20 nov 12, 15:27

Mer statistikk

Tom Freddy: 0,71p pr kamp

Trond: 1,09p pr kamp

 

Og rammene var vel bedre de første rundene og ikke spesiellt vanskeligere kamper.

---------------------------

Thomas


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 20 nov 12, 16:48
Endret: 20 nov 12, 16:50
Endret av: Plankekæll

Glem det. Tulleinnlegg fra min side.... 


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 nov 12, 18:54

Opprinnelig postet av larsemann

http://vglive.no/#match=10004795

Blant annet

3 mann på benk i kampen du henviser til.


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 nov 12, 18:55

Opprinnelig postet av Fredd

Litt annen statistikk. Jeg synes derfor at Thomas Holm var meget god de kampene han spilte. Sjekket derfor opp poengfangst for Thomas Holm vs. Tarik. Selvfølgelig er det mange faktorer som spiller inn her, men tendensen er klar.

Tarik: 16 kamper. 12 poeng. Snitt: 0,75

Holm: 13 kamper. 19 poeng. Snitt 1,462

Det største problemet er vel at vi ikke har hatt noe anker på midten når Holm har vært skadet. Jabbie er til tider god som ballvinner, men spiller ofte på høy risiko.

Innsluppne mål med og uten Holm:

Med: 1,385

Uten: 1,967

Helt enig. Så de kampene Holm spilte hvor viktig han var. Hadde ikke han blitt skada igjen, tror jeg faktisk ganske sikkert FFK hadde spilt TL neste år.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24