Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Sandes Ulf-FFK, Lørdag 27. Oktober

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 okt 12, 19:52
Endret: 27 okt 12, 19:53
Endret av: arte et labore

5 jævla 1? Kødder dere med meg? 5 JÆVLA 1?

Årets viktigste kamp og 5 jævla 1? Vi har sluppet inn ni mål mot dette laget i årets serie?

Dette er det pinligste jeg har opplevd som Fredrikstad-supporter i Tippeligaen i hvert fall, det er nå sikkert og visst.

Så på sporten i går at Ulf-spillerne rullet to terninger. En for dem selv og en for FFK. 4-1 til Ulf ble resultatet der, han fikk fankern med nesten rett.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 okt 12, 19:53

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Welhaven

Ikke Pæddekummen 08 iallefall for de klarer iallefall å sanke poeng!

De klarte det ikke i samme grad i fjor. Det er forskjell på TL og Dassen.

Jess - men nå spurte han om hvilke lag vi møter i Adeccoen gjorde han ikke? Ærlig spørsmål, ærlig svar.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 okt 12, 19:55

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av Oleg

Opprinnelig postet av Knuty


Nydelig spill av Ulferne, 5-1.

Fullt, fullt fortjent seier - helt uavhengig av den feilaktige straffa.

Dette FFK-laget har betydelig større problemer enn en dårlig dommeravgjørelse i dag. Straffa gidder i alle fall ikke jeg irritere meg over. Personlig hadde jeg ingen tro på poeng på 2-1 heller, men selvsagt kan om-hvis-kanskje-men-teorier brukes til å legge skylden på tapet over på Edvartsen. Det skal i alle fall ikke jeg gjøre.

Vennligst les dette Tøfflus.

Vennligst kjøss katta.

Fortsett å skyld på Edvardsen du, så får vi oppegående se det på en annen måte.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 okt 12, 19:56

jeg savner at vi supporterere gjør som LSK supportere gjordet... reiser til trenings feltet og gir dem en lekse med gloser....

Dem fortjener det.... hører horn slakter laget, men om 2 min er dette glemt og neste kamp er det samme prat igjenn....

bør vi ikke møte opp og fortelle dem vår frustrasjon ?

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 27 okt 12, 19:56
Endret: 27 okt 12, 19:59
Endret av: Stoni

Opprinnelig postet av lordofwhat

hvilke lag møter vi i adecco ?

 

 

Blant annet: Follo, Kristiansund, Ull/kisa, Hødd, Ranheim, Kongsvinger, Ham Kam, Elverum, Vard Haugesund

---------------------------

Tippeligaen 2012!! Go FFK!!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 okt 12, 19:57

Flaut, pinlig, begredelig.

Bør jaggu være tid for oppvaskmøte etter dette. 

---------------------------

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 okt 12, 19:58

Opprinnelig postet av keiko99

jeg savner at vi supporterere gjør som LSK supportere gjordet... reiser til trenings feltet og gir dem en lekse med gloser....

Dem fortjener det.... hører horn slakter laget, men om 2 min er dette glemt og neste kamp er det samme prat igjenn....

bør vi ikke møte opp og fortelle dem vår frustrasjon ?

Slapp av, Keiko. Amundsen har full kontroll. I følge han så er et ikke snakk om å la dette gå negativt inn på spillerne, de tar det med hevet hodet og ser kun fremover. Så ikke noe problem for gutta dette her.. Nå står de i dusjen og gleder seg til turen hjem, med kakemenn og skryt for at de ikke gikk av banen.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 27 okt 12, 20:00

Hva vil du han skal si til media Welhaven? At vi skal legge oss ned og dø?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 27 okt 12, 20:03

Man kan snakke så mye man vil om at spillerene er dårlig, men fakta er at det er et lag som vil vinne og et lag som ser ut som de vil tape. Og det er grunn til å stille opp på stadion ved neste trening. Og ikke for å støtte! Man SKAL ville vinne en kamp som dette. Nå ser det derimot ut som om de løp dobbelt maraton tidligere i dag, å lite de løp.

Når man først er på treningsfeltet så kan man ta et par rop direkte til Amundsen. For kjære Trond. Dette er ikke kampen du skal prøve ut Alex Valencia som sentral midtbane. Vi andre så at midtbanen ble totalt fraløpt allerede ved start. Også klarer du å plassere den ene spilleren i troppen med mindre akselerasjon enn Jabbie der? Hadde du glemt at du hadde Aleesami på benken? For du kan ikke med sund fornuft vurdere Valencia som et bedre valg enn å flytte opp Landgren? Og så velger du å ta ut Steene- den ene spilleren som tar ned ballen selvom han er totalt alene mot 11 mann. Og inn kommer kanten Tripic, når du har Momo på benken. Og appropo Momo, er han virkelig så dårlig at han aldri skal få mer enn 5 min? Det jeg har sett av han synes jeg virkelig har vært lovende.

Og Amundsen, jeg er ikke ferdig med deg. Haitam Aleesami har vært en åpenbaring på venstre back. Han var litt slurvete mot Brann, men i samtlige andre kamper har han vært en av lagets beste spillere. Du begynte denne kampen muten kanskje lagets beste ballspiller, og byttet han ut med lagets desidert dårligste ballspiller. Har du glemt at sporten du er engasjert i heter fotBALL? Jeg er enig i at Martinsen periodevis var bra tidligere i sesongen, men det var som stopper. Og til og med som stopper er han best etter å blitt litt varm i trøya. Ikke at Martinsen har noe som helst skyld i dette tapet, men Aleesami hadde utrettet så mye mer offensivt. Og derfor er det også direkte HÅRREISENDE, at han ikke kom inn før det sto 4-1 og var igjen 10 min. Jeg ba på mine knær for at han var skadet for da hadde vi ikke hatt en trener som viste innkompetanse. Og Trond, jeg har støttet deg helt siden du tok over. Jeg synes du er reflektert og klar i meldingene. Nå må du være like klar ovenfor deg selv, og ta en grundig gjennomgang av valgene dine. For prestasjonen din var like dårlig som spillerene sine i mine øyne. Og dersom vi skal ha mulighet til å rykke opp igjen, så trenger vi å benytte ressursene (som spillerene dine er) bedre!

 

Jg tror jeg i mine 8 år på forumet aldri har klagd før. Og jeg har vel hvertfall aldri skrevet et langt innlegg. Nå var det umulig å holde igjen, og jeg hadde litt aggresjon å ta igjen fra tidligere nedturer.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 27 okt 12, 20:06
Endret: 27 okt 12, 20:10
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Oleg

Fortsett å skyld på Edvardsen du, så får vi oppegående se det på en annen måte.

Det var da veldig så høi en hæst vi skulle sette oss på i dag da? "Vi oppegående"?

Måten FFK resignerer på er grusom. Det er det ingen tvil om, og det går det heller ikke an å skylde på Edvartsen for. Men si meg, hva forventer du av et lag som tross alt starter omgangen med å føre (som vi har gjort flere ganger tidligere denne sesongen, og kommet tilbake) for så å få 3-1 i ræva på en straffe som aldri skulle vært gitt? Det er få lag forunt å være så tøffe i huet at de slår tilbake umiddelbart etter noe sånt. De som gjør det, kalles gjerne topplag. Vi er ikke et slikt.

Det som skjer den siste halvtimen kan ingen skylde på Edvartsen for. Men selv uten en total resignasjon var veien tilbake fra 3-1 nokså lang. Og at det ble 3-1, det må du være enig i at Edvartsen hadde skylda for?

PS: Når det gjelder de taktiske disposisjonene er jeg helt enig med Matsinho. Hva i all verden var poenget med å bytte inn Valencia sentralt på midten for Jabbie, framfor å faktisk flytte fram Landgren og flytte MArtinsen over på høyreback (hvor han har spilt en del kamper) og bytte inn Alesaami (som faktisk har spilt venstreback i samtlige kamper siden han kom hit)?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 okt 12, 20:07

Opprinnelig postet av Rey

Hva vil du han skal si til media Welhaven? At vi skal legge oss ned og dø?

Vet du hva, Rey. Vil ikke noe annet enn at han kan si at det blir tøft, at gutta har tatt det tøft, og ikke male alt med den vakreste rosefargen om at alt går helt bra. De knakk jo sammen, og da lyver man faen ikke media.

Er det urimelig synes du, kanskje?

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 27 okt 12, 20:09

Flaut. Dårligste FFK lag på mange år! Martinsen har ikke signert ny kontrakt? Hvis jeg teller med han så mister vi kanskje 8 spillere etter denne sesongen og kanskje evt de på kontrakt som går hvis vi rykker ned? Stemmer dette med 8 spillere eø tar jeg feil?

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 okt 12, 20:11

Opprinnelig postet av Tøfflus

 

Det var da veldig så høi en hæst vi skulle sette oss på i dag da? "Vi oppegående"?

Ikke "vi". Du er ikke med på hesteryggen.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 27 okt 12, 20:13
Endret: 27 okt 12, 20:14
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Welhaven

Vet du hva, Rey. Vil ikke noe annet enn at han kan si at det blir tøft, at gutta har tatt det tøft, og ikke male alt med den vakreste rosefargen om at alt går helt bra. De knakk jo sammen, og da lyver man faen ikke media.

Er det urimelig synes du, kanskje?

Absolutt ikke urimelig og han har da sagt tilsvarende tidligere også. Men han må også være positiv i intervjuer og i hvert fall ikke gi noe tegn til at de har gitt opp på forhånd.

Hørte akkurat på intervju på Radio Fredrikstad og han malte ikke alt rosenrødt. Men han måtte da også ta med at vi skulle jobbe videre og ikke gi opp.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 okt 12, 20:14

Opprinnelig postet av Rey

Hva vil du han skal si til media Welhaven? At vi skal legge oss ned og dø?

Uenig, Rey. :)

Lov å være brutalt ærlig i blant - innse realiteten. Ta et oppvaskmøte med spillerne for å få svar.

Men du ser at noe annet enn å "se frem" må gjøres?

 

---------------------------

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 27 okt 12, 20:15

Opprinnelig postet av Rey

Absolutt ikke urimelig og han har da sagt tilsvarende tidligere også. Men han må også være positiv i intervjuer og i hvert fall ikke gi noe tegn til at de har gitt opp på forhånd.

Steve Kean? :)

---------------------------

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 27 okt 12, 20:17
Endret: 27 okt 12, 20:18
Endret av: Rey

Da er vi uenige A9$h.  Selvfølgelig skal det være lov å være brutalt ærlig i blant, men realiteten er ikke at vi har rykket ned enda. Overfor omverdenen mener jeg det er viktig å sende signaler om at man ikke har gitt opp. Ellers kommer ingen på kampene i det hele tatt.

Og vi har ikke rykket ned enda. Alle trodde vel vi skulle rykke ned i 2005 også da vi hadde igjen Start i siste runde. Vi klarte oss da og kan klare oss nå også.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 27 okt 12, 20:18

Opprinnelig postet av A9$h

Opprinnelig postet av Rey

Absolutt ikke urimelig og han har da sagt tilsvarende tidligere også. Men han må også være positiv i intervjuer og i hvert fall ikke gi noe tegn til at de har gitt opp på forhånd.

Steve Kean? :)

Den var under beltestedet Laughing

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Oleg

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 okt 12, 20:19

Opprinnelig postet av Rey

Da er vi uenige A9$h.  Selvfølgelig skal det være lov å være brutalt ærlig i blant, men realiteten er ikke at vi har rykket ned enda. Overfor omverdenen mener jeg det er viktig å sende signaler om at man ikke har gitt opp. Ellers kommer ingen på kampene i det hele tatt.

Og vi har ikke rykket ned enda. Alle trodde vel vi skulle rykke ned i 2005 også da vi hadde igjen Start i siste runde. Vi klarte oss da og kan klare oss nå også.

Er vel litt forskjell på laget idag kontra laget FFK hadde i 2005 Rey? Da hadde FFK i det minste litt kvalitet i laget.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 27 okt 12, 20:19
Endret: 27 okt 12, 20:20
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Welhaven

Vet du hva, Rey. Vil ikke noe annet enn at han kan si at det blir tøft, at gutta har tatt det tøft, og ikke male alt med den vakreste rosefargen om at alt går helt bra. De knakk jo sammen, og da lyver man faen ikke media.

Er det urimelig synes du, kanskje?

Absolutt ikke urimelig og han har da sagt tilsvarende tidligere også. Men han må også være positiv i intervjuer og i hvert fall ikke gi noe tegn til at de har gitt opp på forhånd.

Hørte akkurat på intervju på Radio Fredrikstad og han malte ikke alt rosenrødt. Men han måtte da også ta med at vi skulle jobbe videre og ikke gi opp.

Som regel rett etter kamp, men kaster seg FORT unna det igjen med å "se fremover" som han sa mot Brann. Og uansett hvordan man vrir og vender på ting, så er det fortid og historie man lærer av.

Får mer respekt for en trener som faktisk sier hvor jævlig ting er.. Man kan være positiv i intervjuer, men fortsatt positiv med et kritisk innslag. Er man utelukkende positiv i den situasjonen FFK er i, både før og spesielt etter kampen, så har man ikke noe foran en mikrofon å gjøre.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 8 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3