Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Odd, fredag 2. november 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 27 okt 12, 21:49
Endret: 06 nov 12, 17:58
Endret av: Rey

            vs    

 

Alt gikk i dass mot Sandnes-Ulf. Når denne kampen sparkes i gang, ligger vi uansett bak dem. Målforskjellen vår ligner ikke grisen. Men vi, supporterne, får ikke gi opp før den fete dama synger - ikke mer enn hva spillerne får lov til.

Hjemme i Fredrikstad har vi en ganske OK statistikk mot Odd. Seriekamper siden 2004:

2004: 3-0

2005: 1-1

2006: 2-1

2007: 1-1

2008: Odd spilte i Adeccodassen

2009: 3-0

2010: Vi spilte i Adeccodassen

2011: 0-1

Altså 3-2-1 og en målforskjell på 10-4. Årets Odd-lag har ikke imponert så mye mer enn oss. Dette er årets siste sjanse til å vise at vi har noe i TL å gjøre. Vinner vi her, er det fortsatt mye som skal til for at vi skal holde båten flytende, men la oss nå i det minste gi jernet fra tribuneplass.

La Fagermo dra sur hjem til Skien og utsett begravelsen litt til.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 okt 12, 23:24

Tap eller poeng deling da er vi nede...

Vi må rett og slett vinne

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 28 okt 12, 00:08


Hallo! Vi er nede. Det har i grunnen stått klart for meg siden tidlig i våres, men har i noen korte perioder blitt lurt til å tro at det var et håp. Hadde det ikke vært for at unga kommer hjem for å gå på kamp tror jeg nesten at jeg hadde blitt hjemme. Er ganske lei av å se laget for så vidt spille bra, men allikevel klare å drite seg ut foran eget mål mange nok ganger til at det motstanderen får drittmål og tar alle poenga. Kan ikke denne mareritt-sesongen snart være slutt?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 okt 12, 07:18

Du tar feil... vi er ikke nede enda

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 28 okt 12, 09:17
Endret: 28 okt 12, 09:18
Endret av: tomroar

Lurer på hva som skjeddei i går ang lagutta og bytter.

Hvorfor kom Martinsen inn for Hasemi ? Han hadde vel ikke spilt seg ut av laget

Jabbie spilte forferdelig mot Brann og i flere andre kamper, forstsetter i samme posisjon i den viktigste kampen for året.

Bytter inn Valencia ? i posisjonenen til Jabbie. Hvorfor  !!!!!!!!

Amundsen hvor var du i går ? Karakter 0 og din dårligste opptreden i den viktigste kampen. Dessverre så kan ikke du fortsette å styre laget i Adeccon.

Synd vi må bygge opp et helt nytt lag, hadde håpet vi kunne fortstete med Stene og Pusic. Lykke til videre i andre klubber.

I neste kamp må det endringer til , der Landgren  eller Horn tar plass defesivt på midten, eller begge.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 okt 12, 10:12

Helt enig med deg. Når Jabbie måtte ut så burde Landgren flyttet frem på midten, Martinsen tatt høyre back og inn med "Salami" på venstre.  Valencia kunne kommet inn på kant senere om vi hadde etablert et press for innleggenes skyld. Sreckovic er upresis på innlegg og cornere, sjangsesløseri mener nå jeg. Så vil jeg si at jeg er ikke sint, bare veldig VELDIG SKUFFET!

---------------------------

Heia FFK


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 28 okt 12, 11:36

Opprinnelig postet av keiko99

Du tar feil... vi er ikke nede enda

Vi kan snakke om det onsdag kveld når Sandnes Ulf har spilt hengekampen sin mot Tromsø. Hjemme. Sier ikke mer.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 okt 12, 12:40

ja da tromsø slår dem ?  sier ikke mer

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 28 okt 12, 13:03

Du skjønner at forhåpningene før kampen er lave, når man egentlig er fornøyd med å slippe å se Valencia på sentral midtbaneplass, og Martinsen forran Aleesami på backen.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 28 okt 12, 13:56

Hadde det ikke vært for Pusic,hadde vi vært nede allerede. Det er fortsatt håp,hvis vi hadde spilt bra,og tapt ufortjent. Men det spillet som ble vist imot Sandnes,så kan jeg ikke se at vi skal bli så mye bedre på en ukes tid.

Med seier over Odd,må vi bare håpe på at Gull,Sølv og bronse er avgjort før siste serierunde,sånn at med seier over Molde har vi fortsatt muligheten.

Men jeg kan desverre ikke se åssen vi skal bli så mye bedre iløpet av den neste uken. Det er noe fundamentalt galt,når 11 spillere,løper rundt som hodeløse kyllinger. Klarer vi kvalikk,og TL spill i 2013,er det en bragd.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 28 okt 12, 15:06

Denne kampen vet jeg ikke om jeg klarer å se engang.. Skal gå på kampen og dra med meg noen i familien og venner, som en siste gest til et Adecco-lag, men om det blir med eller uten bind for øynene gjenstår å se.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 28 okt 12, 19:25


Odd spiller på seg selvtillitt mot Hønefoss i alle fall, de leder nå 3-0 etter en drøy time.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 28 okt 12, 23:47
Endret: 28 okt 12, 23:48
Endret av: matsinho

Da er det bare å krysse alt dere har på uavgjort i Drammen samtidig som Molde vinner i Tromsø. Da er mest sannsynlig Molde klare før de møter oss. Dersom Godset vinner i Drammen har også muligens luften gått ut av RBK, men Molde vil da ikke være klare. Det værste som kan skje oss er hvertfall at RBK vinner i Drammen.

Hollywood scnariet hadde jo vært om vi slo RBK sånn at Molde var klare til neste runde!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 29 okt 12, 09:08

Opprinnelig postet av matsinho

Da er det bare å krysse alt dere har på uavgjort i Drammen samtidig som Molde vinner i Tromsø. Da er mest sannsynlig Molde klare før de møter oss. Dersom Godset vinner i Drammen har også muligens luften gått ut av RBK, men Molde vil da ikke være klare. Det værste som kan skje oss er hvertfall at RBK vinner i Drammen.

Hollywood scnariet hadde jo vært om vi slo RBK sånn at Molde var klare til neste runde!

Regnestykket er enda mer komplisert, for Godset har igjen en bortekamp mot Ulf. Det er fint om de fortsatt har noe å spille for i den kampen!

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 29 okt 12, 14:44
Endret: 29 okt 12, 14:46
Endret av: Plankekæll

Håper på dette laget:

Jon KNUDSEN

Ola LØNN JENSSEN - Jørgen HORN - Ole STRØMSBORG - Haitam ALEESAMI

Andreas LANDGREN - Hans Erik RAMBERG

Ole Jørgen HALVORSEN - Robert STENE - Nenad SRECKOVIC

Martin PUSIC


Hvis Lønn Jenssen ikke kan spille håper jeg Pål-André Czwartek er klar til å snøre på seg skoa igjen. Laughing


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 nov 12, 09:02

Da er det kampdag igjen. Imøteses med skrekkblandet fryd, som så ofte før på denne tiden av året.

Tror og håper dette blir laget:

Masalin

Landgren, Horn, Grorud, Alesami

Halvorsen, Ramberg, Jabbie, Nenad/Valencia

Stene/Momo, Pusic

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 nov 12, 09:03

Grorud er ute med kort

 

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 nov 12, 09:38

Opprinnelig postet av keiko99

Grorud er ute med kort

 

Ooops. Det hadde jeg ikke fått med meg. Da blir det vel Martinsen som midtstopper sammen med Horn

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 02 nov 12, 10:54


Er det fare for at kampen i dag blir utsatt?

Har jo bøttet ned hele natt og ifølge storm.no skal det regne hele dagen.

 

Men vi har kanskje bedre dreneringssystem enn Sandnes ULF......

---------------------------

Tippeligaen 2012!! Go FFK!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 02 nov 12, 12:05

Opprinnelig postet av Stoni


Er det fare for at kampen i dag blir utsatt?

Har jo bøttet ned hele natt og ifølge storm.no skal det regne hele dagen.

 

Men vi har kanskje bedre dreneringssystem enn Sandnes ULF......

Ganske sikkert. Det har jo vært spilt kamper i øsende regn tidligere uten at det har vært overvann på banen. I Sandnes har det altså vært to kamper på rimelig kort tid hvor kamper har blitt utsatt.

At dreneringssystemet på Fredrikstad Stadion fungerer godt fikk vi jo demonstrert en gang i fjor da det bøttet virkelig ned over Østfold. Det var overvann på Sarpsborg Stadion, men ikke hos oss. Tror ikke det skal bli noe problem.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24