Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem bør trene FFK i 2013 sesongen?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 10 4

niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 nov 12, 15:00

Og det gjorde han ved å kjøpe mange dyre spillere for penger FFK ikke hadde. Funker ikke idag det.


turbo2013

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 nov 12
Innlegg: 6

Lagt til: 02 nov 12, 15:03

Opprinnelig postet av niggle

Og det gjorde han ved å kjøpe mange dyre spillere for penger FFK ikke hadde. Funker ikke idag det.

nei men trur ikke du treger mye penger vis du er en god trener se på rekdal det er ikke mye å kjøpe for i ålesund så det er mulig


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 nov 12, 15:18

Opprinnelig postet av turbo2013

Opprinnelig postet av niggle

Og det gjorde han ved å kjøpe mange dyre spillere for penger FFK ikke hadde. Funker ikke idag det.

nei men trur ikke du treger mye penger vis du er en god trener se på rekdal det er ikke mye å kjøpe for i ålesund så det er mulig

Ålesund har G-Sport og Color LIne eier Sunde, som hiver penger etter klubben, så det var et dårlig eksempel. Det har aldri stått på pengene i AAFK.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 02 nov 12, 15:24

Så du tror Grønhagen er en trener som evner å skape et vinnerlag av unge talenter? Mannen som kun hadde spillere over 28 år eller noe slikt i første 11'ern?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 02 nov 12, 15:26

Men Kanogvetalt, nå som katta er ute av sekken og Amundsen ikke skal være hovedtrener neste sesong. Hvem mener du ut fra dagnes situasjon og med forutsetning om Adeccoligaspill bør være hovedtrener neste sesong?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 nov 12, 15:45

Opprinnelig postet av Erikk

Men Kanogvetalt, nå som katta er ute av sekken og Amundsen ikke skal være hovedtrener neste sesong. Hvem mener du ut fra dagnes situasjon og med forutsetning om Adeccoligaspill bør være hovedtrener neste sesong?

Det er tungt å inrømme dette, og vil nok komme overaskende på mange, men jeg aner ikke!

Å trene FFK gir muligheter til å pynte på CV'en til en mindre merittert trener. Men vedkommende må tåle trykket. Muligheten er nok stor for at det blir et relativt ukjent navn. 

Det er viktig at vedkommende fungerer bra i trenerteamet. At navn for de store overskrifter har jeg hverken tro på eller ønske om.

 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 02 nov 12, 21:23

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av hasse33

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av hasse33

Mjelde er vel ferdig i Start.

Nytt for meg.

Hvorfor skulle han være ferdig der når han har gjort det strålende og ført Start tilbake til Tippeligaen??

Det hjelper fint lite med en god hovedtrener for FFK hvis vi ikke har spillere og lag igjen. Som sagt tidligere - jeg håper vi først og fremst klarer å stille lag i Adeccoligaen neste år (hvis vi rykker ned). 

Jeg liker Roar Johansen bedre som type enn Trond Boring Amundsen, men om han er en bedre trener tviler jeg på. 

Mulig jeg har rota, mente at Mjelde skulle kun trene Start ut sesongen og ikke fikk fornya kontrakt, men jeg kan selvsagt ta feil :-)

Han trente Start ut sesongen i fjor.

Han har vært Start-trener hele denne sesongen.

Jeg vet ikke hvor lang kontrakt han signerte i fjor etter at Start tuppet ut Knut Tørum, men at han har kontrakt også neste sesong er jeg helt sikker på.

Men samma det, over til temaet igjen.

 

Mjelde skreiv 4.5 års kontrakt.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 02 nov 12, 21:34

Den som kan utvikle en spillestil som kan engasjere er Arne Sandstø. Han har i flere klubber bevist at han gir spillere klare roller,og en angrepsvillig spillestil.

Jeg tror ikke han blir så dyr heller. Jeg har skrevet flere ganger at TA ikke er den type hovedtrener et lag som FFK trenger. Vi må ha en tydelig trener,som er SJEF. 

Håper også at Jokke får litt MINDRE å gjøre neste sesong.....han kan IKKE holde på i et sånt tempo år etter år. Håper at ledelsen i klubben ser denne råvdriften,og gir han mere 'fri'.

TA som spillerutvikler er et scoop. Han har bevist i LøvHam at han har 'draget' på å ta talentfulle spiller,unge sådan,et skritt videre. Eksempler: Fredrik Haugen,Kevin Dure,en i Vålerengen,som jeg har glemt navnet på med flere.

Roar Johansen er sikkert en hyggelig fyr,men han har ikke den styrken en trener for FFK trenger å ha. Jeg gremmes ved tanken på hans defensive spillestil,og ser for meg enda flere baklengsmål,+at hvis han blir trener ,da kommer vel Hoås og Wiig tilbake også da? Så skal vi høre fra Sarpingane at disse 3 'redder ' oss ? (skrevet med smil om munnen )Wink


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 02 nov 12, 22:44


Roar Johansen var kveldens gjest på Båthusteateret før kampen idag. Selv om det ikke ble sagt direkte, virket det veldig sannsynlig at han blir vår nye trener


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 03 nov 12, 14:05

Ørjan Christensen i Kvik er i følge F-B høyaktuell

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 03 nov 12, 14:41

Opprinnelig postet av Rey

Ørjan Christensen i Kvik er i følge F-B høyaktuell

Jeg tror var... og at Roar Johansen ble klar i går men at de venter med offentlig gjøring til sesongen er over.

---------------------------

Tippeligaen 2012!! Go FFK!!


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 03 nov 12, 14:46

De kan liksågodt offentliggjøre det på mandag etter at Sarpsborg 08 har sikret opprykk i morgen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 nov 12, 15:07

Opprinnelig postet av Rey

Ørjan Christensen i Kvik er i følge F-B høyaktuell

Ørjan er over hodet ikke aktuell.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 03 nov 12, 15:12

Vet du noe angående ny trener da Holters? Smile


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 03 nov 12, 18:46

ser at nordlie er ferdig i kongsvinger. hørt han har blitt veldig mye mer sympatisk de siste åra. trur han kunne gjort en bra jobb hos oss. hehe.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 03 nov 12, 19:02

Jeg vil heller ha Nordli enn Roar Johansen. FFK trenger en sterk,markant trener,...en som er tydelig sjef. Hvis Roar Johansen kommer,blir det liksom 'gutteklubben-enig-om-alt'. Klubben blir for 'kjedelig'. Vi MÅ ha en interesse utenifra FOR klubben,og det får vi ikke med de nevnte trenerne.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 03 nov 12, 20:03

Hvis vi spiller god fotball får vi interesse utenifra. Med Nordli får vi også interesse utenifra, men neppe av positive grunner. Har det ikke vært sirkus før så blir det det da.

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 03 nov 12, 21:05


Nordli skal til særp.

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 03 nov 12, 21:13

Opprinnelig postet av Topscorer


Nordli skal til særp.

 

 

Nei, tror Nordlie havner i Ull/Kisa og Erlandsen i særp.. eller kanskje Andresen i særp dersom de rykker opp...

---------------------------

Tippeligaen 2012!! Go FFK!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 nov 12, 22:13

kan jo håpe at særpe treneren tar meg seg en spiller fra laget...

har tro på han Mohamed Elyounoussi

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 10 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24