Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: FFK-Brann, mandag 22. oktober 19:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 22 okt 12, 21:41

Til tross for tap synes jeg det var positivt som Pusic, Halvorsen, Stene og Ramberg. Dette laget er for godt til å rykke ned.... jeg har ikke noe oversikt, men hvor mange 1 måls tap har vi i år ????

Tror nok at et trenerskifte vil være gunstig fra neste sesong og mulig det er å banne i kjerka, men synes at Roar J gjør mye bra rent taktisk.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 22 okt 12, 21:44

Opprinnelig postet av arte et labore

Offensivt? Tja, det er lite kreativt på midtbanen når Ramberg og Jabbie er der. Kantspill blir også vanskelig når 9 av 10 innlegg kommer til første og beste Brann-forsvarer.

Syns det er helt feil å klage på det offensive spillet og spesielt kantspillet i dag når vi scorer tre mål og alle på innlegg fra kant. I tillegg hadde vi flere gode muligheter etter innlegg fra kant. Det er noe annet med cornerne på slutten av kampen, men å klage på kantspillet offensivt i dag syns jeg er skivebom.

Defensivt er kantspillerne, og spesielt ventrekanten mindre god. Både det første og det andre målet kommer etter at Aleesami kommer i en mot to situasjoner på kanten der uten å få hjelp. Etter det første målet i mot, og spesielt når Brann kommer til enda et par sjanser før deres andre mål må det justeres.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 22 okt 12, 22:01

Noen som er med på å spleise på verdens beste klister til keeperhanskene til Masalin?Laughing Synes spissene våres jobbet hardt hele kampen men desverre så har de ikke bedre lagkompiser bakover på banen. Ramberg og Jabbie kjemper så godt de kan men hjelper lite når midtbanen er helt åpen for brann spillerne.Veldig svak kamp sentralt på midtbanen ikveld desverre. Greit at en keeper bør bokse hvis han føler seg presset men han bør vell kanskje begynne å trene på hvor man skal bokse den ballen. 3poeng borte mot sandnes ulf så er det håp igjen.Men tap så ser det veldig mørkt ut med tanke på at vi avslutter 2 siste kamper mot RBK og Molde som desperate trenger 3 poeng får å bli seriemestere!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 okt 12, 22:22

Opprinnelig postet av Rey
Syns det er helt feil å klage på det offensive spillet og spesielt kantspillet i dag når vi scorer tre mål og alle på innlegg fra kant. I tillegg hadde vi flere gode muligheter etter innlegg fra kant. Det er noe annet med cornerne på slutten av kampen, men å klage på kantspillet offensivt i dag syns jeg er skivebom.

Mulig det bare var jeg som synes at vi sløste bort mye på kanten (det var veldig mye rom der, så Brann var like dårlig der som oss). Vi fikk mange flere muligheter på kant i denne kampen enn normalt følte jeg, og at det var grunnen til at målene kom derfra også. Jeg synes likevel at altfor mange innlegg både høye og lave traff første Brann-forsvarer, og at vi ofte fikk kontring i mot som resultat.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 22 okt 12, 22:31

Da sitter vi med helt forskjellige inntrykk. Men er ikke første gang inntrykket jeg har hatt på stadion er blitt anderledes etter å ha sett kampen i opptak i etterkant (noe jeg absolutt ikke gidder nå)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 22 okt 12, 22:44

Opprinnelig postet av hasse33

Til tross for tap synes jeg det var positivt som Pusic, Halvorsen, Stene og Ramberg. Dette laget er for godt til å rykke ned.... jeg har ikke noe oversikt, men hvor mange 1 måls tap har vi i år ????

For godt til å rykke ned? Sprøyt. Vi kan utmerket godt komme til å rykke ned. Og Sogndal har også en drøss med ettmålstap (de har faktisk bedre målforskjell enn oss).

Men tapet i dag er bittert. Jævlig bittert. Det gjør rett og slett vondt. De drøyt 90 kilometerne hjem etter kamp kjennes som 300 etter en slik avslutning på kampen.

Synes vi fikk ganske lite ut av de situasjonene hvor vi fikk spilt fri en mann på kant. I hvert fall i forhold til hva Brann fikk ut av det (et mål, riktignok med god hjelp av dårlig keeperspill, og en straffe).

Nå begynner det å bli en fryktelig bratt bakke opp til trygg plass. Det er bare tre poeng, men som tidligere nevnt: Sogndal har igjen Stabæk og kan fort ta tre poeng der. Vi har igjen RBK og Molde, og kan ikke gjøre regning med poeng i de kampene. Ergo burde vi hatt poeng i dag, og nå vi ha seks poeng på de neste to for at det skal være realistisk med noe bedre enn 14. plass. Og en kvalik mot Sandefjord blir ikke enkelt.

Og skulle vi finne på å gi bort poeng mot Ulf på lørdag, er kvalik det beste utfallet ...

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 22 okt 12, 23:41

Tredje gangen vi scorer tre mål i en kamp uten å få med oss tre poeng i år. Håpløst.

---------------------------

Supras Fredrikstad

Mot den moderne fotballen!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 22 okt 12, 23:59

Fikk ikke sett hele kampen, men er det mulighet for at Amundsen bytter keeper før de siste kampene? Rutine er absolutt noe vi trenger de siste kampene, og det jeg så av  returer idag var farlig!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 23 okt 12, 00:31

Knudsen må inn.

 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 okt 12, 03:13

På tide å tenke nytt FFK!!!

Hvor i all verden er den defansive strukturen... FFK fremsto jo som totalt naive. Vi havna i 4 mot 3 situasjoner 5 eller 6 ganger. I tillegg så er det helt kaos i egen boks. Nei Amundsen få litt system. Defansive mangler. Kanskje tenke på å få inn Henning Berg som hovedttrener i FFK neste år!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 23 okt 12, 07:33

All in all it's just another nail in the coffin...

---------------------------

Hater hat!


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 25 okt 12, 00:31


Trener Amundsen - defensivt lavmål og skamfullt bytte siste 5 !!!!

Hvorfor blotte seg så veldig, spesielt når vi har cornere? Hvor var støtten til vår venstreback gjennom 1 omgang ?

OG... Rigger til for å gjøre sluttspurt... Momo får fattige 5 utakknemlige minutter, en mann som hver gang skaper hysteri foran motstanders mål - 5 minutter ! Stakkars mann - og dårlig vurdering av Amundsen. Vidar var også klar - ble ikke engang byttet ut da man råket ut på tid.

Gjør byttene minst 15 minutter før full tid !

 

 



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3