Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Stabæk - Fredrikstad 23.09.12 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 17 sep 12, 00:21
Endret: 25 sep 12, 09:56
Endret av: arte et labore

Fantastisk seier mot Sogndal.. klarer vi 3 på rad? Sist gang vi vant 2 på rad vant vi ikke på 4 kamper og det var også mot Sogndal :P

På Nadderud har FFK ikke den beste statistikken, men vi har 1 uavgjort, 4 tap og 1 seier på Nadderud siden 2004 sesongen. Klarer vi å snu den dårlige trenden i år? Ja det trur jeg! Vi vant forøvrig 5 - 1 på stadion i våres over Stabæk! 

Trur vi stiller med samme lag og at vi tar Stabæk også!

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

24.08.2010 :)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 17 sep 12, 09:20

Det var synd Stabæk skulle få den seieren mot Odd, men av høydepunktene som ble vist på TV2 virket det som det var en god dose flaks inne i bildet. Odd produserte en haug med store sjanser. Får vi først ett mål mot Stabæk tror jeg vi kan få mange. Tror det blir en kamp veldig forskjellig fra den mot Sogndal. Der hvor Sogndal var gjerrige og dro ned tempoet også på 1-1, har Stabæk verken samme mentalitet eller evnen til å spille slik. Jeg forventer tut & kjør.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 17 sep 12, 10:52

Stabæk hadde flaks i går men de har hatt veldig mye uflaks tidligere i år. Eller kan vi si det slik at laget har spilt bra bortsett fra det som skjer ved målene på begge sider av banen? Uansett blir dette alt annet enn enkelt for oss og vi må forbvente en kamp med stor innsats fra begge lag. Denne kampen kan gi ketschp for ett ev lagene slik vi fikk mot Særp i Særp forrige sesong, men for Stabæk er dette siste håp, for oss er dette også en utrolig viktig kamp.

 


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 17 sep 12, 11:13

Opprinnelig postet av Erikk

Stabæk hadde flaks i går men de har hatt veldig mye uflaks tidligere i år. Eller kan vi si det slik at laget har spilt bra bortsett fra det som skjer ved målene på begge sider av banen? Uansett blir dette alt annet enn enkelt for oss og vi må forbvente en kamp med stor innsats fra begge lag. Denne kampen kan gi ketschp for ett ev lagene slik vi fikk mot Særp i Særp forrige sesong, men for Stabæk er dette siste håp, for oss er dette også en utrolig viktig kamp.

 

Dårlige avslutninger i kamp etter kamp sesongen gjennom er ikke uflaks. Om man i en enkelt kamp har mye dårligere uttelling på sjansene enn vanlig, kan man vel snakke om uflaks. Dermed sier jeg meg enig i den delen av sitatet som jeg har uthevet.

Det er dessuten svært vanlig at det er nettopp dette som skiller gode lag fra ikke fullt så gode lag.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 17 sep 12, 18:20
Endret: 17 sep 12, 18:20
Endret av: Kai Roger

Start med samme laget som imot Sogndal------never change a winning team.

Eneste 'lille' forandring jeg kan være med på er å bytte Valencia med Tripic. Ellers kan vi kanskje ha en sterkere benk enn sist kamp,med både Hansen og Martinsen klare?

Vil forøvrig være 'typisk' å tape denne kampen...vanskelig på Nadderud,imot et lag som MÅ vinne. Det laget som virkelig VIL mest denne kampen,vinner,tror jeg,og jeg er glad hvis vi klarer uavgjort.


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 17 sep 12, 20:34
Endret: 17 sep 12, 20:34
Endret av: Pk

Deilig å se at målene renner inn hos LSK. En seier mot Stabæk nå samt at LSK taper igjen så har vi lagt enda et lag bak oss på tabellen. Herlig!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 18 sep 12, 00:54

Herregud å gøy å se at man iallefall prøver å mobilisere.....håper folk benytter seg av dette her nå....kanskje gløden kommer tilbake? Med seiere gjør den jo ofte det .

http://www.f-b.no/ffk/plankehaugen-mobiliserer-1.7543855


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 12, 12:31

flere har tro på FFK

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 sep 12, 13:25

Opprinnelig postet av Kai Roger

Start med samme laget som imot Sogndal------never change a winning team.

Eneste 'lille' forandring jeg kan være med på er å bytte Valencia med Tripic. Ellers kan vi kanskje ha en sterkere benk enn sist kamp,med både Hansen og Martinsen klare?

Vil forøvrig være 'typisk' å tape denne kampen...vanskelig på Nadderud,imot et lag som MÅ vinne. Det laget som virkelig VIL mest denne kampen,vinner,tror jeg,og jeg er glad hvis vi klarer uavgjort.

 

Ja, la Valencia starte. Han er den eneste vi har som kan slå skkkelige cornere. Uansett er dette også en kamp vi er nødt til å vinne for å holde Songdal og Ulf bak oss.. Har ikke lyst til at Ulf borte skal bli en 6poengskamp som kampen om søndan.... altfor mye nerver...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 18 sep 12, 13:50

Vi kommer uansett ikke til "å riste av oss" både Sogndal og Sulf. Kunne vært moro med kvalik også da. Gjerne mot S08. Denne gangen vil vi spille uten handicap(Tom Nordlie).

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 18 sep 12, 14:46

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Vi kommer uansett ikke til "å riste av oss" både Sogndal og Sulf. Kunne vært moro med kvalik også da. Gjerne mot S08. Denne gangen vil vi spille uten handicap(Tom Nordlie).

Pokker heller. Orker ikke tanken. Møter dem heller i Tippeligaen neste år.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 18 sep 12, 16:07

Nei fy faen, skulle vi ryke på et nytt kvalliktap mot smurfene må jeg nok melde meg ut av fotballen for evig og alltid.

---------------------------

Værste ut av FFK!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 12, 16:39
Endret: 18 sep 12, 16:40
Endret av: keiko99

helst ikke kvalikk... Send heller LSK dit og la dem rykke ned... vil helst på trygg plass

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 sep 12, 23:33

Dommer: Kristoffer Helgerud, Lier IL
Assistentdommer 1: Hege Lanes Steinlund, Furuflaten IL
Assistentdommer 2: Ole Johan Løvberg Lillebuen, Skrim, IL
4. dommer: Svein-Erik Edvartsen, Hamar IL
Dommerveileder: Arild Haugstad, Faaberg Fotball
Kampdelegat: Steinar Aas, Stjørdals-Blink Fotball

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 19 sep 12, 12:36

Opprinnelig postet av keiko99

4. dommer: Svein-Erik Edvartsen, Hamar IL

Her gjelder det altså for trenerne å være nøye med å holde seg innenfor sitt tilmålte område, og å føre et behersket språk. Ikke noe slikt som "ØY, dommer 'a!", da bærer det rett på tribunen! Tongue out

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 19 sep 12, 12:46

Men vår kjære Edvartsen kan vel ikke gjøre mye skade som 4. dommer, hadde vært mye værre om han var hoveddommer.

Kanskje vi kan si det var på tryne av han sist han dømte oss fordi han ga Halvorsen rødt kort som virket helt feil, men vi må også forsvare han siden han dømte svært godt kampem på stadion forrige sesong mot Særp hvor Wiig snublet/filmet innenfor straffeområdet 2 ganger uten at Edvartsen gikk på.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 sep 12, 20:43

---------------------------

Håpet er en risiko man må ta.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 20 sep 12, 11:49

Helgerud dømmer forøvrig sin 100 TL kamp. Han har vært stødig som dommer iår synes jeg.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 22 sep 12, 00:38

Er Nenad fremdeles skada og uaktuell mot Stabekk, kunne tenkt meg å sett han på banen?? 


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 22 sep 12, 12:18

Oppfordrer alle som vil synge og yte på tribunen om å kjøpe seg billett til ståplassene.

---------------------------

Forever young, infamous youth, forever ultras.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3