Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem bør trene FFK i 2013 sesongen?

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 10 6

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 12 nov 12, 22:55

Opprinnelig postet av Albin

kan dette være den nye  treneneren

Jönsson? Det blir vel bare om han er fornøyd med en liten ekstraslant på toppen av sluttpakka fra RBK. Sagt på en mer konkret måte: Han er etter all sannsynlighet for dyr.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 13 nov 12, 23:15

vet da det Tongue out hehe ment mer som en spøk Wink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 14 nov 12, 09:49
Endret: 14 nov 12, 09:54
Endret av: Plankekæll

Her er min kandidat.

Rikard Norling, Malmö FF.

Han har jo vært høyaktuell før, men klubben gikk for en annen løsning. Yell

http://www.svenskafans.com/fotboll/mff/Rikard-Norling-Jag-vill-inte-bli-manager-461021.aspx


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 16 nov 12, 17:45

Hva med Per Joar Hansen, U21 treneren, kunne han vært rett man for FFK? Han er ikke på lista til Costanza, men personlig har jeg sansen for han, selvom han ikke har så mye å vise til på klubbnivå.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Leirs

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jan 11
Innlegg: 34

Lagt til: 16 nov 12, 22:30
Endret: 16 nov 12, 22:31
Endret av: Leirs

[quote=Plankekæll]

Her er min kandidat.

Rikard Norling, Malmö FF.

 

Under den linken, så står det at han fortsetter som trener... Linken du referer til er fra 14. Nov og den hvor han skal fortsette er fra 16. Nov. 

 

http://se.sillyseason.com/fotboll/allsvenskan/malmo-ff/artiklar/just-nu-norling-fortsatter-i-malmo-ff

 

 

 

 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 nov 12, 13:34

Ny trener kan være klar om 10 dager.........2 stk kandidater gikk vekk igår,da vi ikke er en TL klubb. Jeg er veldig spent på hvem som kommer....den mannen-(ja..jeg er ganske sikker på at det blir en mann),vil få en skikkelig utfordring. Og jeg håper at det presenteres en trener som kan være SJEF,og virkelig utfordre på både spillere og ledere.

Hvis alle er enige,og alle stiller seg 100% bak avgjørelser,får mann ikke alltid progresjon,og utvikling. Mener IKKE å ansette en 'kverulant',men vil gjerne ha en STERK trener,som 110% vet hva han vil,og har evner til å gjennomføre det.

Noen som har noen tips om trener spørsmålet?


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 nov 12, 13:59

Er det lov å håpe på noe nytt og spennende? Jeg blir litt skuffet om de drar om Erlandsen eller en annen velbrukt trener i Norge. Vi hadde til dels god suksess forrige gang vi hentet en trener fra Sverige, så kanskje en eller annen spennende trener derfra?

Ser at sarpingene har utvidet horisonten, var det ikke en engelskmann som var aktuell? Så da håper jeg også denne klubben klarer å se lengre enn sin egen bakgård for å finne en trener, selv om man skal være kreativ for å skrive en forlokkende jobbannonse for en nedrykksklar klubb uten penger og en halv stall.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 19 nov 12, 14:23

Opprinnelig postet av arte et labore

Er det lov å håpe på noe nytt og spennende? Jeg blir litt skuffet om de drar om Erlandsen eller en annen velbrukt trener i Norge. Vi hadde til dels god suksess forrige gang vi hentet en trener fra Sverige, så kanskje en eller annen spennende trener derfra?

Ser at sarpingene har utvidet horisonten, var det ikke en engelskmann som var aktuell? Så da håper jeg også denne klubben klarer å se lengre enn sin egen bakgård for å finne en trener, selv om man skal være kreativ for å skrive en forlokkende jobbannonse for en nedrykksklar klubb uten penger og en halv stall.

Jeg er av den oppfatning at det er viktigere med et komplett sportslig apparat enn en merittert hovedtrener. Med bakrunn i det vil det ikke være midler til å hente en hovedtrener som har høye lønnskrav.

Jeg tror at det å trene FFK først og fremst er attraktivt for de som kjenner klubben

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 19 nov 12, 15:02

Jeg er enig  og mener vi må ha et trenerapparat som frister gode unge spillere til å komme til oss.

For en ung spiller bør FFK være:

En klubb som tar godt vare på meg

En klubb hvor jeg utvikler meg

En klubb hvor jeg får sjangser på a-laget

En klubb som selger meg til en storklubb hvis jeg blir veldig god uten å lage mye bråk

Hvis vi har en trener som med sin stab tenker den veien og er langsiktig blir jeg positiv.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 19 nov 12, 15:21

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg er enig  og mener vi må ha et trenerapparat som frister gode unge spillere til å komme til oss.

For en ung spiller bør FFK være:

En klubb som tar godt vare på meg

En klubb hvor jeg utvikler meg

En klubb hvor jeg får sjangser på a-laget

En klubb som selger meg til en storklubb hvis jeg blir veldig god uten å lage mye bråk

Hvis vi har en trener som med sin stab tenker den veien og er langsiktig blir jeg positiv.

Veldig enig i dette.

Utfordingen er å kombinere dette med gode nok sportslige resultater. Unge spillere vil, uansett hvor gode de er, prestere variabelt. Man vil trenge noen voksne spillere som kan stå frem som gode eksempler på banen, på treningsfeltet og i garderoben.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 19 nov 12, 21:29
Endret: 19 nov 12, 21:29
Endret av: Knuty


F-B med en sak om trenerjakten.

Opprinnelig postet av f-b.no

FFK holder fortsatt alle muligheter åpne med tanke på ny trener, men har sirklet inn fire navn man nå jobber med.

Etter hva Fredriksstad Blad forstår skal det dreie seg om to nordmenn, en svensk og en dansk trener. Den avgåtte Sarpsborg 08-treneren Roar Johansen (bildet) er, etter det FB erfarer, ikke lenger like het.

– Vi håper å ha løst trenerspørsmålet i løpet av kort tid. Jeg håper mye er løst innen ti dager, sier sportssjef Joacim Jonsson.
Da rekker den nye treneren å hilse på sine nye elever før spillerne går til ferie.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 nov 12, 23:21

dette med unge spillere:

 

Dette har vi da gjort/gjør? Jeg tror ikke Dure hadde dratt hit,hadde det ikke vært for at han fikk spilletid...samme med Hussain.med flere.

Vanskelige her er å få tak i gode nok unge LOKALE spillere. Jeg mener at hvis du ikke dominerer i 3 divisjon,da kan vi IKKE forvente at spilleren skal dominere i TL eller Adecoen. En spiller som Ruud Tveter,skulle etter min mening scora drøssevis med mål,i 3 divisjon......kan ikke regne med at han plutselig scorer i TL da? Hvorfor har han forresten stagnert så innmari?  Han var jo god i Follo,og i noen kamper for oss....virker tregere,enn på lenge synes jeg...mulig jeg har sett feil?


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 nov 12, 12:15

Klubben håper at den nye treneren vil begeistre folket.....er det ingen her inne som har noe peiling på hvem som ligger ann til å være hovedtrener?


Albin

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 12
Innlegg: 188

Lagt til: 21 nov 12, 13:19
Endret: 21 nov 12, 13:39
Endret av: Albin

Dette handler ikke om FFK.

 

Men må bare gratulere 08 med en spennede trener valg

mod det er bare å flytte dette innlegget


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 21 nov 12, 13:36

Opprinnelig postet av Albin

Dette handler ikke om FFK.

... og passer således kanskje bedre på Fotball-Generelt. Men for all del, artig at det kommer inn en trener fra utenfor den vanlige runddansen av norske trenere som overtar hverandres jobber.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 21 nov 12, 14:10

Hadde ikke det beste for evt ny trener ha vært at han får velge sin egen ass trener? El må ha ta til takke med amundsen og han andre karen?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 21 nov 12, 21:17

Noen som vet om Jørn Andersen trener noen klubb?


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 nov 12, 21:29

Opprinnelig postet av Balto

Noen som vet om Jørn Andersen trener noen klubb?

 

Tror han er ledig,men vil han 'begeistre'? Vil han som er av 'den tyske skolen' kunne samarbeide med resten av trenerne,eller vil han kanskje være for egenrådig?


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 21 nov 12, 21:36

Han sa jo for noen måneder siden at han kunne tenke seg å trene Vålerenga eller FFK


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 nov 12, 20:54


Usikker på hvor denne passer best, men intervju med Jocke på klubbens nettsider. Omhandler oppsummering av sesongen, økonomi, trenerjakt, neste sesong osv.



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 10 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3